Fantsu kirjoitti:illalla lentokentälle ja pikaloikka Italiaan! Lääkäri lähtee mukaan

Läppäri lähtee mukaan

Fantsu kirjoitti:illalla lentokentälle ja pikaloikka Italiaan! Lääkäri lähtee mukaan

!!

Mutta ajattelin, että jos Zappan lapsilla on outoja nimiä, niin kai sitten sen vaimollakin voi olla. 
Näköjään myöskin kirjotat sen työ- ja koulukiusaamiset.dena kirjoitti:Niin kauan kun oon täällä ollu ni varmaan joka kerta oon lukenu ton työ- ja koulukiusaamiset topikin työ-ja koulukiusaamiset. Ja tulen varmasti lukemaan vastaisuudessakin.

Jorssi kirjoitti:Näköjään myöskin kirjotat sen työ- ja koulukiusaamiset.dena kirjoitti:Niin kauan kun oon täällä ollu ni varmaan joka kerta oon lukenu ton työ- ja koulukiusaamiset topikin työ-ja koulukiusaamiset. Ja tulen varmasti lukemaan vastaisuudessakin.
I get mi coat..Suvi kirjoitti:
Huomasiko joku, että Nyhjää tyhjästä on ilmestynyt DVD:nä...
Jos joku huomaa, että...

Jorssi kirjoitti:Skray kirjoitti työ- ja koulukuulumiset -ketjussa: "Kauhuista tulee aina hyvä mieli ja niillä jaksaa vaikka kuinka pitkälle."
![]()
Ei kun se olikin kehuista.

Pascal Lemoix kirjoitti:Oli navasta avonaisempi paita päällä

SirPet kirjoitti:
Ja tää nyt ehkä kuuluisi ennemmin tuonne Kakkavaippa-ketjuun, mutta mä oon tällä het-
kellä tyytyväisempi kroppaani mitä ikinäMulla on ihan sellainen naisnaisolo, että mun
kroppa tekee nyt just sitä mitä sen kuuluukin. Ja nää uudet, pyöristyneet muodot on iha-
nat

wilsu kirjoitti:Hitaasti, mutta varmasti koukuttava sarja. Ite ostin koko sarjan hyllyyn, kun kattelin se ensin netistä läpi.
Ihmettelinkin, miksi ihmeessä wilsu olisi halunnut ostaa itselleen dvd:n, jossa olisi noita 50 elokuvaa -kuvia sun muita. Varsinkin kun ne oli jo netistä katsottu. 
Uusia puolia SirPetistä.

Suvi kirjoitti:Heheh.

->
->
->

Pascal Lemoix kirjoitti:Tiettyjä asentoja tulee varoa, eikä varsinkaan laivoja pidä heitellä ihan miten sattuu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa