Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 18 Touko 2008 14:50

Migreeni kirjoitti:
Dnd kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Ostin takin ja huulikiillon.

Mukihärötin ensin, että "Ostin takin ja haulikon." :)

Repeilin tälle melko kauan... :D
Sitten huomasin Emilian vielä todenneen, että "haulikko" vaikutti pätevältä ja nätiltä.
Ja repeilin entistä enemmän:D

Kai sitä pitäis sitten mennä pikkuhiljaa nukkumaan...

Hahhaa :D

Laivalla takaisin tullessa nähtiin jollain pikkutytöllä kyllä leikkiase, joka oli suunnilleen yhtä pitkä kuin tyttö itse. O_o
Vähän aikaa sitten meidän rappukäytävässä noin nelivuotias pikkutyttö leikki muoviaseella, joka oli myös melkoisen isoa kokoa.

Ei ymmärrä. Jos mulla olisi lapsia, niin niille ei todellakaan tommosia leluja ostettaisi. Vihaan aseita.
(Paitti ehkä niitä splättäysjuttuja.. Sitä olis joskus kiva kokeilla!)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 18 Touko 2008 17:13

Mulla alkoi eilen mun ensimmäinen palkallinen kesäloma. :rairai:

Herranjestas tätä pakkaamista. Kolmen päivän (ja neljän yön) matka, ja muistilistassa on jo nyt yli 20 yksittäistä kohtaa. En mä normaalisti joutuisi näin kauheasti miettimään, mutta nyt pitäisi olla edustava. Koska yhden päivän edustusasuun kuuluu valkoinen paita, on pakko ottaa varapaita siltä varalta, että kaadan kahvia rinnuksille heti ensimmäisen tunnin aikana. Ja niin edelleen. Tukkaakin pitäisi laittaa ja meikatakin. Kaikki naistavarat vie hirveästi tilaa. Eikä mulla ole edes matkustamoon laukkua, johon mahtuisi läppäri. :hermostushymiö:

Niin että Norja kutsuu sitten. Vi ses! Ha det!
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 18 Touko 2008 19:06

Huh taas. Pelästyin kun muutama minuutti sitten yritin päästä tänne, tuli vain jotain
erroria vastaan. Nyt taas toimii. :hymyhali:

Hyvä Migreeni, että sepustukseni kelpasi. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Bunni » Su 18 Touko 2008 19:23

Perjantain seminaari oli antoisa, ainakin (tulevan) työnhaun kannalta :juoni:
Ilmasta viinaa tuli juotua, mutta onneks sen verran sopivasti, että lauantaiaamuna olin pirteänä lähdössä työpaikan virkistysmatkalle Tallinnaan.
Aikaa meillä ei siellä kauheesti ollu, mutta ehdin kuitenki ostamaan kaks mekkoa, paidan ja aurinkolasit :tyttö:
Illalla meillä oli hieno ruokailu ja sen jälkeen tuliki uni. Sain onneks asustaa hotellihuoneessani yksin, joten kukaan ei häirinny mun unia. Nukuinki sit 9 tuntia viime yönä :tipahdus:
Tänään tulin sit satamasta siipan luo ja aamulla takas kotiin. Eipä kiinnosta enää sekään paikka pätkän vertaa :epäilevä:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 19 Touko 2008 08:14

Deni kirjoitti:Jep, kyllä meillekin _periaatteessa_ kuuluis tauko yli kuuden tunnin vuoroihin, mutta käytännössä sitä on vaan mahdoton pitää, kun työntekijöitä on vaan kaksi ja kiireisinä päivinä molemmat tarvitaan joka hetki...Ongelma on kyllä tiedossa, mutta mitään sille ei tehdä. Asiakkaan tyytyväisyys on tärkeämpää kuin työntekijöiden jaksaminen, ainakin firman kannan mukaan, ja toisaalta mä melkein itsekin mieluummin huhkin sen vuoron ilman taukoa kuin kuuntelen nälkäisten asiakkaiden räkytystä ja vittuilua kun joutuvat odottamaan. Sitä ei uskoisi, miten huonosti aikuiset ihmiset voi käyttäytyä, kun asiat ei mene täsmälleen niiden tahdon mukaan.

:femmat:

Amen, varsinkin viimeiselle kohdalle. Voin siis lohduttaa että ihanaisella IT-alalla asiat ovat myöskin samalla tolalla. Tähän tosin saattaa tulla muutosta omalta osaltani, mutta se homma on vielä auki, joten en siitä vielä kerro... :juoni:

Mielenkiintoista muuten että kun perustettiin uusi keskustelufoorumi, heti alkoi aivan uusi aktiivisuuden ja viestittelyn aikakausi (kiitos Darksidelle tilastoista).
Pitäisiköhän tulevaisuutta ajatellen miettiä samanlainen "paniikkinappula"-ratkaisu?
Heti kun viestejä tulee N kuukauden ajan alle M viestiä päivässä, koko homma laitetaan pakettiin kauhealla ryminällä, ja sitten perustetaan uusi keskustelufoorumi ja "aloitetaan alusta"? ;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 19 Touko 2008 09:28

Huomenia:)

Mulla alkoi kesäloma koulusta, joka meinaa käytännössä sitä, että lähden tänään töihin, jossa olenkin sitte koko kesän:/

No, oikeastaan se on kyllä ihan kivaa vaihtelua, sekä helpottaa kummasti myös tätä normaalia opiskelijan kukkaron tilannetta:)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 19 Touko 2008 10:43

Mä täytin puolisen tuntia sitten 33 vuotta (ajan kertoi äiti soittaessaan onnittelupuhelua).
Synttärien kunniaksi ajattelin olla tekemättä täydellä höökillä töitä tänään. Kunhan tässä jotain räpeltelen. ;)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 19 Touko 2008 10:56

Lumikki75 kirjoitti:Mä täytin puolisen tuntia sitten 33 vuotta

Oi kuinka nuori vielä!

Onnittelut!

Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 19 Touko 2008 11:50

Onnea Lumikille! :D

Mulla oli perjantaina viimeinen koulupäivä. Julkistin opinnäytteen. Kuulin saaneeni tuoteosasta arvosanan viisi, mistä olin iloisesti yllättynyt. En ollut odottanut niin hyvää arvosanaa. Vaikka oikeastaan en odottanut mitään arvosanaa. Arvostelu on ollut ehkä pienin asia mielessäni opparia tehdessä. Perjantaina käyn vielä pokkaamassa todistuksen uudessa ihanassa pikkuisessa silkkimekossani, ja sitten pitäisi sisäistää, että opinnot on ohi. Kummallista.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 19 Touko 2008 12:05

Onneksi olkoon Lumikki75 \o_

(Onnittelen Irvikissaa sitten kun todistus on kourassa :virallinen: )
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 19 Touko 2008 13:09

Onnea Lumikille!

Kuva

---

Itselläni ei juurikaan ilmoiteltavaa. :)
Maija

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 19 Touko 2008 13:15

Saako valittaa? Kiitos.

Käyn syömässä työpaikkani vieressä sijaitsevassa opiskelija/työmaaruokalassa, koska elokuuhun asti minulla on voimassaoleva Kelan ateriatukikortti. Tämä kyseessä oleva ravintola onkin varsin suosittu ja ruuhkaa syntyy silloin tällöin. Hieman on alkanut ottaa päähän typerien ihmisten tapa "varata" istumapaikka laittamalla takki tuolinselkämykselle ja lähtemällä sitten vasta hakemaan ruokaa. Kun ruokalassa on ruuhkaa niin ko. toimi vaikuttaa siten, että vähintään viidesosa paikoista on jatkuvasti tyhjinä, ruoanhakusysteemi kun ei ole kovin hyvin suunniteltu ja jonossa menee hyvinkin kymmenen minuuutta. Tällainen varaustoiminta pahentaa ruuhkaa entisestään, mutta eiväthän nämä ääliöt sitä ymmärrä. Prkl. [viha][/viha]
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 19 Touko 2008 13:31

Muistuupa mieleeni ihmisluonnetta hyvin kuvaava pöydänvarausepisodi.

Olin erään kauppakeskuksen kahvilassa, jossa oli sen verran ruuhkaa, että vapaita istumapaikkoja joutui metsästämään. Kiertelin tarjottimeni kanssa epätoivoisena, kunnes kassalle kiemurtelevan jonon vieressä olevasta pöydästä vapautui paikka. Ilahtuneena aloin asetella ahteriani vapautuneeseen tuoliin, kun jonossa seisova naisihminen nopealla ranneliikkeellä heivasi kassinsa pöydässä istuvan ihmisen yli suoraan siihen tuolille.

Naisen röyhkeys oli niin ylimaallista luokkaa, etten järkytykseltäni osannut edes regoida mitenkään, vaan poistuin paikalta. Siinä mennessäni ehdin kuitenkin havaita naisen ystävättären nolon ja anteeksipyytävän katseen. Löysin toki toisen paikan ja olin juonut kahvini hyvissä ajoin ennenkuin tuo ihmislajin valioyksilö oli päässyt edes kassalle.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Muksu » Ma 19 Touko 2008 17:00

Kun "unohtaa" maksaa puhelinlaskun, liittymä suljetaan.
Kun sen lopulta maksaa, se jossain vaiheessa taas aukeaa.

Piti sit kokeilla tämäkin, taas kerran. Mutta arvatkaa mitä! Neljään päivään kukaan ei soittanut eikä lähetellyt viestejä, oli kuin lomalla olisi ollut! Ilman nettiä olisin varmaan tullut hulluksi... Hankalaa tämä sosiaalinen riippuvuus.
Oh Lord, what fools these mortals be!
Muksu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 19 Touko 2008 18:03

Paljon onnea Lumikille!

Tänään on opiskelujutut tuntuneet raskailta. Jotenkin viikonlopun jälkeen on jäänyt sellainen haahuiluolotila päälle. Vaikea keskittyä tehtäviin, joissa pitäisi vähän käyttää omaakin järkeä eikä vain kopioida vastausta suoraan tekstistä. Eikä asiaa yhtään auttanut se, että kaverin kanssa tehtäviä tehdessä jutut kääntyi uudestaan ja uudestaan viikonlopun tapahtumiin ja moniin muihin juttuihin, jotka eivät todellakaan liity opiskeluun
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 19 Touko 2008 20:16

Onnea Lumikki! :D

Samalla myös hyvää Emilian päivää, jos Emilia tämän sattuu lukemaan. :)

-----
Yllättävän kiva päivä oli töissä. Puhelin soi yllättävän vähän (ihmettelin vähän
oliko se rikki) ja sain tehtyä muitakin töitä kuin olla puhelimessa.
Yritin töiden jälkeen käydä shoppailemassa, mutta väsytti liikaa. Nukuin noin
neljä tai viisi tuntia viime yönä. Ei kivaa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 19 Touko 2008 20:29

Suvi kirjoitti:Onnea Lumikki! :D

Samalla myös hyvää Emilian päivää, jos Emilia tämän sattuu lukemaan. :)

-----

Kiitti kiitti. =) Ja onnea Lumikille omastakin puolestani.

mulla ei oo mitn ilmoitettavaa. Ehkä sen verran, että väsyttää ja ottaa päähän vieläkin töijutut.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 19 Touko 2008 21:40

Mä en oikein tiedä, mihin ryhtyisin. Viime viikon stressasin niin älyttömästi työn puutteesta, että jotenkin nyt ei siitäkään jaksa olla huolissaan. Kun edes se opintoihin liittyvä asia tuli kuntoon, niin sekin auttoi paljon.

Ja onhan tässä kiekkokisojen jälkeinen tyhjyyskin jotenkin läsnä. Vähän ympyrän pyörimiseksi meinaa mennä. Ei ole oikein rutiineja tällaiseen tilanteeseen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 19 Touko 2008 21:51

Lumikille onnittelut.

Väsyttää ihan riittävästi, kun viime yönä tuli jotain reilun 4 tunnin yöunet. Meni yö autoa laittaessa ja aamulla piti mennä töihin. Vauhdissa katkeava pakoputki ja putoava pakoputken takapönttö eivät välttämättä lähde paikoiltaan tekemättä pientä tuhoa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 19 Touko 2008 23:06

Onnea Lumikille ja Emilialle:D

Minulla ei muuta ilmoittelua ole nyt, muutakuin että muutan kesäkuun alussa:D Onhan sitä uutta kämppää jo yli puoli vuotta etsittykin:D
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Touko 2008 00:00

ehtii vielä onnitella Lumikkia (ja Emiliaakin)! onnneaaa! (tai taidan myöhästyä muutaman minuutin, mutta elkee välittäkö)

mä en jaksa ilmoitella viikonlopusta. oli kyllä kivaa, ei mitään ihmeellistä, mutta oon taas jotenkin niin tyhjä just nyt.

töissäkin on kettumaista. ohhoh.

rassskasta.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 20 Touko 2008 00:27

Hähää, L-S, näin sut tänään ja vilkutin, ja aiheutin hyvin hämmentyneen katseen.

(Etkö kävellytkin Puistokatua rantaan päin tuossa iltasella?)

Lomalomalomalomalomalomaloma!

Huomenna käyn kirjastossa ja hoidan asiat kuntoon, luovutan fillarini loman ajaksi Pojalle joka tarvii sitä enemmän, pakkaan laukut ja siivoan kämpän... ja ylihuomenna karkaan. Ai että!

Oikeasti, mä niin tarvitsen lomaa. Tänäänkin oli joku helkkarin outojen setien vaelluspäivä, ja mä jouduin useamman kerran tekemään asiaa takahuoneeseen, kun en vaan kestänyt olla siinä luukulla kuuntelemassa hourailua. Yksikin pönttö nillitti mulle ensin vähän vaikka mistä, tilasi niin saatanan epäselvästi kuin on mahdollista ja rupesi sitten kertomaan tarinaa jostain vuosien takaa kuinka on tilattu koko menu kerralla... mikä jo sinänsä on ihan uskomattoman mielenkiintoista, ja sitten kun oli lähdössä, kysyi vielä meidän aukioloaikoja. Kerroin mihin asti ollaan iltaisin auki, jonka jälkeen äijä tiuskaisi: "No hyvä, ettei tarvi asiakkaita turhaan juoksuttaa!"

Niinpä niin.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 20 Touko 2008 02:13

Deni kirjoitti:Hähää, L-S, näin sut tänään ja vilkutin, ja aiheutin hyvin hämmentyneen katseen.

(Etkö kävellytkin Puistokatua rantaan päin tuossa iltasella?)

Aa! No nyt mä vasta tajusin. :D En varsinaisesti tunnistanut sua tai tiennyt olisiko pitänyt reagoida johonkin. Kenties siksi näytin hämmentyneeltä. Jollen olisi ollut hajamielisesti ajatuksissani, olisi ehkä jopa pitänyt tajuta.

Muissa ilmoitusluontoisissa asioissa mulla ei liene muuta todettavaa kuin että odottelu käy edelleen hermoille varsinkin mielekkään tekemisen puuttuessa. Tai kyllähän tekemistä olisi, jos tietäisi mistä aloittaa ja kannattaako edes.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 20 Touko 2008 02:26

Niin arvelinkin, mähän olin ikkunan takana ja supertyylikkäissä työvaatteissa. Mutta kieltämättä se hämmennys oli sen arvoista. :D
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 20 Touko 2008 03:17

Kiitoksia kaikille onnitteluista! :)

Hävisin sitten aivan ankkana siipalle biliksessä synttäreiden kunniaksi (4 - 0). Ei ollut mun päivä tänään, mutta ei se mitään. Mä olen aidosti hyvä häviäjä, mulle riittää myös se, että on hauskaa (vaikka voittaminen onkin häviämistä mukavampaa).

Huomenna (öh, tai siis tänään) tiedossa suvun kahvittelua, joka todennäköisesti kutistuu kaikkien kiireiden vuoksi siihen, että syödään iso kakku neljästään siipan, äidin ja siskon kanssa. :D
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa