Ja ämpärillinen hurjat 1,50!
Ja pyörällä pääsee yllättävän nopeasti paikasta toiseen.
, niin mene kirjastoon ja lainaa kassillinen vanhoja lehtiä. Siinä rittää lukemista pitkäksi aikaa. Aina ei kannata hetken mielijohteesta tilata kaikkea.
Tätä tekniikkaa voi käyttää myös muiden tavaroiden kohdalla.

surunmurhaaja kirjoitti:Kerran olen myös kokeilumielessä pitänyt rahapäiväkirjaa kuukauden ajan, joka kummasti paljasti menoeriä. Pitäiskin taas sitäkin koittaa.

Tietyt menoerät (*kröhöm* alkoholi *kröhöm*) olivat välillä yllättävänkin suuria välillä.

shaana kirjoitti:
Jos joku keksii tuohon viinaksiin jonkun hyvän säästökikan niin kertoo sen sitten kans! Ja kotiviinin, kiljun tai vastaavan valmistaminen ei ole hyvä idea.
Kannattaa juoda tukevat pohjat nopeasti, mennä baariin ja olla lähellä sammumispistettä jo ensimmäisen lasin jälkeen. Näin kuluu vähemmän kalliita baariannoksia.Pascal Lemoix kirjoitti:
Viinaa ei voi valitettavasti pakastaa. Jos viinaa haluaa jäähdyttää pakastimessa, pulloa ei tule unohtaa pakkaseen, koska tällöin menee hyvää viinaa hukkaan.

Pascal Lemoix kirjoitti:Isommissa pakkauksissa litrahinta on yleensä pienempi kuin yksittäin ostetuissa pulloissa. Kannattaa siis ostaa näitä ns. mäyräkoiria.

Annis kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Isommissa pakkauksissa litrahinta on yleensä pienempi kuin yksittäin ostetuissa pulloissa. Kannattaa siis ostaa näitä ns. mäyräkoiria.
Ei muuten pidä aina paikkaansa. Huomattiin kerran kaupassa, että halvemmaksi tulee ostaa kuusi irtopulloa kuin sikspäkki. Hintaeroa oli muistaakseni jopa kaksi euroa, aika kalliit pahvikuoret
Halvimmaksi tulee, kun ostaa kaljansa repimällä halvimmasta tölkkikorista irtotölkkei

shaana kirjoitti:Itselläni heräsi lievä kiinnostus näihin väkeviin viineihin.
Onneksi niissä (Valdemar jne mitä niitä on) on kyllä niin etovat etiketit,
että taitavat vastaisuudessakin jäädä Alkon hyllyyn.

elegia kirjoitti:shaana kirjoitti:Itselläni heräsi lievä kiinnostus näihin väkeviin viineihin.
Onneksi niissä (Valdemar jne mitä niitä on) on kyllä niin etovat etiketit,
että taitavat vastaisuudessakin jäädä Alkon hyllyyn.
Etikettihän kertoo vain sisällöstä. Jos etiketti on etova, niin on kyllä sisältökin ja päinvastoin.
Nim. Kerran tuli ostettua opiskelijabileisiin pullo Jormaa.

@gen.fi kirjoitti:Sorbuksen tekeminenhän on vain lopetettu.

heartless kirjoitti:Oon kuullut "alan miehiltä" että Gambina olis paras juoma hinta-volttisuhteeltaan..

@gen.fi kirjoitti:Itse haluaisin jotain teinivuosien mustaherukka/puolukka/mustikka/vadelma-viinejä
En muista kyllä mikä niiden nimi oli, mutta ei ole kyllä alkossakaan.

Deni kirjoitti:@gen.fi kirjoitti:Itse haluaisin jotain teinivuosien mustaherukka/puolukka/mustikka/vadelma-viinejä
En muista kyllä mikä niiden nimi oli, mutta ei ole kyllä alkossakaan.
Ootko kattonut ihan ruokakaupasta? Sinne ne omppu-pomput menneet on.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa