Muodin huipulle

Re: Muodin huipulle

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 04 Kesä 2009 23:02

Ensi viikon jakso. :tipahdus: Tää on pakkoa katsoa vaikka mikä olisi. Muuten ei vielä ole hirveästi sanottavaa tämän kauden porukasta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Sade » Su 07 Kesä 2009 19:39

Prätkätäti ärsyttää minua edelleen. Varmaan hän on ihan ammattitaitoinen ompelija ja osaa työstää materiaaleja, koska nyt parityössä hän sai ihan hyvää jälkeä aikaiseksi, mutta tyylitajua nahkaleidillä ei ole tippaakaan. Sekin korsettiluomus, mitä hän yritti viime jaksossa esitellä asuna, jonka piti sopia niin toimistoon kuin juhliinkin.. :ei:

Toinen täysin vailla tyylitajua oleva kilpailija on rusketusaddikti. Olisivat nyt tiputtaneet hänet, eivätkä tatuointinaista, joka sentään oli aikaisemmin saanut todella hienojakin juttuja aikaan. Minun puolestani myös Daniel (huomaatteko, muistan jonkun kilpailijan nimen!) olisi voinut lähteä: tyyppi ei tee muuta kuin näyttää eksyneeltä koiranpennulta. :haukotus:

Tällä hetkellä kilpailijoista useampikin on onnistunut ainakin jossakin tehtävässä tekemään minun silmääni miellyttäviä asuja, joten yhtä ykkössuosikkia ei ole päässyt muodostumaan.
Sade

ViestiKirjoittaja Sade » La 27 Kesä 2009 19:25

Tippuihan se Stella lopultakin. Nyt kun vielä päästäisiin Blaynesta eroon, olisi päästy melkein kaikista viihdearvokisaajista eroon. Tosin täytyy tunnustaa, että oikeastaan pidin Blaynen viimekertaisesta asusta, eli ehkä hänestä sittenkin on johonkin. Annan vielä Blaynelle mahdollisuuden.

Leannella on ollut viime aikoina tosi kivoja asuja. Kaksi viimeisintä voittoa ovat olleet ansaittuja. Tosin tällä viikolla pidin vielä enemmän Korton asusta: se takki oli kerrassaan jumalainen!

Naisilla tuntuisi tänä vuonna olevan vahva edustus: tässä vaiheessa kisaa voisin helposti väittää ettää finaalissa tulee olemaan vain naisia. Miehistä olen pitänyt sen mustan miehen asuista, mutta hänkin tuntuu toisinaan onnistuvan ja toisinaan menevän aivan metsään.
Sade

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 12 Heinä 2009 09:36

Enää 6 kilpailijaa jäljellä (muistaakseni), mutta kukaan ei oikein erotu joukosta . Ei persoonallaan eikä töillään.

Tämän viikon tehtävä sitten... Joka toiselle tavikselle tehtiin kamala, laatikkomainen, epäimarteleva tätijakku (vaikka LeAnnen mukaan nkukaan ei halunnut suunnitella vaatteita millekään tädeille tjsp) ja tehtävän voitti kilpailija, jonka tavis oli mallimitoissa. Myös Korton tekemä jakku sai kantajansa näyttämään romuluiselta, vaikka sitä muuten kiiteltiinkin. Ei antanut hyvää kuvaa näiden suunnittelijoiden taidoista.

Toivottavasti ensi viikko on parempi.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Sade » Pe 24 Heinä 2009 17:40

Minä olen tykännyt tästä kaudesta kovasti. Olen tykännyt myös viimeisimmistä jaksoista, osittain juuri siksi, että suunnittelijoiden tuotokset eivät aina ole olleet kauhean hyviä. Sunnittele tavikselle -tehtävät ovat aina mielenkiintoisia, koska ne paljastavat, kuinka asennevammaisia muoti-ihmiset ovat. "Siis kauheeta, vanhoja ja lihavia ihmisiä, kuka niille haluaa tehdä vaatteita, yök!" :virne:

Avantgarde-tehtävät ovat myös hauskoja, koska aina löytyy niitä kisaajia, joilla ei ole mitään hajua, mitä avantgarde voisi olla. "Siis mä teen vaan jotain tosi överiä ja kauheeta niin tää olis siis ihan tosi avantgardee!" Sellaista asennetta voisi odottaa taviksilta, mutta että muodin "ammattilaisetkin" tuntuvat ajattelevan noin.

Mutta täytyy sanoa, että avantgarde-tehtävän parhaan neljän asut olivat minusta kaikki älyttömän hienoja.

Kenleystä tykkäsin pitkään, mutta nyt on käynyt selväksi, ettei Kenley oikeasti osaa tehdä mitään muuta kuin sitä fiftarijuttuaan. Oma tyyli on ihan kiva asia, mutta Kenley ei tunnu edes tajuavan, ettei osaa kuin yhden tyylin. Samoin kuin Kenley ei tajua, mikä hänen asenteessaan mättää. Kenley tietää kaiken, eikä kuuntele ketään muuta, ja Kenley on paras ja aina oikeassa. Ja päälle ylimielistä silmien pyörittelyä.

:jaaha:

Eipä toisaalta kauhean mukavaa kuvaa tullut kolmen muun kisaajan kuolukiusaamismeiningistäkään. Ja toisaalta taas on vaikea sanoa, kuinka paljon paljon oli kyse siitä, että muut eristivät Kenleyn, ja kuinka paljon siitä, että Kenley eristi itse itsensä.

Jarelliä en alkukaudesta juurikaan huomannut, mutta hiljalleen hän on noussut suorastaan suosikiksi. Mielenkiintoisia värejä ja muotoja. Tosin nyt iltapukutehtävässä Jarellin puvun yläosa oli kamala: liian alhaalla ja liian pieni. :bubbles:

Leannen töistä tykkään edelleen kovasti: ehkä eniten sellaisia vaatteita, joita voisin kuvitella käyttäväni. Korton töistä tykkään myös, mutta en voisi kuvitella niitä itseni päälle.
Sade

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 30 Heinä 2009 18:46

Yleensä (tosi-tv-ohjelmia katsoessani) asettuisin sorsitun tyypin puolelle, mutta tässä tapauksessa muistan hyvin, että Kenley on itsekin naureskellut ikävästi muiden töille. Disrespectful, tosiaan. Mutta on Kenley saanut osakseen sen verran arvostelua, että vähemmästäkin saattaisi vetäytyä puolustuskannalle. Pakko myöntää, että itse yleensä pidän siitä, kun joku säilyttää oman linjansa.

Viime viikon tehtävä. Joka ikisen kauden kilpailijat epäonnistuvat näissä viimeisissä tehtävissä! Olikos se viime viikko, kun Leann teki sen laventelin värisen iltapuvun :bubbles: Myös Kenleyn mekko oli suoraan sanottuna kamala. Ja se Jerellin mekko. Korton työtä en muista!

Kolmen kopla oli huvittava viime jaksossa "finaaliin ansaitsee päästä Korto ja Leanne, koska ne on mun bestiksiä ja ihania ihmisiä (ja Kenley ei ainakaan ansaitse päästä, koska se on ihan tyhmä) :nirppa: ". Minusta oli ihan oikein, ettei Kenleytä lähetetty kotiin tuosta tilanteesta. Nyt hän pääsee näyttämään, että mihin pystyy kun joku ei ole jatkuvasti louskuttamassa vieressä. Saa nähdä, pystyykö Kenley tekemään muutakin kuin fiftarimekkoja, jos ei ole pakko pitää uppiniskaisesti kiinni omasta näkemyksestä.

Ja Leann on aikasta ilkeä ihminen ollakseen noinkin hissukka. En tykkää. Viime vuoden hiljainen tyttö oli paljon mukavampi.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Sade » To 06 Elo 2009 14:20

Juuri kun pääsin kehumasta, kuinka Jerell on noussut suosikikseni, niin mies menee tekemään ihan kauheita rättejä. :huoh: Olin tosiaan kovasti pitänyt Jerellin asuista, vaikka niissä olikin ongelmana juurikin se viimeistelemättömyys. No, sitten kun tyypillä olisi aikaa toteuttaa itseään ja viimeistellä vaatteet loppuun asti, niin lopputuloksena on paitsi huolimatonta jälkeä, myös ihan kummallisia viritelmiä. :ei:

En tiedä, olisinko halunnut Jerellin tippuvan pelkän hääpuvun perusteella, koska Korton hääasut olivat kyllä aika toivottoman tylsät. Mutta Korton mallisto näytti muuten mielenkiintoiselta, joten olin iloinen, että Korto nähdään finaalissa.

Leannen morsiuskoltut sen sijaan olivat ihanat! Ja tykkäsin kyllä Kenleynkin mekoista, varsinkin kun en maallikkona nähnyt niissä mitään Alexander McQueen -kopiointia. :keijo:

Jee, finaali tänään. :D Toivottavasti vaatteita näytetään tässä jaksossa paljon, ja draamaa vähemmän.
Sade

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 10 Elo 2009 14:07

En kyl ihan pysty käsittää, miksi Leanne voitti. Sen aalto/vesi-teemaiset puvut olivat kyllä nättejä ja tykkäsin väreistä, mutta kokonaisuutena mallisto oli vähän tylsä ja itseään toistava. Tykkäsin eniten Korton mallistosta, olin varma, että hän voittaa. Tykkäsin Kenleynkin mallistosta enemmän kuin Leannen. Kai ne ammattilaiset sit tietää paremmin.

Kohtahan se alkaa tuo suomalaisversiokin. Odottelen jo vallan sitä. Mikähän niillä on pääpalkinto, kun ei Suomessa ole muotiviikkoja? Pariisiin? Lontooseen? Milanoon?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 10 Elo 2009 14:10

Minäkin tykkäsin Korton mallistosta, ja toivoin hänen voittavan (kun suosikkini Jerell tiputettiin). Yllättäen tykkäsin myös isosta osasta Kenleyn vaatteita, vaikka tähän asti ne ovat olleet mielestäni vähintäänkin kyseenalaisia. Leannen mallisto oli kaunis, mutta tosiaan se toisti vähän itseään. Olen kuitenkin tyytyväinen, ettei Kenley voittanut. Vaikka viimeinen mallisto olikin ihan nätti, se asenne ja persoona ja kaikki hiersivät ainakin mulla liikaa. Ja mun mielestä se ois voinu tippua jo monta viikkoa sitten.

Kaikenkaikkiaan tykkäsin tästä ohjelmasta paljonkin. En ole katsonut aiempia kausia lainkaan, ja nyt harmittaa. Innolla odottelen seuraavaa kautta. Suomen juttu ei välttämättä kiinnosta ihan niin paljoa.

:popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 24 Syys 2009 21:55

PS.

Suomen Muodin huipulle alkoi epävirallisesti tänään. Aivan ihana!

Voi olla ensimmäinen tositvpläjäys, joka on parempi kotimaisena versiona.

:superhymy:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Kaari » Pe 02 Loka 2009 12:25

Mulle ohjelma ei ole entuudestaan tuttu, mutta eilen jymähdin telkkarin ääreen, kun olivat jo leikkelemässä kankaita. Tykkäsin kovin, joten ohjelman voi lisätä omiin seurattaviin ohjelmiin.

Olen tyytyväinen, että Hely sai jäädä, koska hänen puvun mallista tykkäsin kovasti. Sen turkisosan olisi voinut vain korvata jollain huomattavasti selkeämmällä kankaalla, niin ehkäpä tuomaritkin olisivat arvostaneet tekelettä enemmän.

Ihania persoonia on kilpailijoina, joten varmasti mielenkiintoisia jaksoja luvassa.
Kaari

ViestiKirjoittaja Sade » Pe 02 Loka 2009 23:30

Siis ensinnäkin: missä oli tuomariston palaute kilpailijoille näytöksen jälkeen? Tuomareiden ruusut ja risut ovat ihan olennainen osa Jenkkiversiota - Suomiversiossa vain kysyttiin kilpailijoilta että "Mihin sun malli olis niinku menossa?" :hämillään: Jos palautetta annettiin, sitä ei ainakaan ohjelmassa näytetty - miksi? Ehkä tulevissa jaksoissa?

Jaakko Selin. :huoh: Pirteää pompahtelua pastellinvärisessä pikkutakissa. "Luontevaa" replikointia. Tuli kyllä Tim Gunnia ikävä.

Minna Cheung. :huoh: Lisää tönkkösuolattua replikointia. Ja ei voi mitään: vaikka Minna kuinka olisi trendikkään vaatekaupan pyörittäjä, niin minulle tulee kyllä väistämättä mieleen vain Inno, ja Minnan ja Markon hulvattomat naurukohtaukset.

Positiivista oli se, että kilpailijat vaikuttivat ihan mielenkiintoisilta. Kyllähän monissa vaatteissa näkyi sellainen tietty vähäeleisyys ja yksinkertaisuus verrattuna amerikkalaisiin virkaveljiin, mutta en välttämättä pidä sitä huonona asiana. Osa asuista oli kyllä yksinkertaisesti tylsiä, varsinkin tiputetun Hanna-Maarian. Onhan se nyt aika ankeata, että saa tilaisuuden esitellä omaa designfilosofiaansa ja tekee topin ja hameen. Siinä mielessä oikea henkilö tippui.

Oululaisen Antin säkkimekkoa en tajunnut yhtään. Ihan kauhea, muodottomasti riippuva pussi. Yksi huonoimmista asuista oli minusta myös Siljan korallinpunainen röyhelömekko: todella huonosti istuva ja epäimarteleva mallinkin päällä.

Voittaja-Katrin asusta tykkäsin, varsinkin kun selvisi että kyseessä olikin haalari eikä mekko. Achilleksen pikkumusta ei ehkä ollut maailman omaperäisin, mutta se istui todella hyvin, näytti hyvintehdyltä ja yksityiskohdissa oli ideaa. Arkkitehtoonisen Olgan mekosta pidin kovasti, mutta hiukan mietitytti, perustuvatko Olgan tulevat tekeleet kaikki sitten tuohon samaan ideaan. Marian laskostettu mekko oli myös hieno.

Loppujen lopuksi olen siis ensimmäisen jakson jälkeen yllättävänkin positiivisella mielellä ohjelman suhteen. Ei tämä näillä näkymin parempi ole kuin alkuperäinen, mutta hakkaa kyllä useimmat muut tosi-TV-Suomi-versiot mennen tullen. :D
Sade

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Su 04 Loka 2009 00:26

Muodin huipulle löytyy Maikkarin Katsomosta ilmaiseksi, josta ekan jakson katselin jälkikäteen. Kuvia suunnitelluista vaatteista löytyy täältä:
http://www.mtv3.fi/helmi/muodinhuipulle ... tml?964809

Tippuja oli vaatimaton, mutta vielä kamalampi oli Juhannustanssisäkki. Olgan valkoinen pahvipuku oli hirvittävä niin ikään, samoin Antti A:n pääsiäistipu. Tokahuonoimmaksi arvioitu Helin turkisiltapuku oli minusta taas yksi parhaimmista! Voittaja oli kiistaton ykkönen, hyvä oli myös Marian ilmava leninki.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 08 Marras 2009 13:35

Reilu kuukausi ohjelmaa takana. Tämä Suomen versio on aika asiallinen, ja ohjelmasta puuttuu nyt täysin friikki sekopääsuunnittelija, jonka kontakti todellisuuteen olisi kyseenalainen. Janne Kataja kyllä tekee parhaansa, mutta häntä ei lasketa. Nyt ohjelmassa on lauma mukavia, tasavahvoja hipstereitä, jotka kaikki saavat aikaan pätevää jälkeä. Onhan tuolla hassuja vaatteita syntynyt, mutta Amerikan version kaltaisista järkyttävistä mokista ei ole tietoakaan.

Antti Asplund tietenkin voisi olla friikki sekopääsuunnittelija, jollei häntä olisi jo tituleerattu suomalaisen muodin uudeksi vientituotteeksi. Mistä päästäänkin siihen, etten tiedä onko hänen paikkansa tuossa ohjelmassa, kun takana on jo useita kokoelmia ja hieman menestystäkin. Muotibloggareiden keskuudessa Antti Asplund on ollut kuuminta hottia jo jonkin aikaa, ja niitä ristiriipuksia näkyy kaikkialla. Mutta itse ainakin olen nyt kiinnostunut hänen vaatteistaan tämän ohjelman perusteella, joten markkinointitemppuna tämä on onnistunut. Antti Asplundin vaatteissa on sellaista aikuisgoottimaista henkeä, mitä itse kaipailen.

Mert ja Katri tekee tasaisen hienoa jälkeä, joten eiköhän jompi kumpi heistä voita. Myös Maria saattaa olla vahvoilla. Antti A. ei millään voi kestää enää pitkään mukana, mutta ei hänen toisaalta tarvitsekaan.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 08 Marras 2009 23:11

Antin ideat on hyviä, mutta toteutus niin syvältä, ettei tulisi mieleenkään tutustua hänen kokoelmiinsa tarkemmin. Ja se ylimielinen asenne kilpailua ja tuomaristoa kohtaan on jotain hyvin raivostuttavaa. Voisihan sen markkinoinnin hoitaa muullakin tavoin kuin tuossa ohjelmassa mukana olemalla, jos oikeasti ei kiinnosta.

Katri on mun suosikki, tyylikästä, hyvin tehtyä ja omaleimaista. Kauniita vaatteita, joita voisin itsekin käyttää. Toivon, että Katri vie koko kisan. Mertinkin tekeleet ovat olleet ihania. Mertissä häiritsee se vaikutteiden hakeminen muista kilpailijoista. Nuori poikahan se on, varmaan jossain vaiheessa hänelle tulee se itsevarmuus, ettei tarvii kurkkia muiden juttuja. Toivoisin ainakin, koska lupaava suunnittelija kyseessä. Jarmon (vai Jarno?) tyylissä on myös jotain viehättävää, mutta ehkä mun makuuni hieman liian pöyhkeää ja röyhelöistä.
Emilia

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 08 Marras 2009 23:54

Emilia kirjoitti:Antin ideat on hyviä, mutta toteutus niin syvältä, ettei tulisi mieleenkään tutustua hänen kokoelmiinsa tarkemmin. Ja se ylimielinen asenne kilpailua ja tuomaristoa kohtaan on jotain hyvin raivostuttavaa.

Mä en olisi ihan näin jyrkkä :P . Voisin tutustua kokoelmiin (tosin ei ole niin helppoa kuin luulisi), mutta tarkistaisin silti työjäljen ennen ostamista. Kokoelmat taas on jännällä tavalla hienoja. Tykkään. Kuten aina ilmeisesti tykkään näistä erikoisemmista ja oudommista suunnittelijoista. (Nyt muuten kiinnostaisi suunnattomasti nähdä Emilia, kun ollaan aina näistä Muodin huipulle -asioista eri mieltä).

IMHO Jaakko Selinin asenne Antin töitä kohtaan oli alussa outo, ja muutenkin Jaakko Selinin kommentit on kuulostaneet jäykiltä ja etukäteen kirjotetuilta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 09 Marras 2009 01:12

Santalaceae kirjoitti: (Nyt muuten kiinnostaisi suunnattomasti nähdä Emilia, kun ollaan aina näistä Muodin huipulle -asioista eri mieltä).

Hihhii :D Ei mussa oo mitään näkemistä. :D Supertavis olen, ainakin mitä pukeutumiseen tulee.
Joskus on kyllä kiva leikkiä vaatteilla.

Antti-inhoni pohjautuu ehkä enemmän siihen persoonaan kuin suunnitteluun. Jätkässä ei ole tippaakaan nöyryyttä, mikä jossain mielessä voi olla hyväkin asia, mutta joskus se voisi olla jopa tarpeellista.

Selinistä me ollaan ainakin samaa mieltä. :D Itkettää sen mukanaolo, kun se aina kuulostaa just siltä kuin lukisi paperista. Jää hieman hämäräksi, onko ne edes Jaakon omia mielipiteitä, joita se laukoo... Ja täytyy vielä kritisoida Minna Cheungiakin, kun nyt alkuun pääsin.. Joko toi formaatti on vaan tosi tiukka tai sitten suomalaisilla tekijöillä ei ole ollenkaan mielikuvitusta, mutta hitto kun naurattaa aina se [heidiklumääni]"yhtenä päivänä olet huipulla, toisena et"[/heidiklumääni]. Teet meinasi lentää ruudulle siinä vaiheessa, kun Minna toivotti jonkun tervemenneeksi auf wiedersehenillä. Oi miksi?! :p Se oli typerän kuuloista. Toki voin antaa anteeksi jos Minna on saksalainen, mutta sitä en tässä vaiheessa vielä tiedä.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sade » La 28 Marras 2009 00:19

Olen ollut positiivisesti yllättynyt tästä Suomi-versiosta. Nimenomaan suunnittelijoista - juontajavalinnoista en niinkään. Jaakko Selin on täysin epäonnistunut Tim Gunnin paikalla: eihän kukaan noista suunnittelijoista kunniota Jaakkoa pätkääkään. Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi ei. Kun Jaakko ilmestyy paikalle rrreippaan rrrempseänä rrraitapaidassaan, on vaikea pysyä vakavana. Ja ne kommentit ovat yleensä ihan käsittämättömiä: nämä värit eivät oikein sovi yhteen...Joo, eivät varmaan joidenkin 50-luvun tyylioppaiden mukaan. :töktök:

Olen hyvin katkera siitä, että ällöttävä Antti sai jatkaa kisassa juuri niin kauan, että ihana Olga tippui. :viha: Jäljellejääneistä suosikkini on varmaan Maria: tykkään muotokielestä, hienovaraisesta outoudesta ja värimaailmasta. Jarnolla on myös ollut paljon kivoja juttuja.

Leukani loksahti jonnekin lattian alapuolelle, kun Mert voitti edellisen tehtävän. Mertillä on ollut hienoja tekeleitä, esimerkiksi paperimekosta pidin kovasti. Mutta tuulipukuosostolla Mert oli minusta enemmänkin kahden huonoimman joukossa. Ymmärrän ehkä sen, että ihmepoika-Mertiä ei voitu tässä vaiheessa tiputtaa, mutta että tehtävän paras?!? Häh?!?
Sade

ViestiKirjoittaja Pvi » La 28 Marras 2009 02:02

Täällä ihmeteltiin myös Mertin voittoa. Koitin pohtia
sille jotain syitä. Karita ainakin tykästyi asuun. Hänellä
oli päällään samanmallinen paita kun Mertin takki oli.
Lisäksi ajattelin, että vaatefirma ei välttämättä halua
palkata uutta suunnittelijaa vaan vähän lainata jonkun
ideoita, jotta saatais uutta ostajakuntaa. Ehkä heillä oli
tähäimessä rouva K:n kaltaiset liikunnalliset tyylitietoiset
naiset.
Vähän hymyilytti Mertpojun asenne firmaa ja sen tuotteita
kohtaan... Vaan ehkä poika saa tehdä vaan taideluomuksia
eikä tarvitse vaivautua ajattelemaan "tavallisia ihmisiä"
taskurahan toivossa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 03 Joulu 2009 23:46

No huhhuijjaa. Kaksi omaa suosikkia ulos finaalista. Revin perseeni, jos Mert voittaa.

Ei se voi, Katrin on voitettava.

:O:

Musta ne kaikki puvut oli aika kaukana avantgardesta. Ne oli vaan..rumia. Paitsi Katrilla, jolla oli ihan nätti puku. Mirkan asu (tai lukki niinkö Minna Cheung sanoo) oli kyllä käsittämätön, ja ruma. Ei avautunut mulle yhtään. Jarnokin olisi voinut keksiä mekkoonsa vähän enemmän jotain särmää. Mirkka ja Jarno ovat kuitenkin suunnittelijoina hieman Mertiä ja Marjaa mielenkiintoisempia, joten olisin halunnut heidän kokoelmansa nähdä mieluummin.

Mertin tekeleissä ei sinänsä ole vikaa. Tyyliltään miellyttävät ainakin mun silmää. Mut ei tommonen törkeä pentu vaan voi voittaa. Anna tollaselle rahaa ja valtaa ni sillähän sekoaa nuppi ihan täysillä.
Emilia

Edellinen

Paluu Leffa.tv