Ja vielä suurempi moka, päällikkökisa. Kuka haluaa voittaa päällikön tittelin itselleen
Tr*ina kirjoitti:Vaadin katsojille mahdollisuuttaa osallistua häätönimeämisiin, jos kerran kilpailijat itse eivät tajua äänestää Esaa häätöön. Mielenkiintoinen oli kohtaus, jossa Minna vaivihkaa yritti avata Esan kuittailua Ninolle. Minna tuntui olevan sekä yllättynyt että vaivaantanut Esan reaktiosta. Minnan osakkeet nousivat jälleen: sovinnollinen luonne.
Se voisi jo ollakin vihdyttävää... Taitaa Nino kuitenkin lähteä kotiin ennen kuin semmoista näämme.Tr*ina kirjoitti:Ja vielä suurempi moka, päällikkökisa. Kuka haluaa voittaa päällikön tittelin itselleen
Slummilaiset. Päälikköys on varma pääsylippu Paratiisiin.
Muuten aika näkymätön tyyppi.Santalaceae kirjoitti:Big brother ei muuten ole antanut mitään hyvää kuvaa tämän maan parturi-kampaajista. Eihän ne kaikki ole tuollaisia saappaita, eihän?
.
. 
Vielä kuvallisesti huipentuen siihen, kun Ragnar kusee ja Ninon silmien päällä pidetään kurkkuja...
Klassikkokamaa!Pascal Lemoix kirjoitti:Jotenkin tuntui, että tämä oli Tuijallekin jokin henkilökohtainen kokeiluprojekti ja jonkinlainen muutosprosessi hänessä on käynnissä.

Pascal Lemoix kirjoitti:Joo, se on pakko sanoa, että se koko "Ragnar tulossa kuselle" -episodi oli AIVAN huikea.Vielä kuvallisesti huipentuen siihen, kun Ragnar kusee ja Ninon silmien päällä pidetään kurkkuja...
Klassikkokamaa!
eos)
Itse olen vain helpottunut, ettei tarvitse enää katsella sitä Lotan pikkutyttöroolia: silmät selälleen ja naamalle lapsekas ilme ja lässyttävä puhetyyli...tai siis silleen niinku. Roolihan se oli, koska ei Lotta koko ajan ollut sellainen - ja luultavasti siis rooli, jota Lotta vetää ihan normaalielämässäkin. Minulla ei vain riitä kärsivällisyyttä katsoa, kun täysi-ikäinen ihminen esittää 7-vuotiasta. Nino ei välttämättä esitä 7-vuotiasta, mutta suurimman osan ajasta hän on kuin 5-vuotias kakara. Enkä sitäpaitsi oikein usko Lotankaan hirveesti esittäneen. Jotkut on vaan tollasia.Sade kirjoitti:Onpas täällä tykätty Lotasta.Itse olen vain helpottunut, ettei tarvitse enää katsella sitä Lotan pikkutyttöroolia: silmät selälleen ja naamalle lapsekas ilme ja lässyttävä puhetyyli...tai siis silleen niinku. Roolihan se oli, koska ei Lotta koko ajan ollut sellainen - ja luultavasti siis rooli, jota Lotta vetää ihan normaalielämässäkin. Minulla ei vain riitä kärsivällisyyttä katsoa, kun täysi-ikäinen ihminen esittää 7-vuotiasta.
.
.
Nino on kyllä ehdottomasti talon viihdyttävin asukas. Jos ne jotkut Paha-Nino hetket jäisivät pois, voisi Nino olla jopa suosikki.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa