Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 05 Touko 2008 14:52

wooper kirjoitti:Eikö se etikka muuten jää käryämään päähän? Musta tuntuu että etikan haju jää olemaan kaikkiin pintoihin joihin sitä on roiskunut, vielä pyyhkimisen jälkeenkin.

Yllättävää kyllä se ei haise. :D Tietenkin jos sitä liikaa laittaa niin sitten se varmasti voi haista. Lantrasin sitä tietenkin, että tyhjään shamppoopulloon laitoin 2 ruokalusikallista etikkaa ja loput vettä ja kun hiukset oli käsitelty huuhtelin vielä kunnolla. Pesun jälkeen tein tuttavilla nuuhkimistestejä, eikä kukaan huomannut etikanhajua.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 05 Touko 2008 14:59

Ei se etikan haju jää päähän, kun sen kunnolla huuhtelee. Musta tuntuu, että huuhtelen välillä vähän liikaakin, kun en todellakaan halua jättää sitä haisemaan - vaikken saastuta luontoa sampoon kemikaaleilla, kompensoin sen tuhlaamalla vettä suihkussa, jee! [keijo][/keijo] Nyt yritän opetella vähän nopeampaan huuhteluun.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Crux » Ma 05 Touko 2008 15:40

Tomte kirjoitti:Cruxin saippuat näyttää kyllä herkullisilta, jos niin voi saippuoista sanoa... Onko noita vaikeakin tehdä?

Ohoh enpä oo huomannu vastata! Niin siis vaikeeta ja vaikeeta.. Perusidealtaanhan homma ei vaikeeta oo mutta näin aloittelijana en oo vielä saanu aikaseks saippuasatsia joka ois ollu semmosta mitä lähin hakemaankin :nolo:

Vaatii lipeetä ja öljyjä. Ja tietysti eteerisiä öljyjä ja värejä jos niitä hauaa käyttää. Useimmat haluaa. Jos halluu ite koittaa niin tämä Saara Kuhan oliiviöljysaippua on maailman yksinkertaisin josta on hyvä aloittaa. Lipeää saa apteekeista.

Eihän tuo sitten muuta vaadi ku tarkkuutta :kyl:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 05 Touko 2008 19:52

Muihin asiohin: Olen ollut tyttö tänään.

Koko päivän olen kopsutellut korkkareissa, ja nyt jalkoihin sattuu. Olen myös
viettänyt yli kaksi tuntia shoppaillen ja ostin kahdet housut (caprit ja yhdet melko
rumat kesälenkkikävelyhousut) sekä kaksi paria kenkiä (toiset niistä ovat Vagabondin :virne:).

Lisäksi puolukkapäivät alkoivat (ja töissä ollessani luulin, että kuolen niihin). Ostin suklaata
ihan sen "kunniaksi".

Hametta en ole sentään tänään käyttänyt, ja kampaajalle en ole lähiaikoina menossa. Päätin
kuitenkin sävyttää itse hiukseni tällä viikolla.

Kiitoksia mielenkiinnostanne pikkukivet. :tsau:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja pampula » Ma 05 Touko 2008 19:57

Tuli noista puolukkapäivistä mieleen, että olen taas törmännyt uuteen ihastuttavaan eufemismiin asian tiimoilta: S-market -päivät. :lol: Tätä nimeä käyttävä kaveri nimittäin on siveellisyydessään vielä siinä vaiheessa, että kun on ne, niin hän menee ostoksille isoon Ässään ja jos mahdollista, peittää vielä NE JUTUT liukuhihnalla kaiken muun sälän alle. :D
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja teuwo » Ti 06 Touko 2008 02:30

ei kukaan ois törmänny kaupassa mun tuleviin kenkiin?
Tuntomerkit: punaiset, ballerinatyyppiset, mutta ei ihan lattapohjaa ja kovikkeinen kantapääkuppi.

Ei luulis olevan kenkien löytäminen niin vaikeaa, mutta eipä ole kenkiä vielä mukaan lähteny.

Lisäksi uusi takki olis kiva. Sellainen edustustakki siis. Tarkempia tuntomerkkejä ei vielä ole.
Silmälasitkin joudun uusimaan, kun voimakkuudet oli muuttunu sitten edellisen käynnin. Sankojen sovittelu ei vaan oo niitä mukavimpia puuhia varsinkaan nyt, kun kaikki sangat ovat tv-ruutuja ja tähän päähän ei sellaiset sangat istu mitenkään,
teuwo

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 06 Touko 2008 21:36

Ei ole tippaakaan naiseinen olo tällä lyylillä.
Nukuin tänään pommiin ja hätäisesti suihkussa käytyäni ja reuhkan jollekin sykerölle kiskaistuani
ryntäsin juna-asemalle, myöhästyin vieläpä siitä viimeisestä junasta, jolla ehtii töihin ajoissa.
Yksi kanssatyöskentelijöistä tulee ihan tosissaan kysymään, että oletko sä ollut eilen ulkona? :täh:
Mitäh, tiuskasin. - Sä näytät aika kauhealta.
:rulla: Thanks mate. Taidan jäädä loppuiäkseni kotiin ja odottaa sammaloitumista.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Maija » To 08 Touko 2008 18:32

Nythän se selvisi, miksi mieli on ollut aivan maassa viime päivinä. Helkutin naiseus. Lisäksi ihan väärään aikaan, en olisi osannut menkkoja odottaa vielä toviin.

Voi niitä raukkoja, jotka ovat mun :rulla: -mielialoistani joutuneet kärsimään. Tai tulevat vielä jonkin verran kärsimään.[keijo][/keijo]

---

Mun Maailman Paras Kosteusvoide loppui. Eikä sitä enää valmisteta. Naamani onkin nyt kuiva kuin hapankorppu.
Olisiko siis kenelläkään tiedossa tehokasta ja kohtuuhintaista, kuivalle ja herkälle iholle sopivaa tuotetta? Kasvoni suorastaan huutavat kosteutta.
Maija

ViestiKirjoittaja Sade » La 10 Touko 2008 21:24

Kävin tänään shoppailemassa oikein pitkän kaavan mukaan. :ahihi:

Varsinainen ostoskohde oli uudet työkengät, mutta koska järkiostokset ovat kuitenkin aika tylsiä, täytyi tietysti ostaa myös jotain spesiaalimpaa. Kävin penkomassa UFFin tasarahapäivillä ja löysin aika kivan 70-lukulaisen paidan. Kirjava olematta räikeä ja malliltaan hauska.

Oli myös tarvetta käytännölliselle kesähameelle, sellaiselle jossa voi huoletta istua puistossa ja rymytä festareilla ja tarpoa kesäsateessa. Sellainen löytyikin, mutta olin hiukkasen järkyttynyt, kun jouduin ostamaan koon 34. Normaalisti käyttämäni 36 ja 38 nimittäin roikkuivat päällä. Olen kyllä kuullut, että vaatteiden kokostandardeja on muutettu väljemmiksi, mutta että noin paljon. Ihmettelen suuresti mistä ne todella sirot ja hoikat naiset löytävät istuvia hameita, jos koko 34 on minulle sopiva.
Sade

ViestiKirjoittaja Deni » Su 11 Touko 2008 01:06

Värjäsin tukan. :epäilevä:

Kyllä mä tiedän, ettei ne "moniväripaketit" oikeasti ole kotikäytössä mitenkään erityisen toimivia. Se raidoitussuti on kömpelö, ja omiin hiuksiin raitoja on vaikea tehdä. Mutta tänään taisi sattua vielä pieni hasardi myös ihan itse värin suhteen.

Mä nimittäin olen nyt Blondi. Hiukset on kauttaaltaan ihan kullanvaaleat, tavallaan ihan nätti väri mutta ehkä sittenkin mulle hiukan liikaa. En mä osaa ihan tällaisessa olla kuitenkaan. En nyt tiedä, mahtaako tuohon tottua, ja näyttääkö tuo päivänvalossa yhtään luonnollisemmalta vai pitääkö mun käydä ostamassa uusi väri ja yrittää uudelleen.

Kumma juttu, koskaan hiusväreistä ei meinaa löytyä sopivaa, yritti sitten mitä tahansa. Mustat oli aina liian sinisiä, ruskeat liian tummia, punaiset liian ruskeita. Nyt vaaleistakin tuntuu olevan ihan mahdotonta löytää sellaista nättiä, tarpeeksi vaaleaa mutta ei keltaista sävyä. Aina menee vituiksi. :epäilevä:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Kati » Su 11 Touko 2008 04:26

Sade kirjoitti:Olen kyllä kuullut, että vaatteiden kokostandardeja on muutettu väljemmiksi, mutta että noin paljon.

Minun mielikuva on, että niitä standardeja on muutettu joka ikiseen suuntaan, mutta ei missään nimessä minulle sopivaan.

Olin eilen tuskastuttavilla mekkokaupoilla. Sovitin varmasti yli 20 kolttua eikä löydy sopivaa.
Ongelma on jo se, että en tiedä mitä kokoa ottaisin sovitettavaksi, koska mitat vaihtelevat merkin mukaan ja kun olen muutenkin kahden koon välillä häilyvä (eikä nyt todellakaan puhuta noista Saden kokoluokista), saan aina ottaa jokaisesta vaatekappaleesta vähintään kaksi eri kokoa mukaan sovitettavaksi. Kun tähän lisätään se, että ollaan kaupassa, jossa koppiin saa ottaa kerrallaan max viisi tuotetta, on ruljanssi jo niin riipivä, että hyvä kun hengissä ollaan.

Ei ole mekkoa, on vain ahdistus.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja irvikissa » Su 11 Touko 2008 12:58

Kati kirjoitti:Kun tähän lisätään se, että ollaan kaupassa, jossa koppiin saa ottaa kerrallaan max viisi tuotetta, on ruljanssi jo niin riipivä, että hyvä kun hengissä ollaan.

Mie jätän aina ylimääräiset kopinhoitajan huostaan ja käyn vaihtelemassa kesken sovituksen sopimattomat sovittamattomiin. Onhan sekin ruljanttista, mutta vähemmän kuin jos pukisi omat päälle, hakisi myymälästä uuden satsin, mahdollisesti jonottaisi uudelleen koppiin ja taas riisuisi... Ja jos ei ole kopinhoitajaa vartiossa, vien tietysti vaikka sata vaatetta koppiin jos haluan, välittämättä rajoituksista. :juoni:
irvikissa

ViestiKirjoittaja Kati » Su 11 Touko 2008 20:01

irvikissa kirjoitti:
Kati kirjoitti:Kun tähän lisätään se, että ollaan kaupassa, jossa koppiin saa ottaa kerrallaan max viisi tuotetta, on ruljanssi jo niin riipivä, että hyvä kun hengissä ollaan.

Mie jätän aina ylimääräiset kopinhoitajan huostaan ja käyn vaihtelemassa kesken sovituksen sopimattomat sovittamattomiin.
Sillä "kopinhoitajalla" oli pamppu ja pippurisumute. Sitä ei kiinnostanut muu kuin se, miten monta tuotetta viedään hälyjen ohi ulos.
Joo, ei mikään luksusboutique kyseessä. En semmoiseen uskaltaisi edes mennä.
Kati

ViestiKirjoittaja tgr » To 15 Touko 2008 12:35

Mulla on kampaajan aika tänään. Väriä päähän ja hiusta lyhyemmäksi. Nyt ajattelin
lähtee vaaleempaan suuntaan. :) Saas nähä kuinka käy.

Mä kans yritän tyttöytyä. Eli hametta päälle. Mut sitten pitäis olla kengät. Mulla kun
ei ole oikein semmosia kenkiä, jotka kävis. Ja kun mun jalka on sen verta iso, että
kenkiä ei kovin helposti löydy. Varsinkaan naisellisia, korottomia kenkiä on vaikea
löytää. Niin, mikäli haluaa, että kengät ei näytä laivoilta.

Ei muuta tällä erää.
tgr

ViestiKirjoittaja Forelock » Ma 19 Touko 2008 10:46

Haluaisin päästä eroon mustista silmänympäryksistä. Pitäis yrittää nukkua enemmän, tätä varmaan edesauttais jos osaisin jäädä vielä nukkumaan puoliskon lähdettyä töihin ennen mua. Alkaa jo ärsyttää, että aina tekee mieli laittaa meikkivoidetta, vaikka ei olis lähössäkään mihinkään, jotta sais silmänympärysten värin tasattua.
Forelock

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 19 Touko 2008 12:06

Grr! Alkaa epilointi pännimään ja pahasti. Karvat eivät kasvakaan takaisin ihon läpi, vaan jäävät kiemurtelemaan ihon alle ja pistelevät ilkeästi, jos iho menee kananlihalle. Mikä tuohon auttaisi? Taitaa epilaattori kohta jäädä kaapin takanurkkaan keräämään pölyä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 19 Touko 2008 15:31

puolikarkea kirjoitti:Karvat eivät kasvakaan takaisin ihon läpi, vaan jäävät kiemurtelemaan ihon alle ja pistelevät ilkeästi, jos iho menee kananlihalle. Mikä tuohon auttaisi?

Harvoin jäävät minulla ihon alle, mutta kun jää inhottavasti, niin kaivelen varovasti neulalla tai jollain teräaseella karvan kasvamaan oikeaan suuntaan ennenkuin tulehtuu. Kuulostaapa oudolta näin kirjoitettuna.Kuva

Olen ollut shamppooton jo... hmm... kolme viikkoa? Soodapesua käytin viimeeksi viikko sitten, muuten olen tarpeen vaatiessa vesipessyt. Hiukset ovat aivan puhtaan näköiset, mutta jännän tuntuiset ja hajuiset. Olen tehnyt nuuskimis testejä ystävilleni, mutta he eivät haista mitään. Ehkä kuvittelen. Ja hiukset ovat jännän tuntuiset sikäli, että tuntuu hituisen rasvaiselta, mutta ovat silti puhtaat. Ehkäpä tämä menee ihan hyvin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 19 Touko 2008 15:43

Nugat kirjoitti:Harvoin jäävät minulla ihon alle, mutta kun jää inhottavasti, niin kaivelen varovasti neulalla tai jollain teräaseella karvan kasvamaan oikeaan suuntaan ennenkuin tulehtuu. Kuulostaapa oudolta näin kirjoitettuna.Kuva

Joo, neulalla minäkin niitä kaivelen. Ei vaan jaksaisi jokaisen epiloinnin jälkeen käyttää aikaa molempien säärien neulalla tökkimiseen. Viime kerralla varmaan kaksi kolmasosaa jäi ihon alle. Kuva
Taidan siirtyä ainakin väliaikaisesti höylään.

Muokkispuokkis lainaukset kohdilleen.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 19 Touko 2008 22:39

Nugat kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti:Karvat eivät kasvakaan takaisin ihon läpi, vaan jäävät kiemurtelemaan ihon alle ja pistelevät ilkeästi, jos iho menee kananlihalle. Mikä tuohon auttaisi?

Harvoin jäävät minulla ihon alle, mutta kun jää inhottavasti, niin kaivelen varovasti neulalla tai jollain teräaseella karvan kasvamaan oikeaan suuntaan ennenkuin tulehtuu. Kuulostaapa oudolta näin kirjoitettuna.

Oikeasti? Käykö näin?
Taidan olla ihan tynnyrissä kasvanut kun en tämmöisistä tiedä, mutta silti. Olen ihan ymmyrkäisenä. Ja suoraan sanottuna liki pidättelen oksennusta.
Pelkkä ajatus on inhottava. Yököttävä. Vastenmielinen ja pelottava.

Eikä kuulosta pelkästään kirjoitettuna oudolta.
En ikinä mietikään epilaattoria. Kamala laite. Mieluummin vaikka poltan karvat jos on pakko. Yök. Hyi. Puistatus.
Kati

ViestiKirjoittaja Leirum » Ma 19 Touko 2008 22:53

Eikö tuohon auta kaikissa ohjeissa painotettu kuoriminen ja joidenkin sisäänkasvunehkäisyrasvojen (haa) käyttäminen?

Itse kun joskus vahailin, niin säärikarvat eivät kasvaneet ihon alle, mutta kaipa se epilointi toimii sen verran eri tavalla, että aiheuttaa onhgelmia.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 19 Touko 2008 23:12

Forelock kirjoitti:Haluaisin päästä eroon mustista silmänympäryksistä.

Juotko paljon teetä? Jos juot, niin sen lopettaminen voisi auttaa silmänympäryksiin. Itselläni ainakin auttoi.

Join viime syksynä tosi paljon teetä ja ihmettelin, miten silmänympärykset mustuivat. Sitten joku joskus tokaisi minulle teetä siemaillessani, että "ei kannattaisi noin paljon juoda teetä. Se alentaa hemoglobiinia ja silmänympärykset tummuu." Lopetin teen juonnin ja nykyään ei ole mustia silmänympäryksiä enää:)

En sitten tiedä onko noilla huonolla hemoglobiinilla ja mustilla silmänympäryksillä muutenkin jotain yhteistä. Siinä tapauksessa voisit kokeilla vaikka rautakuuria, mikäli et teen suurkuluttaja ole.

Tämänkin turhan nippelitiedon (josta en edes ole varma) teille tarjosi Migreeni:D
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 20 Touko 2008 00:41

Tai sitten silmänympärysiho vaan on niin ohutta, että verisuonet kuultaa läpi.

Näin on ainakin mulla. Silmänaluset on tummat, tein mä niille mitä tahansa, enkä minkäänlaisilla elintapojen muutoksilla ole onnistunut sitä korjaamaan. Tarpeeksi meikkiä peittää ne kyllä, mutta mä harvemmin jaksan pakkeloida itseäni niin urakalla.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 20 Touko 2008 03:20

Deni kirjoitti:Tai sitten silmänympärysiho vaan on niin ohutta, että verisuonet kuultaa läpi.

Näin on ainakin mulla. Silmänaluset on tummat, tein mä niille mitä tahansa, enkä minkäänlaisilla elintapojen muutoksilla ole onnistunut sitä korjaamaan.

Komp. Mulla oli tummat silmänaluset jo silloin, kun olin ihan pieni enkä juonut teetä kahvista puhumattakaan. Eipä ne mua kyllä hirveästi haittaa, meikillä saa piiloon jos on tarpeen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Touko 2008 09:54

Ostin vähän tavaraa. Hello Kitty -sukkia (x3), Hello Kitty -legginsit, perhoslegginsit, pääkallolegginsit. Sitten Madonnan (vaatemerkki, siisen) mustan hameen ja Madonnan iiihanat mustat cargo-housut. Ja uudet rintsikat, kun vihdoin jaksoin mennä kokeilemaan niitä (ekalla tärppäsi :)).

H&M:llä olisi ihania paitoja ja mekkoja (ainakin kuvastossa), mutta pitänee hillitä itsensä. :o:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 20 Touko 2008 17:09

Leirum kirjoitti:Eikö tuohon auta kaikissa ohjeissa painotettu kuoriminen ja joidenkin sisäänkasvunehkäisyrasvojen (haa) käyttäminen?

Njoo, ehkä se ihon kuorinta on jäänyt vähän heikommalle. Ja tuo sisäänkasvunehkäisyrasva kuulostaa ihanalta sanahirviöltä. :D

Alkuperäinen syy epilaattorin hommaamiseen oli se toive, että karvat pysyis poissa pidempään. Samaa tahtia ne minun mielestä epiloinnin jälkeen pukkaa kuin höyläilyn tahi muun käsittelyn jälkeen. Epiloinnissa on vielä sekin kiva puoli, että karvojen poisto tuntuu varsinkin, jos edellisestä kerrasta on vierähtänyt aikaa. Epilaattorin on pakko olla jonkun sadistisen ingenjöörimiehen keksintö. Kuva

Migreeni kirjoitti:Join viime syksynä tosi paljon teetä ja ihmettelin, miten silmänympärykset mustuivat. Sitten joku joskus tokaisi minulle teetä siemaillessani, että "ei kannattaisi noin paljon juoda teetä. Se alentaa hemoglobiinia ja silmänympärykset tummuu." Lopetin teen juonnin ja nykyään ei ole mustia silmänympäryksiä enää:)

Teen (ja kahvin) sisältämä kofeiini hidastaa raudan imeytymistä. Aamulehden artikkelissa sanotaan, että teetä ei kannattaisi juoda puoleen tuntiin ateriasta, jos hemoglobiiniarvot on alhaiset.

Lisää nippelitietoa teille tarjoaa puolikarkea. Kuva
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa