Huippumalli haussa

Re: Huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ma 19 Loka 2009 22:15

:virne: Hähää, oli niin mahtavia niitten muitten tyttöjen ilmeet kun Natasha pääskin jatkoon.
Ja miun puolesta olis muutenkin Dionne saanu pudota, vaikka jo viime viikolla. Varmaan Natasha
putoaa jo ens kerralla, mutta miusta oli silti hauskaa että meni nyt näin päin. :aukku:
annastindeli

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Loka 2009 11:15

Minusta kans Dionne on roikkunut matkassa jo ihan liian pitkään. Ihme tyyppi.
Ja todellakin, hyvät ilmeet tyttärillä kun Natasha pääsikin jatkoon. :virne:

Ihan mielenkiintoinen finaali tulossa. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 20 Loka 2009 12:37

:hymyhali: Luotinkin siihen, että täällä osattaisiin kertoa, kuka tippui. Itse en nähnyt aivan loppua ja jäi vaivaamaan.

Dionne siis tippui, hyvä hyvä. :D Itse olisin tiputtanut jo paljon aikaisemmin, sillä en nähnyt hänessä mitään kovin erikoista. Mutta onkohan noin, että Ameriikan Huippiksessa pitää loppukahinoissa olla aina mukana myös musta malli? Tiedä häntä. :p

Jaslene on ollut koko kauden ajan mun suosikkini. Renee ja Natasha ovat mielestäni aika tasoissa. En osaisi päättää, kumman haluaisin finaalikaksikkoon mukaan.

Jaelista en tykännyt yhtään, sillä eniten rassasi se oman erikoisuuden ja outouden korostaminen. Olisi vain reippaasti ollut mitä on ilman selittelyjä. Silloin ehkä olisin voinutkin tykästyä. Lisäksi se puhetapa oli aivan raivostuttava. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Loka 2009 13:39

Aihetta sivuten: Ekan kauden voittaja Adrienne oli eilen Dr. Philissä 24 vuotta vanhemman aviomiehensä kanssa keskustelemassa aiheesta "Onko ikä vain numero?". Ei niillä mitään oikeaa ongelmaa näyttänyt asian kanssa olevan, kun pitivät toisiaan kädestä ja naureskelivat koko ajan. Loppukommenteissaan Dr. Phil puffasi kiltisti Adriennen miehen tv-sarjan DVD-julkaisua.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Marras 2009 21:14

Uusi kausi alkoi muutama viikko sitten. Viihdyttävin kausi pitkään aikaan: Bianca ja Saleisha tappelevat koko ajan, eikä edes hiuksia ole vielä leikattu. Suosittelen lämpimästi. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 16 Marras 2009 22:36

Toistaiseksi oikeat ihmiset on paiskattu pihalle. Se ensimmäinen tyhmä blondi, joka poistettiin
oli kyllä muutenkin aivan käsittämätön valinta taloon. Täysin turha ja typerän näköinen bimbo.

Asperger-Heather muistuttaa pari kautta taaksepäin olleita kaksosia, jotka olivat luonnossa
kauhian avuttoman näköisiä, mutta kuvissa kauniita. Pääsee pitkälle, muttei tarpeeksi pitkälle.

Suosikkini tällä hetkellä on äärettömän kaunis eksoottinen tanssija (strippari) Lisa. Sen kasvon
piirteet ovat niin järjettömän ihanat. :tipahdus:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Marras 2009 23:31

Joo Lisa miellyttää kovasti myös minun silmääni. Ebony hämmentää, kun sehän oli käsittääkseni karsinnassa niin täynnä itteään ettei mitään rajaa, mutta nyt on jäänyt ihan hissukaksi. Onneksi Bianca ei tippunut, niin saadaan seurata lisää draamaa. Ensi viikolla ajellaan joltakulta tukka kokonaan pois! :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 17 Marras 2009 23:43

Joo, kattelin tuolta telkku.comista jo ensi viikon huippis-selostusta, ja siellä sanottiin jotakin tyyliin "kaikki olivat tyytyväisiä uusiin hiuksiinsa, paitsi yksi". Toisaalta, aina on se yks joka valittaa. Silti se on viihdyttävää joka kerta. :popkorni:

Mä en vielä ole oikein muodostanut mielipidettäni, enkä kenenkään nimiä muutenkaan muista. Heather on tosiaan kaunis kuvissa, muttei livenä oikein vaikuta. Samaa ajattelin kuin Shay, että taitaa hän päästä pitkälle kisassa, muttei voittoon kuitenkaan.

Mieleen eilisestä jaksosta jäi sellainen nuorehko blondi tyttö, ehkä Kimberly tms. nimeltään, joka mielestäni näyttää jo nyt ihan covergirl/seventeen magazine -tyypiltä. Mutten sitte tiiä kuinka lahjakas malli hän on, kun kausi on vielä niin alussa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 24 Marras 2009 20:48

Onneksi se fiksu tippui eilen. Eihän se edes halunnut malliksi. Outoa että oli edes mukana.
*
Jakson parhainta johdattelua oli, kun tää yksi kampaaja sanoi haluavansa nähdä kyyneliä ja huutamista. :virne: Ja kohta leikattiin purppurapää lähes kaljuksi. :virne: No, hyvin se mimmi tilanteen otti. Itekin olis sen muutaman kyyneleen vierättänyt, mutta tuntui pääsevän sinuiksi kynityn kuontalonsa kanssa melko pian. En sen nimeä muista, mutta olin iloinen tytön puolesta, vaikka kuva oli kyllä surkea. Ei se varmaan kauan enää mukana roiku, vaikka kovasti tuo luulee voittavansa.
*
Ei mulla ole suosikkeja vielä. Liian alussa kausi kai tai sitten nuo tytöt on vaan kaikki liian samanlaisia. En edes muista kuin sen Heatherin nimen, senkin vain siksi, kun mainosti omaa aspergeriaan niin ahkerasti parissa ekassa jaksossa..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja ahkera » Ke 25 Marras 2009 10:31

Ihastuttavaa tämä kantaaottavuus sarjassa. Ekassa jaksossahan korostivat kovasti, että tämä on nyt enemmän sellainen luontoystävällinen kausi. Mitenköhän se on näkynyt sen jälkeen? Tupakattakin kuulemma malliparat joutuvat olemaan. Hassua, että siittä ei ole ollut sen koomin mitään puhetta, vaikka kuvittelis edes jonkun olevan aika tuskissaan asiasta. Eilen (tai siis maanantaina) rupes naurattaan tuomariston maininta, että aina ei tarvitse laihtua tjs. Ihastuttavaa.
ahkera

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 08 Kesä 2010 15:59

Nelonen on nyt todella profiloitunut kanava. Kaikki ohjelmat on "... huippumalli haussa". Maa vain vaihtuu. Kanadan katselin viime viikolla ja tällä viikolla alkoi Australia. Tässähän on vähän BB-elementtejäkin mukana, niin jotenkin kiinnostaa katsoa ainakin toistaiseksi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Pe 13 Syys 2013 09:46

Onko kukaan katsonut superjännää ( :keijo: ) ANTM All starsia?

Hirmuisen jännittävää kyllä, ne on jo kaikki ihan vanhoja :virne: Yllättävän monet kyllä muistaa, muutama siellä kyllä on jotka ei ole yhtään tutun näköisiä.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Syys 2013 10:12

Mä olen katsonut :keijo:
Hirrrrweetä draamaa :tilt:
Vaikka jaksoja on jotain kaksi :virne: Biatch sitä ja biatch tätä :pepsodent:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 13 Syys 2013 12:01

Mua ärsyttää, kun yritin katsoa netistä kaikki ennen all-starsia tulleet kaudet (että tietäisin sitten, keitä ne on siinä all starsissa). Se ohjelma on jo niin paha parodia itsestään, että ei sitä kestä katsoa kuin ehkä yhden kauden kerrallaan. Olen myös spoilaantunut all starsin voittajasta.
Lyyra
Digipahuus

Edellinen

Paluu Leffa.tv