Dnd kirjoitti:Pohjoisnapa saattaa sulaa jo vuonna 2030.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1731335
Toisaalta jos nyt sitten rakentaisi Lapin tuntureille, kun niiden tonttiarvo sitten varmaan kasvaa räjähdysmäisesti. Minä en itse aio tästä mitään stressiä repiä, sillä ilmastonmuutos tulee, eikä sitä voida estää, tai kyllähän se voitaisiin, mutta se vaatii kuitenkin niin radikaaleja muutoksia, ettei se nykyisellä maailmanmenolla koskaan tule tapahtumaan.

"Taas", sanotaan uutisessa. 

Mr. Smith kirjoitti:Pidän ajatuksesta että tässä vähän rohkaistiin tyyliin "hyvin aloitettu, jatka samalla linjalla". En oikein koe että muitakaan varteenotettavia ehdokkaita olisi tänä vuonna ollut.
Kati kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Pidän ajatuksesta että tässä vähän rohkaistiin tyyliin "hyvin aloitettu, jatka samalla linjalla". En oikein koe että muitakaan varteenotettavia ehdokkaita olisi tänä vuonna ollut.
Itse pidin varsin varteenotettavana Ingrid Betancourtia. Obaman valinta yllätti, vaikka meidän perheessä herrasta tykätäänkin.
Tuollaisena rohkaisevana linjanvalinnan palkitsemisena minäkin Obaman palkintoa pidän. Tosin, onhan se hassua palkita rauhasta presidentti, jonka maa käy sotaa useammassakin maassa.
Mr. Smith kirjoitti:Ei nyt mitään henk. koht. (eli kohta alkaa loka lentämään), mutta nähdäkseni hänen saavutuksensa on se, että hän onnistui ärsyttämään vääriä ihmisiä mielipiteillään, joutui näiden vangitsemaksi todella pitkäksi aikaa ja sitten vapautui. Piste.
Kati kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Ei nyt mitään henk. koht. (eli kohta alkaa loka lentämään), mutta nähdäkseni hänen saavutuksensa on se, että hän onnistui ärsyttämään vääriä ihmisiä mielipiteillään, joutui näiden vangitsemaksi todella pitkäksi aikaa ja sitten vapautui. Piste.
Ai se on ihan sääntö jo, että täällä ei saa olla omaa mieltä, vaan kaikkien pitää olla samaa mieltä? Erikoista.
Toisaalta, kun kaikki ovat samaa mieltä, ei kukaan voi tulla vangituksi mielipiteensä vuoksi. Harmonia.

LazyBastard kirjoitti:Lähetettiinkö tulevaisuudesta lintu sabotoimaan LHC:n käynnistystä?
Eli pari tiedemiestä on kyhännyt kasaan teorian, jonka mukaan Higgsin bosonin aikaansaaminen suurissa määrissä ei ole mahdollista, koska tulevaisuuden tapahtumat estävät sen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa