Tr*ina kirjoitti:Pakko sanoa: Tertun putoaminen oli valtava shokki. En ikinä olisi uskonut, että kisan väriläiskä ja huumoripommi häviää pudotusäänestyksessä tyhmälle taustahäärijälle, Asolle.
Terttu huumoripommi?
Väriläiskä? Ehkä joo, mutta hemmetin ärsyttävä sellainen. Uskovissa ihmissä ei ole mitään vikaa, uskoaan tuputtavissa on ja varsinkaan, ku nämä uskoaan tuputtavat eivät tunnu ikinä tajuavan edes sitä kuinka he omaa elämänkatsomustaan tuputtavat muille. Ja muutenkin Terttu oli pihalla. "Oonhan mie anteeksipyytänyt... silleen yhteisesti!" Omia virheitä ei haluta nähdä ja jos joku tarttuu siihen, sitten vähätellään. Vessaepisodi tästä hyvä esimerkki. Ei sillä, ei Asollakaan talossa juuri mitään tee, mutta hän on huomattavasti vähemmän ärsyttävä kuin Terttu. Ja onhan se huomattu, että talossa pärjää olemalla neutraali. Joidenkin mielestä tylsää televisiota, mutta itse olen mukavien (joskin tylsien) ihmisten puolella.Tr*ina kirjoitti:Nino argumentointi alkaa muistuttaa Martina Aitolehteä: mä olen niiiiiiiiin rehellinen, sanon kaiken niiiiiiiiiin suoraan. Ärsyttää, että suoruus sotketaan itsekkyyteen ja jyräämiseen, toisten mitätöimiseen.
Erittäin hyvin sanottu. Todella useat jyrää toisten mielipiteet itsekkäästi vedoten suoruuteen. Siinä on vissi ero. Nino on hyvin ristiriitainen hahmo. Pahimpina hetkinään (esim. Lotan tylytys ja muut ihme raivarit) haluaisin Ninon välittömästi ulos, kun taasen hyvinä hetkinä (Esa J:n & Minnan suhteen tenttaaminen) nostaa pisteitä. Ja päiväkirjahuoneessa Nino on yksi parhaista. Ninossa on (varsinkin PK-huoneessa) hirveän paljon samaa, mitä futisvalmentaja Pasi Rautiaisessa!
Sampo on noussut oman rankingin kärkeen ja Sami on kakkosena. Lotta, vaikka välillä vaikuttaakin inisevältä pikkulikalta, on kolmantena... Hännillä Aso, Tuija ja Minna.
SimonTemple et oo vissiin edellisvuosilta mitään oppinut... Viime vuonna Cheryll oli voittamassa BB:tä ylivoimaisesti pitkän aikaa, kunnes putosi jo hyvän aikaa ennen loppukahinoita. Ja nyt...
SimonTemple kirjoitti:Samia ei enää uhkaa kovin moni voittotaistelua ajatelleen. Kyllä Sami fiksuna tietää, että on sillä puolella mistä se voittaja huuhdotaan, slummissa olevat ovat luusereita ja kukaan ei usko enään heihin voittoa ajatellen.
Niin kyllä tässä vaiheessa voimasuhteet ovat jo vakiintuneet ja mitään voimasuhteita muuttavia yllätyksiä ei enää tapahdu. Onhan tätä kokonainen viikko jo käyty!

Byhyy, noita toisia lellitään, ja meitä ei varmaan koskaan hemmotella, ja me kun luultiin että BB on pelkkää pussailua porealtaassa. 

eihän..

Se oli ihan huippua, ja hän yritti sitten saada muut kapinaan BB:tä vastaan ja tulemaan rikkaiden puolelle. Muttei net uskaltaneet. Muutenkin on jotenkin tylsää, kun ei ole kunnon tehtäviä. 'Hei, leikatkaa koko yö johtoja 10cm pätkiin. Tänään pääsette levittämään hiekkaa.' Saanen sanoa, että wtf?
Jelena vaan ärsyttää, en pysty käsittään sitä sen käytöstä nyt. Tai sitä miten se on voinut saada oliko se nyt 100 miestä? Ja ja, ketä sinne nyt näiden jälkeen jää?