Uutuustuotteiden testiajoa

Re: Uutuustuotteiden testiajoa

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 31 Elo 2009 22:18

Järkytyin tänään kaupassa kun hankkiuduin keksihyllylle ja bongasin sieltä Black Domino -nimisen keksipaketin. Musta dominokeksi, jossa on salmiakin ja chilin makua. :o: Varsin omituinen keksintö, joten pitihän sellainen ostaa maistettavaksi.

Keksit haisevat melko voimakkaasti :salaliitto: (mikä on hyvin outoa, teollisesti valmistettujen keksien jos minkä kuuluu olla melko neutraalin hajuisia) mutta maku oli lopulta ihan mielenkiintoinen. Suutuntuma kuin tavallisessa dominokeksissä ja kaakaokin jostain taustalta tuntuu, mutta päällimmäisenä jokin salmiakin kaltainen, jos ei nyt ihan kuin kunnon salmiakkikarkki. Chili tuntui myös hieman jälkimakuna. Voi silti olla, että pitäydyn jatkossa jossain enemmänkin suklaahenkisessä dominossa. Miksei ole chili-suklaa-dominoa? :tilt:

Alun perin päädyin keksihyllylle aikeena ostaa joku keksipaketti töihin, jotta ei tarvitse koko ajan syödä suklaata, mutta en nyt sitten tiedä sopivatko nämä kahvin kanssa...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja damn » Pe 25 Syys 2009 12:49

Oli pakko saada jotain syömistä nopeasti ja kaupassa oli Saarioisten pizzaleivät tarjouksessa, niin päätin kokeilla kyseistä uutuutta. Ei kyllä tarvitse ostaa toista kertaa, oli todella mautonta ja makuna oli kinkku-ananas, enkä taaskaan nähnyt ananasta oikein missään.

Kuva
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 29 Syys 2009 16:38

Lonkeron suurena ystävänä piti tietysti maistella Oton uusia (minkävirmannenyonkaan Redin, joka oli ihan ok, ja Blackin, jota en
oo maistanu, kilpailijoiksi luotuja) Mustaa ja Valkoista. Melko suuria pettymyksiä olivat nämä... Valkoinen oli ihan jees ananaksen-
makuinen lonkero, muttei siinä hirveästi mitään uutta ja hienoa ollut (mausteaineina siinä olivat ananaksen lisäksi kookos ja rommi).
Musta oli erittäin suuri pettymys, sillä se taisi tavoitella jonkinlaista colan makua, mutta oli vain laimeaa ja vetistä litkua. :ei:

Valkoista voisin kyllä suositella muillekin maisteltavaksi ja saatanpa sitä itsekin toiseen kertaan ostaa. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 30 Syys 2009 11:28

Testasin kanssa mustaa lonkeroa ja eipä ollut kyllä kovinkaan kummoista. Mun mielestä se muistutti lähinnä vetistä colaa, josta jäi todella tahmainen jälkimaku. En osta toiste.. :norsu:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 30 Syys 2009 11:53

Fazerilta oli tullut Marianne-täytteinen laku. Oli ihan ok, mutta ei mitään tajunnanräjäyttävää. Pidän edelleen Mariannesta eniten Mariannena ja lakusta lakuna.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Ke 30 Syys 2009 14:24

Mulle taas tuo Oton Musta maistui (toisaalta, promillemääräkin oli maisteltaessa jo kohtuullisen korkealla :p ), mutta se Valkoinen maistui ihan laimentuneelta ja huonolta Piña Coladalta, tosin ananasta en kyllä siitä mausta löytänyt.

Mustaa aattelin voivani kokeilla uudelleen, mutta Valkoinen jää kyllä ehdottomasti sinne kaupan hyllylle. YÖK.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 30 Syys 2009 14:58

Hmm, pitäisiköhän sitä mustaa maistaa sitten vielä kun on vähän enemmän promilleja.. :raps:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 30 Syys 2009 16:37

heartless kirjoitti:Hmm, pitäisiköhän sitä mustaa maistaa sitten vielä kun on vähän enemmän promilleja.. :raps:

Silloin kyllä taitaa maistua ja tuntua moni asia paremmalta kuin selvinpäin. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 06 Loka 2009 11:47

Mä ostin eilen Maraboun Sensation toffee walnut -suklaalevyn ja ai että kun on hyvää. :kuola:
Just sopivan toffeista ja pähkinääkin on sopivasti mun makuuni.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » To 17 Joulu 2009 11:50

Maraboun Toffee Walnut on koemaistettu ja hyväksytty. Nom! :kuola: Hinta oli kyl maar melkosen korkia...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » La 23 Tammi 2010 19:45

Uncle Bensin Chop Suey -kastike on otettu testiin tällä kertaa. En tiedä kuinka uutuustuote on kyseessä,
mutta itse en sitä aikaisemmin ole päässyt kokeilemaan. Ensimmäisenä havaitsee lasipurkin läpi kastikkeen
ällöttävän harmahtavan värin. Eikä ensihavaintoa hirveästi parantanut immenkalvo, joka oli limautunut
purkin suuaukolle sen avatessani. Maku on kyllä oikein hyvä, kunhan vain muistaa pistää riisiin suolaa...
Approved. :tilt:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 23 Tammi 2010 23:40

Ihanaa kun kuvailet sen nimenomaan immenkalvoksi. Jää ainakin mulla ostamatta. :friikki: (Vaikka ois kyllä luultavasti jääny muutenkin.)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 09 Helmi 2010 23:41

Amerikkalaisten aina jumaloima Rocky Road on tullut suomalaisiinkin kauppohin Carte D'Orin
merkin alla. Jäätelö sisältää siis suklaajäätelöä, vaahtokarkkeja (4%) ja karamellisoituja
pekaanipähkinän paloja (4%). Vaikka en itse hirveästi suklaajäätelöstä perusta, on Rocky Road
melkoista nannaa. Roskia (eli karkkeja ja pähkinän palasia) saisi tietenkin olla hieman
enemmän, mutta menee sellaisenaankin. Nom! :kuola:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 10 Helmi 2010 00:22

Mistä sä löysit tuota Rocky Roadia? Oon nimittäin yrittänyt sitä metsästää jo pidempään kun näin mainoksen lehdessä, mutta ei ole näkynyt sen kummemmin S-Marketin kuin Citymarketin altaissa.
Purple

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ke 10 Helmi 2010 00:45

Muistaakseni tuota Rocky Roadia mainostettiin R-Kioskin mainoslehtisessä eli kävisin katsomassa sieltä.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja skray » Ke 10 Helmi 2010 10:14

No meillä sitä ainakin on. T: cittarimyyjä

Mä ostin Rocky Road -jätskiä Gilmoren tytöt sarjassa olleiden Rocky Road -keksien rohkaisemana. :virne:
Petyin.
No toisaalta, ensinnäkin mä inhoan vaahtokarkkeja jo muutenkin, mutta oletin niiden jäätelössä olevan vähän pakastuneita ja siten ei niin vaahtoisia. Olin väärässä. Pähkinänpalasia oli ihan liian vähän, muutama hassu. Kun taas niitä ällöjä vaahtokarkkeja oli ihan joka lusikallisessa. Itse suklaajäätelö oli ihan jees. Mutta silti kokonaisuus oli todellinen pettymys.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Helmi 2010 10:25

Mää jotenki vierastan ajatusta rocky roadista jätskinä. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 19 Helmi 2010 10:48

Kiitos Kaarinalle Ärrä-vinkistä, sieltähän tuota Rocky Roadia löytyi. Mutta ikävä kyllä olen samaa mieltä kuin skray, pettymys. Vaahtokarkit on ihan jees, mutta eivät toimi jätskin seassa. Jotenkin lievästi limainen tuntu tuli niistä. Itse jäätelö oli omaan makuun ehkä liian suklaista, pähkinät oli hyviä mutta kovin pieninä murusina.

En voi suositella. Parempi pysytellä Daim-jäätelössä (vaikka oonkin edelleen sitä mieltä että se pitäisi kirjoittaa Dajm).
Purple

ViestiKirjoittaja skray » La 20 Helmi 2010 10:48

Ostin Sian chilisuklaajäätelöä. :kuola:
Söin koko puolen litran purkillisen siltä istumalta, kun purkin avasin. :kuola:
Sian suklaajäätelö. :kuola:

:kuola:
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 03 Touko 2010 20:35

Ostin ruissipsejä. Biiiiiig mistake! Maistuivat ihan hapankorpuilta, joissa oli outo sivu/jälkimaku. :p
Jos en saa tuputettua jollekin, heitän luultavimmin menemään. Olivat melkoinen pettymys!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 03 Touko 2010 22:33

Ruissipsit on hyviä. :tilt:

Minä sen sijaan ostin (kyllä, ihan rahalla maksoin) Ben & Jerry's 'wichin. En suosittele. Minttu-Domino on paljon parempaa, jos näitä keksimallisia lähtään vertailemaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ma 02 Elo 2010 21:11

Ihana sitrus jogurtti. Nams, kuulostaapa hyvältä, taidan ostaa yhden ja maistella.

Ihablaah, hirveen makusta sörsseliä, jossa on seassa outoja rihmoja, olevinaan ehkä hedelmälihaa tms, mutta joka enemmänkin on vain esim. appelsiinilohkon ohutta kuorta, joka vain tarttuu hampaiden väliin. Hyh, en enää ikinä osta.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 18 Elo 2010 20:02

Yhtenä päivänä iski älytön hinku saada juustonaksuja. Sipsihyllyyn oli tullut Taffelin Cheese & pepper -juustonaksuja ja pitihän niitä sitten kokeilla. Odotin saavani juustonaksuja pippurivivahteella, mutta tosiasiassa se meni toisin päin. Niissä oli niin paljon pippuria, että juuston makua ei oikeastaan edes erottanut. En tykännyt. Toisaalta eipä tullut ahmittua koko pussia kerralla, niin kuin paremman makuisten kanssa saattaa käydä. :p
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 24 Elo 2010 16:30

Kokeilin Katjesin Hot temptation chilisillejä. Feel the heat! Eipä hirveästi lämmittänyt.
Joku oli maustemitallisen chiliä pussiliseen laittanut eikä tuntunu missään. Ihan syötäviä,
mutta ei noita kyllä väkeviksi voi millään sanoa. :ei:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 25 Elo 2010 17:56

Ostin myös eilettäin Tupla Shufflea. Tylsää mauttoman Kismetin makuista vohvelipatukkaa. Hyi.
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä