Meijän koti...

Meijän koti...

ViestiKirjoittaja Mooch » Su 27 Huhti 2008 15:09

... on aivan ehana!

Elikänsten voisimmeko keskustella meijän kodeista, känpistä,
sisustuksista, uusista ideoista jne?

Minuunhan on purrut aivan mahoton sisustusvinma. Nyt ja heti
pitäis saada sitä ja tätä aikaan, kaapit menis vaihtoon, seinät
hakkaisin alas, maalaisin pintoja sun muuta. Muttako mullei
muka oo aikaa.

Mutta sain mie sentään Pojan kanssa jotain aikaiseksi. Nääs
kattokaapa kuiten, minmoinen meidän sauna on nykysten.

Meijän sauna on pop ja hot.

Varsin laitettiin väriä pintaan, kön alkoi tylsistyttään pelkkä puunsävyinen
pinta. Aivan oli helppoa tuo. Ostin paikallisesta K-Raudasta kuultomaalia,
normikaupasta sienen ja hanskat ja avot aloin töihin. Hienoa jälkeä, helppoa
ja varsin edullista. :D Hangalinta oli tuo ikkuna. Kön saatoin ostaa väärän
sävyistä maalia ja saattoi melkein jo itkukin päästä. Mutta ei se mitn, kön
löysin sitten kuitenkin oikeampaa sävyä ja täytyy sanoa, että aivan on hyvä! :D

Seuraava missio on hankkia uusi ovi ja ehkä vähän listojakin saatan vaihtaa,
että niinkö olis varsin jatkumo tuolle tummalle. Tai jotain. :D :D

Aijuu. Ja keittiössäkin on vielä edellisenä syksynä aloitettu "remppa" kesken.
Kön uudistan kaappeja varsin samalla kuultomaalilla, mutta siinon niin monta
pientä osaa, että mulla meni hermo hiomiseen ja maalaukseen ja kaikkeen.
Että nyt odottelen kesää ja aurinkoa, että voin pihalla hioskella ja suunnitella
siinä samalla "puutarhan" ehostusta. :D :D
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Mooch

Re: Meijän koti...

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Huhti 2008 15:55

Teijän saunassa on patteri. Kuva

Mun koti on ehana kans. :pomppuhymy: Oma koti!

Hieman remppamiestä se kyllä kaipais, mutta näin väliaikaisena asuntona
mennee tällaisenakin. En jaksa sisustaa, kun kaikki on jo melkein täydellistä
sisustuselementtien kohilla. Sisustukseen sopiva päiväpeite pitäisi hankkia,
mutten sitä koskaan kerkiäisi kuitenkaan käyttämään...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 28 Huhti 2008 14:48

Koti on nykyään karu paikka..

Vanhemmat kävivät viikonloppuna hakemassa huonekalut muuton alta pois. Nyt kotona on pahvilaatikoita vaatteita varten, vähän astioita ja keittiötarvkkeita, tietokone, laatikollinen tarpeellista pikkutavaraa ja ilmapatja. Ja oikeastaan minä olen aika onnellinen kun roipetta ei ole ympärillä... Ahdisti pakata paperivuoria ja lipastonlaatikoita autoon. Miten voi olla niin paljon tavaraa?

Minu pitää varmaan muuttaa matkalaukun kanssa jonnekin kauas, niin saa tilaa itselle. Itseasiassa parin kuukauden reissu Amsterdamissa kolmevuotta takaperion oli vallan loistava esimerkki vähällä tavaralla selviämisestä. Silloinolin kovin tyytyväinen elämääni...

... tuossa tuntuu olevan ajatusta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 30 Huhti 2008 01:08

Minun tänhetkinen koti on ihan ok. Vanha talo, joka huone on erivärinen, persoonallinen.
Mutta täällä on niin ylimaallisen kylmä illalla ja yöllä ja aamulla! Mikä siinä on, että muualla maailmassa ei vaivauduta eristämään taloja?
Ehkä eniten kuitenkin v**uttaa hämähäkit joka nurkassa ja kaapissa ja hyllyssä ja ikkunalaudalla. Meillä on siivousvuorot (kimppakämppä) ja kukaan ei vaivaudu siivoamaan nurkkia myöten, niin hämähäkkejä ja niiden seittejä on joka paikassa. Tappajahämppejä en sentään oo viime aikoina nähnyt.

Ja keittiöstä puuttuu perusasioita, joita en viittis ostaa kun oon täällä kuitenkin vaan vuoden (ja keittiökamojen pitäis olla yhteisiä, niin mun mielestä on talon omistajan velvollisuus pitää se puoli kunnossa).
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 30 Huhti 2008 13:30

Mun koti on ihan kiva. Tosi vanha talo (1800-luvulla rakennettu), mutta hyvin pidetty ja remontoitu. Asun yhdessä kahden muun tytskin kanssa, omien huoneiden lisäksi meidän käytössä on keittiö, olohuone, vessa ja kylppäri.

Vuokranantaja tarjoaa kalusteet, jotka on ihan ok. Ajavat asiansa, mutta eivät olr mitään kovin ihmeellisiä. Kylppäri on nätti, kun se on vasta tammikuussa remontoitu. Ja keittiössä on kivat kaapistot ja söpö ruokapöytä. Kämppikset kantavat sinne harva se päivä kukkia ja muita koristuksia, eli meillä on ihan viihtyisää.

Eniten ongelmia aiheuttaa siivoaminen, sillä käytännössä ainoastaan minä siivoan tunnollisesti yhteisiä tiloja. Ärsyttää, kun keittiö on aina täynnä leivänmuruja ja vanhoja tiskejä. Minen voi olla siellä, jos ei ole siistiä! :täh:

Vielä kuukausi täällä asustellaan ja sitten otetaan suunta kohti kotimaata! Ainakin toistaiseksi. :mrgreen:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 02 Touko 2008 01:18

Shay kirjoitti:Teijän saunassa on patteri. Kuva
Aika useassa saunassa on patteri, varsinkin sähkösaunassa. Ei mulla tähän ketjuun siis mitään asiaa ollu...
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Touko 2008 02:06

Olen aiemminkin miettinyt, että mitähän tarkoitusta varte se patteri saunassa oikein on? Osaako Jorssi kaivaa vastauksen imdb:n kätköistä? (muistelen vaan sitä sun vanhaa fordetitteliä, heh)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja SirPet » Pe 02 Touko 2008 08:28

Peruslämpöä varten se patteri siellä saunassa on, etenkin jos sauna sijaitsee rakennuksen ulkoseinällä, eikä siellä ole lattialämmitystä.
SirPet

ViestiKirjoittaja Mooch » Pe 02 Touko 2008 08:35

Shay kirjoitti:Teijän saunassa on patteri.

Moon tehny tutkivaa journalismia asian tiimoilta. En oo
Jorssi, mutta netti ja Batman (isä) kertoivat, notta
lämpöpatteri saunassa sijoitetaan yleensä ulkoseinälle.
Näin ollen se lämmittää ja kuivattaa saunaa. Jos sauna
sijaitsee "talon sisällä" ei lämpöpatteria kuulemma tarvitse.

Tosin se on kuulemma energian tuhlausta, jos on
lämpöpatteri tai lattialämmitys saunassa, kun kylmä
raikasilma tipahtaa siihen ja sitä rataa.

En tiijä silti, mutta yhtä poikkeusta lukuunottamatta
jokaisessa kämpässä, missä oon asunu on saunassa ollut
lämpöpatteri. :?
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Mooch

ViestiKirjoittaja pampula » Ti 06 Touko 2008 19:48

Harmittaa, että koti ei tällä hetkellä suurelta osin miellytä silmää. Aika ei vain ole riittänyt. Eikä raha - vaikka eihän siihen aina tarvita edes sitä. Kyllä se aika on paljon tärkeämpi. Se että olisi aikaa kiertää kirppareilla ja kierrätyksissä ja huutokaupoissa, vaikka.

Seuraava rojekti olisi verhokankaan painaminen ja ompeleminen yhdestä oman malliston kankaasta. Kunhan saisi ensin kaikki koulupuuhat alta pois, niin huvittaisi panostaa moiseen.

Ja vihdoinkin sain vision myös olkkarin väristä. Se on tällä hetkellä ihan järkyttävän mintunvihreä, sellainen mielestäni todella ällöittävä. Nyt ajattelin, että muut seinät saisivat olla valkoiset, mutta tuon peräseinän maalaisin taivaansiniseksi. Se sopisi tosi hyvin tuon suklaanruskean muurin kanssa. Tuolta ulkorakennuskesta löytyi vanha sänky, josta meinaan tehdä olkkariin tyynyjen avulla sohvan. Niin sitten sellaset omenavihreät sohvatyynyt sopisi sitten ihan sikahyvin siihen siniseen.

Aikaa ja inspistä odotellessa.

Kuva
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 13 Touko 2008 17:21

Kuten olen tainnutkin joskus mainita (:D), muutan tässä muutaman viikon kuluttua.
Muutan isompaan asuntoon, vuokralle edelleenkin. Isompaan asuntoon on paljon hankittavaa,
muutanhan yksiöistä. Olkkariin olen jo valinnut hyllystön, johon sijoitan televisioni. Ainoa huolenaihe hyllystöön liittyen on sen toimitustapa; se tulee Virosta ja olen nähnyt ettei lähetyksiä välttämättä aina kohdella silkkihansikkain.. No saa sen sitten palautettua.
Punaisesta kulmasohvastani en luopuisi mistään hinnasta, ja olenkin paikantanut uuden mätsäävän maton kaveriksi. Olkkariin tulee suunnitelman mukaan lasipöytä, muu oleellinen on vielä täysin auki.
Makkariin ei oikeastaan tarvitse hankkia muuta kuin sänky. Tähän asti runkopatja jalkoineen on käynyt siis täysin, mutta nyt kun on oma makuuhuone, pitää sen olla sänky ja sillä sipuli :). Joku edullinen, ehkä Ikeasta, käy. Keittiö tuottaa tuskaa, eihän nykyisessä asunnossani ollut tilaa ruokailuryhmälle, sen hankinta on siis edessä myöskin, Sotkassa oli joitakin edullisia..
Juuri hoksasin, etten myöskään ole vielä varautunut esim. valaisimin mitenkään.
Onneksi tässä on vielä aikaa, ja valmiista ratkaisuista tulen kertomaan kunhan pääsen muuttamaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 14 Touko 2008 22:32

shaanan matto näyttää ihanalta!

Mä olen saattanut joskus ennenkin hehkuttaa aniliininpunaista tehosteseinääni, mutta kun se on vaan niin ihana. Samaten olen hankkinut vihdoinkin samaa sarjaa olevat pöydän ja lipaston, ja ne ei edes näytä miltään halvalta lastulevyltä, vaikka osittain sitä ovatkin. :) Hirvittää vain, kun asunto on viimeinkin omannäköinen, ja sitten meinaan syksyllä tästä lähteä. Enkä tiedä sitten, mihin elo vie. Seuraavassa asunnossa vuokranantaja ei ehkä annakaan maalata olkkarin seinää räikeäksi.

Sain muuten seinän kanssa yhteensopivat verhot tässä hiljattain. Jaan niistä kuvia, kunhan saan jostain lainaan kameran. Malttamattomille ja huolestuneille tiedoksi, verhot eivät ole kokonaan aniliinit, eivätkä edes suurilta osin. Vaikka olis sellaisetkin varmaan mulle kelvanneet... :leuanhypistelyhyniö:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 14 Touko 2008 22:41

Tykkään ihan hurjan paljon meijän kodista. Ja tykkää heppukin. Kaikista parasta on, kun joku sanoo, ettei tätä voi kutsua miksikään kämpäksi. Tää on koti. Tuon olen kuullut yhdeltä äitini ystävältä, ja parilta omaltani. Se on kyllä ihan tottakin. Kuva En haluaisi asua sellaisessa tilapäisessä opiskelijaboksissa. Ahdistuisin sellaisessa. Ainakin muutama kavereistani puhuu asunnostaan kämppänä. Me halutaan asua tässä niin pitkään kuin on mahdollista.

Meillä on mukavan avara kaksio. Kun muutimme tähän, talossa tehtiin putkiremonttia. Olihan se aikamoista häsläämistä asua kolme kuukautta rempan keskellä, mutta nytpäs on kokonaan uusi, hieno (vaikkakin pienehkö) kylppäri. Se mua ehkä vähän harmittaa, että meidän kylpyhuoneeseemme laitettiin vain ihan peruslaatat (laatat? kaakelit? Olen vähän huono näissä...). Seinät ovat valkoiset, lattia sellainen siniharmaa. Jollain jänskemmillä väreillä olisi helposti saanut hienomman tunnelman. Mutta noh, kiva tuo on nytkin.

Ehkä parasta meillä on tummanpunainen sohva ja siihen mätsäävät verhot olkkarissa. Pidän paljon myös beigenvärisestä karvamatostamme. Keittiöstä pidän myös: kaunis, vanhempieni lahjoittama tummahko sini-puna-raitainen räsymatto, ja pyöreä valkoinen ruokapöytä, joka on ollut ainakin vanhempieni käytössä joskus kauan sitten sekä isoveljelläni.

Makuuhuone onkin sitten ehkä vähän tylsempi valkoisine verhoineen. Kun seinät ja kaapinovetkin ovat valkoiset, haluaisin tänne ehkä vähän enemmän väriä. Olen harkinnut uusia verhoja makkariin jo pitkään, mutten ole vielä saanut sellaisia hankittua.

Lamppuja pitäisi myös ostaa! Meillä ei ole vieläkään kattolamppua eteisessä eikä olohuoneessa, ja olemme sentään asuneet tässä elokuun lopusta asti. Hupsista. Tuntuu vain niin vaivalloiselta lähteä katselemaan mitään, varsinkin, kun useimmiten liikumme kaupungilla polkupyörällä. (Niin, olohuoneessa on kyllä jalkalamppu, joka valaisee oikein hyvin.) Mutta pikkuhiljaa. Muutamia muitakin hankintoja on tehty vasta talven aikana, ei jaksa siis stressata.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 21 Touko 2008 22:32

Outolinnun tehosteseinä - sanan varsinaisessa merkityksessä! Vau, hieno :tilt:

Sain vihdoin kudottua valotaideteosvarjostinhonmelini. Se tulee varmaankin olkkarin ruskeaa muuria vasten. Pitäisi vain jostain saada hommattua tuolle sellainen mattateräs/alumiiniputki tuonne yläpäähän, jotta kiinnitys onnistuisi. Toi kumminki painaakin jonkin verran, kun materiaalina on metallilanka ja paperinaru, pituutta on sellaset 60 cm ja leveyttä 40. Ja sitten ne valot vielä sinne sisälle.
pampula

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 21 Touko 2008 22:38

pampula tuo valotaideteos on tosi kivan näköinen. Tykkään sen elävästä pinnasta. Olisi tylsemmän näköinen, jos kaikki narujen välit olisivat samankokoisia. Menikö pitkään tehdessä?
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja pampula » Ke 21 Touko 2008 22:51

puolikarkea kirjoitti:Menikö pitkään tehdessä?
No tein sitä silleen aina muiden hommien välissä koulussa, joten meni pitkään! Itse kutominen oli kyllä nopeaa, hankalinta oli metallisen loimen luominen ja sen laittaminen kangaspuihin. Ja sitten metallilangan päätteleminen oli aika :friikki::ä. Olin sormista niin verillä sen jälkeen, että ihme kun tuo teos säilyi valkoisena :virne:
pampula

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » To 22 Touko 2008 10:09

Minustakin tosi kaunis tuo Pampulan valoteos. Hauskasti yhdistetty uutta ja vanhaa, perinnekäsityöt ja valaisimet.
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja shaana » To 22 Touko 2008 10:23

Löysin viikonloppuna aivan sairaan hienon maton, josta en löytänyt kuvaa mistään, mutta näytän vaikka sitten kun soon lattiassa. Iskusta jäi vahingossa mukaan mustavalkoinen paksu matto, jossa kaunista kuviontia. Oli pakko ostaa, alkuperäinen hinta oli 535 ( :friikki: ) ja nyt vain satkun! Yritän parhaani mukaan olla ressaamatta känpän sisustuksesta, mutta ei siellä ole kiva olla jos on tyhjää. Kyökkiin ajattelin ostaa Ikeasta jatkettavan ruokapöydän, jos joku vaikka joskus eksyisi mun luokse syömään. Pari kappaletta tuoleja alkuun, eihän niitä tarvitse heti ostaa kaikkia. Seinille haluaisin omaottamista valokuvista suurennoksia kehyksiin :hullu: Eteisen seinälle tahtoisin lumilautani ripustaa jotenkin kauniisti, jos joku keksii niksejä niin otetaan vastaan!
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Bunni » To 22 Touko 2008 14:33

shaana kirjoitti: Eteisen seinälle tahtoisin lumilautani ripustaa jotenkin kauniisti, jos joku keksii niksejä niin otetaan vastaan!

tällä :lanppu:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja shaana » To 22 Touko 2008 23:11

Bunitshiva :superhymy: Loistavaa! Varmasti tilaan nuo, ellen kotomaasta vastaavia tai edes tuon suuntaisia omin neuvoin löydä. Kiitos!
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 23 Touko 2008 00:03

Nyyh. Mä tahdon sisustaa!

Meiän koti on aivan mahtava. Eteiskäytävä vie kyllä vähän turhaan neliöitä, mutta sopii tämmöseen kämppisasuntoon. Käytävästä pääsee ulko-oven lisäksi yhdeksästä ovesta! Järkky määrä ovia, kun tarkemmin ajattelee. :hullu:

Kaksi ovista vie keittiöön, joka on yhdistetty isommaksi tilaksi kahdesta huoneesta (asunto vuokrattu meille 4h+k:na, mutta oikeasti sen yhden huoneen ja keittiön välinen seinä on kaadettu). Yksi ovi kylpyhuoneeseen ja toinen erilliseen vessaan. Kahdesta ovesta pääsee vaatehuoneeseen (2 vaatehuonetta :sydän: ) ja sitten on tietty makuuhuoneiden ovet ja olohuoneeseen vielä. huh..

Laitan kuvia joskus, jos saan koneelle. Aivan mahtava asunto kahdelle naiselle! :) Rakastan tätä just tällä hetkellä. Sisustaminen on mahdotonta, koska täällä asuu myös koira. Ei kannata hankkia esim uutta sohvaa, koska se on kohta pilalla (ei se pysyisi poissa sohvalta kuitenkaan eikä sitä voi käytävässäkään koko päivää pitää, keittiö on pupun valtakunta) karvoista ja muusta koiratöhnästä. En viitsi panostaa mattoihinkaan tai oikeastaan mihinkään muuhunkaan tällä hetkellä vaikka mieli hinkuaa uutta ja ihanaa. Jos tää ei olisi niin vallan kiva kämppä ja niin hyvällä paikalla, niin alkaisin samantien pohtimaan yksikseni muuttoa. No, kattellaan. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja dubb » La 24 Touko 2008 14:34

Mun koti on tämmöinen suhteellisen perustasoa oleva luukku. Yllättävän kodikas kuitenkin kk-budjetit huomioonottaen. Jos oikein viisaasti tuumii, niin täältä kyllä löytyy kaikki tarpeellinen ja vähän extraakin. Seuraavana sisustuksellisena projektina olisi hankkiutua eroon jokaisesta tavarasta, jota en ole tullut käyttäneeksi vähään aikaan. Ja sellaista tavaraa on paljon. Pitäisi hankkia myös muutamia huonekaluja ja tekstiiliratkaisuja ilmettä virkistämään. Huonekalu- ja muissa hankinnoissa pyrin sellaiseen hinta-/laatu-/ulkonäkö-/käytännöllisyys -suhteeseen, joka aiheuttaa yleensä sen, että mulla kestää jonkin romppeen hankinnassa jopa vuosia, kuukausia vähintään. Jos rahaa piisaisi oikein kunnolla, niin tietäisin kyllä tasan tarkkaan, mihin sisustushommiin nekin upottaisin. :tilt:
dubb

ViestiKirjoittaja Janet » To 29 Touko 2008 15:03

Mä muutan! :täpinä:

Kaikki tapahtu hyvin äkkiä. Maanantai-iltana päätin, että nyt muutan. Tiistaiaamuna soitin kolmeen paikkaan, joissa oli kaksioita vuokrattavana. Keskiviikkona kävin ensimmäistä känppää katsomassa ja tänään irtisanoin nykyisin kämppäni. Olen aivan tohkeissani.

Kämppä on vähän syrjemmässä kuin tämä nykyiseni. Sitä en ymmärrä, että miten selviän ilman kaupan kyttäämistä, siellä kun on koko ajan vilskettä. Mutta alueena tää uus paikka on rauhallinen. Kyseessä on siis päätyasunto rivarista, johon on juuri rakenteilla uusi sauna. Siis sauna, voi pojat! :tipahdus: Ja sitten mulla on pikkasen takapihaa siinä ja vaatehuone ja kaikkee! :tipahdus:

Suurin ongelma oli siinä kämpässä kuitenkin keittiö. Siellä kun on vanhat 70-luvun lastulevykaapit. Ja ne on punaiset. Omistaja antoi jo siunauksen, että ne saa maalata. Mutta maalatako ne pelkästään valkoisiksi vai pitäisikö tehdä kivoja kuvioita niihin? Onko ideoita? :superhymy:
Janet

ViestiKirjoittaja Shay » To 29 Touko 2008 18:11

Janet kirjoitti:Suurin ongelma oli siinä kämpässä kuitenkin keittiö. Siellä kun on vanhat 70-luvun lastulevykaapit. Ja ne on punaiset. Omistaja antoi jo siunauksen, että ne saa maalata. Mutta maalatako ne pelkästään valkoisiksi vai pitäisikö tehdä kivoja kuvioita niihin? Onko ideoita? :superhymy:

:täh: Miksi ikinä nää haluaisit maalata nostalgiset punaiset keittiökaapit ja vielä valkosiksi? :friikki:
70-luvulla oli niin ihania värejä ja oikeita värejä ei mitään pastellihöttöä. 70-luku. :hymyhali:
jonka muistan niin elävästi. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Janet » To 29 Touko 2008 20:51

Shay kirjoitti:
Janet kirjoitti:Suurin ongelma oli siinä kämpässä kuitenkin keittiö. Siellä kun on vanhat 70-luvun lastulevykaapit. Ja ne on punaiset. Omistaja antoi jo siunauksen, että ne saa maalata. Mutta maalatako ne pelkästään valkoisiksi vai pitäisikö tehdä kivoja kuvioita niihin? Onko ideoita? :superhymy:

:täh: Miksi ikinä nää haluaisit maalata nostalgiset punaiset keittiökaapit ja vielä valkosiksi? :friikki:

No ehkä sekin vaikutti hieman asiaan, kun keittiön seinät olivat vaaleansiniset, eli aivan upea kontrasti. Voihan se olla, että näin alkuun värit tuntuvat aika kovilta, mutta että ajan kanssa niihin tottuu. Tämän päivän aikana olen kyllä nyt pohtinut myös sellaista mahdollisuutta, että maalaisin jotain tribaalikuviota tai jotain niihin mustalla maalilla. Siis hyvin hillitysti, oven pieleen tai jotain. Pitänee keskustella taiteilijatoverin kanssa asiasta. :)
Janet

Seuraava

Paluu Känpillä