. En ole saanut unta koko viikkona. Olen yrittänyt mennä nukkumaan joka yö joskus kahdeltatoista, ja ollut hereillä vielä aamuyöstä. Eilenkin luin Tuntematonta sotilasta vielä kolmelta, vaikka olisin todellakin halunnut nukkua kun väsytti niin kamalasti. Mutta kun laitoin kirjan pois ja sammutin valot niin pyörin vaan sängyssä ja nukahtaminen ei ollut lähelläkään. Onneksi on loma, niin ei haittaa vaikka valvoisikin. Tavallaan taas pelottaa, että miten hirveän unirytmin onnistun itselleni kehittämään, kun lomaa on jäljellä vielä yli kaksi kuukautta. Tänään pitäisi jaksaa pestä pyykkiä ja pakata. Lähden huomenna kotikotona käymään pariksi päivää. Sitten tulen kämpillä pyörähtää ja vaihtaa kamat ja lähden Provinssiin ja samalla reissulla pyörähdän myös Tampereella ja Jyväskylässä. Kivaa päästä vähän tuulettumaan, ei ole ollut varaa matkustaa mihinkään moneen kuukauteen ja kauempana asuvia kavereita ei ole kerennyt käydä moikkaamassa.
.
. Tänään kyllä ollut viitteitä paremmasta, että eiköhän se tästä. Itellä painaa tuo flunssakuume-osio päälle, että näin terve aloitus tälle kesälle täällä päin maailmaa 

Oikeasti!! Forde paintball miitti!!! Tätä täytyy pohtia. Olisiko muita innokkaita?
Joskus tässä kesällä vois olla nastaa, ja miksei syksymmälläkin.
). Saatiin viimein hankittua ja laitettua parvekekukat paikalleen, koska meidän auringonkukkien kasvatuksesta ei tuu yhtään mitään, koska aina kun ne on suht isoja, kissat tulee katkaisee ne
. Sen lisäks oon asentanut kaappiin hyllyjä, tehnyt kinkkupiirakkaa ja pyyhkinyt hirveesti pölyjä

Hyvä saalis.

-reaktiota. Mut ihan leppoisa päivä, ja olen kyllä totaalisen koukussa siihen vapaapudotus-härveliin, vaikka selkä huutaakin hoosiannaa ehkä n. 8 kierroksen takia.