wooper kirjoitti:Eikö se etikka muuten jää käryämään päähän? Musta tuntuu että etikan haju jää olemaan kaikkiin pintoihin joihin sitä on roiskunut, vielä pyyhkimisen jälkeenkin.
Yllättävää kyllä se ei haise.
wooper kirjoitti:Eikö se etikka muuten jää käryämään päähän? Musta tuntuu että etikan haju jää olemaan kaikkiin pintoihin joihin sitä on roiskunut, vielä pyyhkimisen jälkeenkin.
Tomte kirjoitti:Cruxin saippuat näyttää kyllä herkullisilta, jos niin voi saippuoista sanoa... Onko noita vaikeakin tehdä?

Thanks mate. Taidan jäädä loppuiäkseni kotiin ja odottaa sammaloitumista.
-mielialoistani joutuneet kärsimään. Tai tulevat vielä jonkin verran kärsimään.[keijo][/keijo]Sade kirjoitti:Olen kyllä kuullut, että vaatteiden kokostandardeja on muutettu väljemmiksi, mutta että noin paljon.
Kati kirjoitti:Kun tähän lisätään se, että ollaan kaupassa, jossa koppiin saa ottaa kerrallaan max viisi tuotetta, on ruljanssi jo niin riipivä, että hyvä kun hengissä ollaan.
Sillä "kopinhoitajalla" oli pamppu ja pippurisumute. Sitä ei kiinnostanut muu kuin se, miten monta tuotetta viedään hälyjen ohi ulos.irvikissa kirjoitti:Kati kirjoitti:Kun tähän lisätään se, että ollaan kaupassa, jossa koppiin saa ottaa kerrallaan max viisi tuotetta, on ruljanssi jo niin riipivä, että hyvä kun hengissä ollaan.
Mie jätän aina ylimääräiset kopinhoitajan huostaan ja käyn vaihtelemassa kesken sovituksen sopimattomat sovittamattomiin.

puolikarkea kirjoitti:Karvat eivät kasvakaan takaisin ihon läpi, vaan jäävät kiemurtelemaan ihon alle ja pistelevät ilkeästi, jos iho menee kananlihalle. Mikä tuohon auttaisi?
Nugat kirjoitti:Harvoin jäävät minulla ihon alle, mutta kun jää inhottavasti, niin kaivelen varovasti neulalla tai jollain teräaseella karvan kasvamaan oikeaan suuntaan ennenkuin tulehtuu. Kuulostaapa oudolta näin kirjoitettuna.![]()

Nugat kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Karvat eivät kasvakaan takaisin ihon läpi, vaan jäävät kiemurtelemaan ihon alle ja pistelevät ilkeästi, jos iho menee kananlihalle. Mikä tuohon auttaisi?
Harvoin jäävät minulla ihon alle, mutta kun jää inhottavasti, niin kaivelen varovasti neulalla tai jollain teräaseella karvan kasvamaan oikeaan suuntaan ennenkuin tulehtuu. Kuulostaapa oudolta näin kirjoitettuna.
Forelock kirjoitti:Haluaisin päästä eroon mustista silmänympäryksistä.
Deni kirjoitti:Tai sitten silmänympärysiho vaan on niin ohutta, että verisuonet kuultaa läpi.
Näin on ainakin mulla. Silmänaluset on tummat, tein mä niille mitä tahansa, enkä minkäänlaisilla elintapojen muutoksilla ole onnistunut sitä korjaamaan.
Leirum kirjoitti:Eikö tuohon auta kaikissa ohjeissa painotettu kuoriminen ja joidenkin sisäänkasvunehkäisyrasvojen (haa) käyttäminen?

Migreeni kirjoitti:Join viime syksynä tosi paljon teetä ja ihmettelin, miten silmänympärykset mustuivat. Sitten joku joskus tokaisi minulle teetä siemaillessani, että "ei kannattaisi noin paljon juoda teetä. Se alentaa hemoglobiinia ja silmänympärykset tummuu." Lopetin teen juonnin ja nykyään ei ole mustia silmänympäryksiä enää:)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa