melissa kirjoitti:Scott Walker: Scott 4
Tämä nimi on mainittu useaan otteeseen esimerkiksi The Divine Comedyn yhteydessä, ja katsottuani Walkerista kertovan filmin päätin hankkia miehen tuotantoa hyllyyn. Brel-tulkinnoista tykkään myös, mutta hankin kuitenkin tämän pelkistä originaaleista koostuvan levyn. "The Old Man's Back Again (Dedicated to the Neo-Stalinist Regime)" kuulostaa tällä hetkellä albumin hienoimmalta hetkeltä.
Olen itsekin käynyt katsomassa Scott Walker-filmin, vaikka en nyt fani olekaan. Ymmärrän kuitenkin jotain vanhemman tuotannon päälle. Hannonia taas menen katsomaan syyskuussa.skeletor kirjoitti:Edellisestä listasta jäi pois vielä tuore The Notwist - The Devil, you + me. Ei oo vielä tehnyt ihan
samanlaista vaikutusta kuin edellinen Neon Golden, mut aika hienoa rauhallista fiilistelyä löytyy
tältäkin levyltä.
Fantsu kirjoitti:No nyt päästään asiaan!Olen itsekin käynyt katsomassa Scott Walker-filmin, vaikka en nyt fani olekaan. Ymmärrän kuitenkin jotain vanhemman tuotannon päälle. Hannonia taas menen katsomaan syyskuussa.

Kiss - Animalize hyppäsi mukaan sen takia, että keikka on tiistaina eikä mulla ole edes yhtä levyä bändiltä.
Tämä levy siksi, että toinen vaihtoehto olisi ollut Asylum, eikä sen kansi miellyttänyt minua.

Walker kirjoitti:Minkä maskin Gali maalaa itselleen konserttiin ?
TEE SE ITSE KISS MASKI ABC

Galileo kirjoitti:Toi jaksaa mua huvittaa. Jätkillä on hurja rock-bändi niin yksi vetää 3-vuotiaiden kesäretkeltä lainatun maskin.
melissa kirjoitti:Posti toi tänään perille:
The Dresden Dolls: No, Virginia...
Tämänhetkisen suosikkibändini vastikään ilmestynyt kokoelma, jolta löytyy studioversiot monista livevetoina tutuiksi tulleista kappaleista. Valtaosa noista kappaleista esiintyy tällä levylle mielestäni edukseen. Esimerkiksi kappaleesta "Boston" en ole aiemmin liiemmin välittänyt, mutta nyt se on yksi levyn suosikkibiiseistä.
.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa