Teuwon ihmissuhderintamalla, kuten muutenkin on ollut (liiankin) hiljaista. Silti katastrofin ainekset leijuu jo ilmassa

Tuleva talvi ja talvikauden työt kummittelevat jo nyt pään sisällä. Omalle osastolle on tulossa uusia ihmisiä ja niistä kahden kanssa on tullut säädettyä aikanaan. Toisesta säädöstä on jo aikaa, mutta toinen retkahdus oli viime keväänä

Tästä jälkimmäisestä säädöstä tulikin tilitettyä jo keväällä koodinimellä Kulkuri.
Kulkurin kanssa ollaan pidetty fb:n kautta hajanaisesti yhteyttä ja kesällä oli tarkoitus nähdä, mutta mä en "ehtinyt" tapaamaan. En halunnut tavata, kun ajattelin, että näin unohtaminen olisi helpompaa. Nyt talven lähtestyessä ja tietäessä Kulkurin olevan tuossa ihan lähellä koko kevään, ajatukset ovat palanneet niihin keväisiin tunnelmiin. Ehkä Kulkuri ei olekaan niin ääliö ja retku. Toisaalta tajuan myös sen, että juuri Kulkurin retkuus ja v-mäisyys tekee hänestä paljon mielenkiintoisemman miehen, eikä se Harrikka tallissakaan nyt ainakaan huono asia ole.
Nyt viikonloppuna tapasin sitten tämän toisen säädön, ensi kauden meidän osaston pomon, jonka kanssa on siis muutama talvi sitten tullut sähellettyä. Nyt tilanne on hieman toinen, silloin olisi voinut tapahtua muutakin, jos ei pieniä rajoittavia tekijöitä olisi ollut olemassa. Nyt sekä minä että pomo ollaan molemmat vapaita kuin taivaan linnut ja jo nyt viikonloppuna meidän tj oli tekemässä meistä paria. Toisaalta se ärsytti, toisaalta mielen pohjalla jossain kutkuttelee ajatus, että josko sittenkin katsoisi mihin tie veisi pomon kanssa.

taas siis mietin samoja asioita kuin monta kertaa aiemmin. Ehkä iän lisäännyttyä järki osaa huutaa tunteita lujempaa, ainakin välillä. Silti mietityttää ja ärsyttää, pelottaa ja ahdistaa. Ajatus siitä, että asustelen osan viikosta sekä Pomon että Kulkurin kanssa samojen seinien sisäpuolella tuntuu niin ahdistavalta, että välillä mietin työpaikan vaihtoa.
äh. Mun elämä, miten siitä tuleeki aina yhtä monimutkaista. Vai teenkö mä siitä niin vaikeaa?