Saas nähdä miten kone pelittää nyt kun sain toivottavas-

No, töissä on ihan kivaa, mutta loma se vasta kivaa onkin. Pitäisi myös oikeasti laskeskella tuota rahatilannetta, että pitäiskö sittenkin alkaa väsätä omia eväitä lounasruokaloiden sijaan.
Se on toisaalta päivän kohokohta että pääsee tuulettumaan valmiin aterian ääreen. No, tätä täytyy pohtia lisää.
Vuoden lopussa ilmeisesti huoneet tyhjenevät että pääsen omia juttujani sisustamaan. Ainakin vaatekaapit tulevat kokemaan hieman muutoksia maalin avustuksella.
Harmi että inspiraatio järjestelylle olisi juuri NYT.
Varmasti käymme mökillä vielä syyskuussakin, mutta nyt tulee monta viikonloppua taukoa häiden ja ristiäisten myötä. Että kesä menee äkkiä! Toisaalta odotan joulua jo innolla. 
.
).damn kirjoitti:Ei tunnu yhtään lauantailta. Ja on myös omituista, että olen ollut hereillä jo yhdeksästä asti.

) En vain saanut enää nukuttua.
tarkoitus olisi tässä vähän siivoilla kaikessa rauhassa, käydä iltapäivällä vielä jumpassa ja sitten vaihtaa kehä kolmosen toiselle puolen kaverin muksun kanssa viettämään aikaa. Toivottavasti huomenna ei sada, oon luvannu viedä penskan Lintsille - varoitin jo, että siihen rakettiin (vaimikäsenykyäänon, entinen spaceshotti) enkä kummitusjunaan uskalla tulla.

Olisi kyllä ehkä kannattanut sen sijaan nukkua vähän pidempään. Tuntuu, etten ole herännyt taas ollenkaan.
Olen ehtinyt jo hieman selailla Hesaria, syödä aamupalan ja juoda aamuteen. Vaihteeksi taas pitäisi tehdä jotain siivouksen tapaista. (Miksi aina jätän siivouksen lauantaiaamuun?
)
(Sisko sai ilmaiset liput.) Ja illalla onkin Helsinki Reggae Festival.
Kyllä tässä ehkä tämän päivän aikana jossain vaiheessa herään...

No, eihän tässä ole edes kiire. Tentti on vasta...perjantaina. 
Ihanaa, kun ei ole mitään pakollisia menoja tiedossa! Tänään taidan suunnata ainakin kangaskauppaan, uusi keittiö kaipaa verhoja. Lisäksi voisi tehdä kierroksen muutamalla kirpputorilla, josko sieltä sitten löytyisi jotain kivaa..

Taidan kohta olla taas Minkä levyn hankit viimeksi -ketjussa... 

Näköjään sitä tekee mitä tahansa saadakseen ajatuksensa (tai ainakin katseensa) pois lattialla makaavista koulukirjoista.

. Nyt sitten juon tässä aamukahviani ja maailma näyttää taas paremmalta paikalta.
.
Vieläkin tekisi mieli nukkua, mutta ehkä sitten illalla. Eilen oli jotain krapulan tapaista havaittavissa. Onneksi ei tarvinnut nähdä yhtään ihmisiä. Huomasin, että korvani taitavat olla vähän lukossa. Oltiin perjantaina siskon ja serkun kanssa katsomassa keikkaa ja luultavasti korvat eivät toimi sen takia kunnolla. Mitäs en käyttänyt korvatulppia. 
. Tajusin, että olen ollut jossain ihmisten ilmoilla varmaan viimeksi elokuussa.
Huh, olinkin aika humalassa. Ihme, että pääsin kotiin. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa