Kaksneljäseiskaa en varmaankaan tule hankkimaan tänä-

Ja mä sitten olen varmaan jotakuinkin ainoa, joka siitä Iinasta tykkäs silloin.Deni kirjoitti:Tosin mä toivon myöskin, että mukaan pujahtaa joku ihan uskomattoman ärsyttävä tyyppi, sillä harvat asiat tosi-tv:ssä ovat yhtä nautinnollisia kuin esimerkiksi ykköskauden Iinan vihaaminen kotisohvalla.
Viime kauden avauskokoonpano oli kyllä naisten osalta niin hirveää bitchiä täynnä, ettei mitään rajaa. Puistattaa vieläkin, kun ajattelee Minnaa, Miaa, Manta ja muita "ämmiä" 
Pascal Lemoix kirjoitti:Katso-lehden (joka on muuten nykyään taas ihan asialehti)

Lumikki75 kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Katso-lehden (joka on muuten nykyään taas ihan asialehti)
Ai on vai?

Eikö se nyt ole enää mitään, että annetaan sille aikuisviihteelle se toinen mahdollisuus, kuten Mr. Smith joskus osuvasti totesi? Ekshibitionismiahan voi jokainen harrastaa perhe- ja kaveripiirissään, jos haluaa nimenomaan näyttäytyä heille alastomana.
Kyllä paikkakunta aina jonkin verran näkyy ihmisissä ja eri kaupungeissa oma fiiliksensä tulee.
Joo, täälläkin saattais olla ihmisiä, yllätyittekö kamalastikin? Muutenkin oli ne tuomarit siellä aika ankeita ukkoja. Ei kyllä ihan kamalasti kiinnosta muutenkaan kun ei sinne kuitenkaan valita muita kuin yli-ikäisiä pissiksiä ja muita torspoja, sitten voisin ehkä katsoa useimminkin jos se joensuulainen vanhempi rouva pääsisi mukaan 
Fairy kirjoitti:Itse odotan BB:n alkua jo kovasti. Eilisen Asukkaaksi taloon -ohjelman jälkeen into hieman laantui, mutta koitan ajatella positiivisesti ja toivon, että suurin osa telkkarissa näytetyistä olisi pudonnut. Itse haluaisin ohjelmassa nähdyistä yhden tytön taloon. Tytön, joka puhui lakkaamatta. Se voisi mukavasti hermostuttaa kanssa-asukkaita, mutta kuitenkin suhteellisen harmittomalla tavalla![]()

"Ne tuntee jo mut niin hyvin..." 
Samanlaiset tuntemukset minullakin tuosta ohjelmasta. Vaivaantuneisuutta ja myötähäpeää tunsin monia pyrkijöitä kohtaan. Jos tarkoitat tuolla lakkaamatta puhuneella sitä esitelmänpitäjätyttöä, niin hän vaikutti kyllä harvinaisen sympaattiselta. Myös se aasialaisen näköinen näyttelijätyttö vaikutti kiinnostavalta, joten toivoisin hänenkin tulevan taloon. Saa nähdä, ottivatko sitä gorillapukuun pukeutunutta tyyppiä. Todennäköisesti ei, mutta pieni mahdollisuus voisi olla olemassa, sillä hänestä voisi tulla mielipiteitä voimakkaasti jakava asukas.

Tyydyn siis tunnin katsaukseen ja netin uutisiin, niillä pärjään vallan mainiosti.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa