Lumikki75 kirjoitti:Onko nykyään olemassa mitään järkevää televisio-ohjelmiin keskittyvää lehteä?
Aika harvassa on. Itse suosin Ilta-Sanomien Tv-liitettä, siinä on selostettu ohjelmista riittävästi, mutta ei liikaa niin että tarvitsisi pelätä spoilaantuvansa. Lisäksi löytyy juttuja sarjoista, näyttelijöistä yms. Sellainen vikahan siinä on, että Ilta-Sanomat on ostettava samalla ja lehti pitää hakea kaupasta, ei tuu omaan laatikkoon, mutta ne on siedettäviä vikoja verrattuna muihin tv-lehtiin.
Seiska mulle tuli ennen juuri sen takia, että siinä oli hyvät tv-sivut. Paino sanalla oli, ei ole enää. Taisi olla Lostin alkuaikoja kun lehteen paloi hermot, jo kannessa spoilattiin, ohjelmatietoja ei uskaltanut enää edes vilkaista. Saipa unohtaa senkin lehden tilauksen, muuta hyväähän siinä ei ollutkaan. Toinen kamala tv-lehti, johon ei kannata sekaantua, on Iltalehden tv-liite. Ensimmäisen numeron ostin, toista en osta. Täynnänsä juonipaljastuksia, mitään juttuja ei uskalla lukea.
Tällä hetkellä mulle ei tuu kotiin yhtäkään lehteä. Tai tulee, mutta ei postin kautta, kaveri tuo Imagensa mulle kun on itse lukenut ne. Avotakkaa on tullut pätkissä, pidän siitä edelleen, mutta jätin uusimatta tilauksen kun lehtiä jäi lukematta. Tuntuu tuhlaukselta, niin rahan kuin ympäristön, tilata lehtiä jos ei niitä lue tarpeeksi. Nyt luen Avotakkaa ja muita sisustuslehtiä parturissa.
En oikein löydä sopivaa hetkeä lehtien lukemiseen. Kun tekee mieli lukea, luen kirjaa. Joskus luin samalla lehtiä kun katsoin telkkaria, nykyään silmät ei oikein tykkää siitä. Aamusyödessä en ole riittävän hereillä, iltasyödessä jos luen lehteä niin jämähdän pöydän ääreen vaikka miten pitkäksi aikaa. Kivaa, mutta jos sitä tekee joka päivä niin illat tuntuu kovin lyhyiltä.
Lehtihistoriasta löytyy mm. Nakke Nakuttaja (väiteltiin kaverin kanssa kumpi on parempi, Nakke vai Aku. Olin väärässä.), Mustanaamio (entinen Klubilainen :ylpeä:), Rumba (keikkalistaa luettiin kuin raamattua), Suosikki, joku tietokonelehti, Tieteen Kuvalehti.
Paljon parjattua Cosmoa en ole koskaan lukenut. On tehnyt mieli, mutta en pysty ostamaan sitä. En vaan pysty. Katson kassajonossa että siinä se nyt olisi, sitten silmään iskee joku järjettömän kamala otsikko ja homma jää siihen. Ei kykene.