Onneksi olin vain vahingossa kirjoittanut fordde... Huh!

Tarkoitus oli kyllä tuota parempaa puoliskoa vaatettaa, mutta jostain syystä mulla oli loppuviimein enemmän ostoskasseja...
Ostin kalsaria!
Toki mulla kalsareita on entuudestaan, mutta nyt on sitten sellaisia kunnon kalsareita. Siis urheilukerrastoja, mitä lie. Ja lämpökerrastonkin, fleecepöksyt, ostin kans paukkupakkasten varalta, kun nekin oli halvennuksessa. Nyt saa talvi tulla!

Vähän liiankin kiltisti...

Olenkin usein mietiskellyt, mitä sulle kuuluu. 
Muuten ei taida tapahtua oikein mitään.
Tai voisihan sitä kertoa kaikenlaista kiviasiaa. 
Joillakin meistä surutyö kestää kauemmin 
Kiva nähdä sinua pitkästä aikaa täällä!
Emmehän nyt ole kolmeen (!) viikkoon nähneet. Pääruuaksi Hasselbackan perunoita, kermaviilikastiketta ja lehtipihvit maustevoilla ja jälkkäriksi suklaamoussea. Mousse on jo jääkaapissa. 

. Siivosin myös sellaiset kaapit, jotka ovat odottaneet siivoamista jo yli kaksi vuotta, eli koko sen ajan kun olen tässä kämpässä asunut. Joissain kaapeissa oli vuokranantajan romuja, jotka surutta kippasin roskiin, kun en näe että niillä on mitään käyttöä, tai en ymmärrä miksi minun pitäisi niitä täällä säilöä
. Olen ollut tosi laiska siivoamaan noita kaappeja, kun täällä on ihan liikaa kaappitilaa, enkä minä yksinasujana saa todellakaan täytettyä kaikkia näitä kaappeja.
. Jos jaksaisi niin tänään pitäs ommella ompelukoneella jotain kouluhommia ja miettiä mitä minä edes yhdellä kurssilla haluan tehdä. Olisi kiva tehdä itselle vaikka mekko, mulla on niin tyhmän mallinen kroppa, että harvoin löydän itselle hyvin istuvan mekon, niin kai se täytyy tehdä itse. Tuolla koulussa se nyt onnistuisi kun joka tapauksessa joku vaate pitäs väsätä.damn kirjoitti:Eilen iski kamala innostus maalata jotain, ja tuossa vieressäni odottaa tarvikkeet, että maalaan itselleni jotain kivaa seinälle.

Lumikki75 kirjoitti:Ajattelin jostain syystä, että kirjaimellisesti suoraan seinälle, mutta ilmeisesti tarkoitus on kuitenkin maalata jotain kehyksiin laitettavaksi seinälle.
. Pitäisi jostain yrittää etsiä edulliset kehykset. Pelkään ettei se ole kovin helppoa, kun tuo paperi jolle maalaan on 72cmx104cm. Noin isot kehykset mahtaa olla aika hintavat. 
damn kirjoitti:Joissain kaapeissa oli vuokranantajan romuja, jotka surutta kippasin roskiin, kun en näe että niillä on mitään käyttöä, tai en ymmärrä miksi minun pitäisi niitä täällä säilöä.
Dnd kirjoitti:damn kirjoitti:Joissain kaapeissa oli vuokranantajan romuja, jotka surutta kippasin roskiin, kun en näe että niillä on mitään käyttöä, tai en ymmärrä miksi minun pitäisi niitä täällä säilöä.
Kohta omistaja tuleekin sitten kyselemään jotain itselleen tärkeää tavaraa... Toiselle tärkeä tavara voi olla toiselle pelkkä jäte. Jokuhan voi vaikka kerätä jotain vanhaa tai niillä voi olla tunnearvoa. Itse en ainakaan kysymättä hävittäisi mitään toisen talosta.
Emilia kirjoitti:Dnd kirjoitti:Kohta omistaja tuleekin sitten kyselemään jotain itselleen tärkeää tavaraa... Toiselle tärkeä tavara voi olla toiselle pelkkä jäte. Jokuhan voi vaikka kerätä jotain vanhaa tai niillä voi olla tunnearvoa. Itse en ainakaan kysymättä hävittäisi mitään toisen talosta.
Eiköhän vuokraisäntä olisi sanonut, jos tavara olisi säilyttämisen arvoista. Mä ainakin veisin roskiin vaan kaiken, mitä on kappeihin unohtunut.
Kaappitila on arvokasta. Jos keräilee, ni keräilköön omaan kotiinsa eikä mun.

Nyt taas hinkuisin ulkoilemaan, mutta ulkona on kökkö keli, joten taidan jäädä sisätiloihin puunaamaan kylppäriä.skray kirjoitti:Olen havainnut haluavani ulkoilla useammin kuin ennen.

damn kirjoitti: Pitäisi jostain yrittää etsiä edulliset kehykset. Pelkään ettei se ole kovin helppoa, kun tuo paperi jolle maalaan on 72cmx104cm. Noin isot kehykset mahtaa olla aika hintavat.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa