Birk kirjoitti:
Mikä matka on ollut mieleenpainuvin ja mitä kohdetta suosittelisit. Miksi?
Euroopassa luulis sen olevan vaivatonta ja melko turvallista.
Mieleenpainuvin paikka mulla on ollu tuo Krakova.
Itse asiassa noistakin ainoastaan Bulgariassa olin aidosti lomailemassa. Puolassa ja Saksassa harrastelimme kaikenlaista teatteriin liittyvää, ja Englannissa öö... piti tavata teatterimatkoilta saatuja tuttuja. 

. Koulussa paikkasin pitkän poissaoloni kolme tuntisella maantiedon ja biologian yhdistetyllä luennolla matkastani
.
Tai jotain sen suuntaista.Muksu kirjoitti:Mä pääsen ens viikolla hetkeksi Tokioon. Hiukan jännittää. Oon kuullut et se on valtava, oon opetellu hiukan japania ja tunnen tärkeimpiä kohteliaisuussääntöjä ja tapoja, mutta kertokaa toki joku Japanin-kävijä jotakin.
Bulgariassa lautailemassa
Lumilautailun puitteissa olisi haaveissa tietenkin pidempi reissu Alpeille
tgr kirjoitti:
Mulle sitten vois antaa vinkkejä mitä kannattaa muistaa ennen reissuun lähtöä ja mitä kannattaa
ja ei kannata ottaa mukaan. Ihan vain jos en itse ole tajunnut..
Gluu kirjoitti:Mä olen Tr*inan kanssa sen verran samaa mieltä, että Venäjä on kokemisen arvoinen. Tosin venäläisten mentaliteetista en sano mitään.

tgr kirjoitti:Mulle sitten vois antaa vinkkejä mitä kannattaa muistaa ennen reissuun lähtöä
Matkavakuutustakin tarkistutan.
Walker kirjoitti: Mutta suosittelen Alppeihin tutustumista. Kerran kun on käynyt niin ei jää viimeiseksi kerraksi. Sellainen magneetti se on.

Olen käsittänyt, että Alpeilla on huimia hintaeroja valtioista riippuen? Onko tästä kokemuksia?
menemään rahaa.hotellit?
niin Alpeille ensi keväänä. Mielummin lähtisin Alpeille kuin Thaimaahan johonkin rysään löhöämään
) tai vaihtoehtoisesti ostosreissun tekemistä Jenkkeihin. Äiskä pohti myös Prahaa, johon heti tiesin kertoa että olen kuullut toosi hienoksi. Auki on vielä mihin, mutta Skotlanti olisi ehkä paras näistä. Johonkin pääsen aika varmasti.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa