Pascal Lemoix kirjoitti:Kukaan Salkkareita katsovista ei muutenkaan käy ihan täysillä kierroksilla.

Jorssi kirjoitti:Melrose Place sen meille jo osoitti, että melkein kaikkien henkilöhahmojen räjäyttäminen taivaan tuuliin on loistava tapa päättää sarja.
Mutta tuskimpa nuo tuota lopettaa kuitenkaan.

Pascal Lemoix kirjoitti:Puutarhaletkun nielemisen SM-kisat

Onko sönkkö-Eerokin seonnut? Eikö se ollut Aaro se hullu veli?
Pascal Lemoix kirjoitti:Jotenkin sen Nätti nakuna -ohjelman viestikin on mun mielestä vähän erikoinen: Kaikki ovat kauniita, mutta tietyin edellytyksin. Jotenkin samat kauneusihanteet tuntuvat olevan voimassa. Ohjelma siis luo ja kumoaa tiettyjä asenteita.
Perusidea on kuitenkin, että rumasta ankanpoikasesta tehtiin meidän vinkeillämme upea joutsen.
Voisiko olla jotakin ohjelmaa, joka vahvistaisi ihmisen kelpaamista sellaisenaan?
Jorssi kirjoitti:Melrose Place sen meille jo osoitti, että melkein kaikkien henkilöhahmojen räjäyttäminen taivaan tuuliin on loistava tapa päättää sarja.

Lyyra kirjoitti: Ja minusta ohjelmasta näkee tosiaan, että jokaisen ruumis on kaunis, omalla tavallaan.
Suvi kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Puutarhaletkun nielemisen SM-kisat

Tuo on mun mielestä ihan oikein sanottu. MS-taudissa oireet ovat niin vaihtelevat, että tuolla tarkoitetaan varmaan sitä, että tupakointi pahentaa/lisää oireita eli siis vaikeuttaa tautia.Dnd kirjoitti:"Tupakointi voi vaikeuttaa Ms-tautia." Nyt sitten äkkiä tupakkaa suuhun kaikille Ms-tautia sairastaville. (Ehkä pitäisi lukea edistää tms. kuitenkin.)
Ööö, silloinhan siinä pitäisi lukea "Tupakointi voi vaikeuttaa MS-taudin saamista/edistymistä." Tollasenaan se nimenomaan ei mun mielestä kyllä voi tarkoittaa taudin edistymisen vaikeuttamista.Dnd kirjoitti:Tarkoitus on kyllä sama, mutta edistää olisi mielestäni silti kuvaavampi, sillä vaikeuttaa tarkoittaa samalla kyseisen taudin edistymisen vaikeuttamista k.o. lauseessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa