Maija, kyllä se siitä. Mä oon ainakin onnellinen, että pääsin pois kotikotoa, enkä jäänyt naapurikaupunkiin opiskelemaan. Pari vuotta on siis vierähtänyt Helsngissä opiskellessa. Täytyy kuitenkin myöntää, että kaipaisin jo pienempään paikkaan. Ei mua todennäköisesti saa Helsinkiin kauaksi jäämään valmistumisen jälkeen. Onneksi on kuitenkin ihania opiskelukavereita (mukaan lukien Poika) ja muita kavereita, jotka auttavat jaksamaan. 
Tänään on ohjelmassa hillon tekoa. Ikinä en ole hilloa tehnyt, mutta pitäähän lempimarjani karviainen jotenkin hyödyntää.
Jos aikaa jää, myös mustaherukkahyytelöä voisi yrittää tehdä. Illalla onkin aika jo suunnata Helsinkiin. (Tällä hetkellä ei tosin huvittaisi, mutta kun sunnuntaina on Heinolassa jyrää, joten pakkohan täältä on lähteä. SMG
, PMMP
ja Apulanta
. )
Mutta kaikki meni hyvin ja vauva ja koko perhe voi hyvin, se on tärkeintä
)

Tuntuu hassulta lähteä noinkin kauas (No, on sinne kuitenkin jotain 125 km.) yksin. Mutta minkäs sille voi, kun ei matkakaveria sattunut saamaan. Moni on jäämässä Flow-festivaaleille ja yhdellä erittäin potentiaalisella matkakaverillakin on muita suunnitelmia huomiselle.
No, pitää yrittää ottaa ilo irti yksin reissaamisesta. Jonkin verran kyllä jänskättää. 

Ylävasenta valitin, niin ei siellä mitään ollut. Alavasemmasta löytyi reikä ja sen vierestä toinenkin. No, ne ovat nyt ummessa.
Yritin kyllä keräillä rohkeutta, mutta huuto ei ollut kaukana kun se vasta koski käteen.