Pascal Lemoix kirjoitti:Voittajaksi veikkaan itse Esa A:ta, koska Kätlin on jo saanut Filippiinien matkan eikä kaikki välttis halua hänelle makeaa mahan täydeltä. On mielestäni ollut muutenkin "huonompi" talossa nykyään. Menettänyt jotenkin hehkunsa minun silmissäni.
Jorssi kirjoitti:Simonin tekstejä ja varmoja tietoja ei koskaan kannata ottaa niin vakavasti. Onhan se nähty jo esim. viime vuonna ja varmaan kaikkina edellisinäkin, että ne havoin toteutuvat.
Jorssi kirjoitti:Sampolle annoin yhden prosentin mahdollisuuden voittoon, koska pinkkikännyköiden mahtia ei kannata aliarvioida.
Itselläni ei edelleenkään ole pinkkiä kännykkää, mutta silti ajattelin muutaman viestin Sampon puolesta laittaa. En millään jaksa uskoa olevani ainoa ei-pinkkikansanedustaja, joka pitää Samposta, vaikka foorumilla olenkin outolintu. Tosin, en itsekään jaksa uskoa, että Sampolle satelisi niin paljon ääniä, että Kätlinin tai Esa A:n pystyisi peittoamaan...No mutta enhän mä niin sanonut. Aivan varmasti Sampolla on muitakin kannattajia, mutta se suurin osa niistä plus-äänistä joka tapauksessa tulee sieltä teinityttöjen puolelta. Ja siihen, että Sampo menisi voittoon asti, niitä pinkkikännyköitä tarvitaan paljon. Käytin siis tuota pinkkikännykkätermiä tuossa ja yleensäkin Samposta puhuttaessa vain sen takia, että ne ovat hänen ainoat mahdollisuutensa pärjätä tuolla. Se ei todellakaan sulje pois sitä, että Sampolla on muitakin kannattajia, kuin niitä teinxihquraxupoxu-teinityttöihquttajia. Pyydän anteeksi, jos sellaisen käsityksen teksteistäni olet saanut.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Sampolle annoin yhden prosentin mahdollisuuden voittoon, koska pinkkikännyköiden mahtia ei kannata aliarvioida.
Ymmärrän kyllä sen miksi oletusarvoisesti ns. pinkkikännykkäkansa tykkää Samposta, mutta sitä en ymmärrä miksi täällä ei uskota Sampolla olevan muita tukijoita, kuin pinkkikännykansa?![]()

Nyt kyllä jäi sellainen "Minä muutin uutisten kulun!" (ks. Hotakainen: Klassikko) -olo tästä hommasta. Yhteensä tämä oli toinen antamani ääni BB-historiassa klassisen Kadi vs. Heli -äänestyksen ohella.
Annoin äänen hetkellä, jolloin Antti oli toiseksi viimeisenä ja kohta ääneni jälkeen viimeisenä
Mutta nousu tapahtui. Minulla oli valta vaikuttaa, minun ei tarvitse mennä nykimään Vappua olkaimesta... jne. 
Siis kaikki oli hetken
ja se siitä. Osa varmaan päissään uumoili muutenkin, että näin saattoi olla. Tuija sai palkinnoksi... ei yhtään mitään. Asukkaiden ilmeet Tuijan lähtiessä aivan korvauskelpoisia... Olihan tämä nyt jonkinlainen lisämielenkiinto, mutta vähän omituisesti toteutettu.
Siis ihan toivomani tyypit jäivät, mutta neljästä asukkaasta ei draamaa synny. Varsinkaan, kun siellä on Esa ja Antti... 
Pascal Lemoix kirjoitti:Tuijan tehtävä ja lähtö oli tooosi antikliimaksiSiis kaikki oli hetken
ja se siitä. Osa varmaan päissään uumoili muutenkin, että näin saattoi olla. Tuija sai palkinnoksi... ei yhtään mitään. Asukkaiden ilmeet Tuijan lähtiessä aivan korvauskelpoisia... Olihan tämä nyt jonkinlainen lisämielenkiinto, mutta vähän omituisesti toteutettu.

Emilia kirjoitti:Suuri pettymys oli enemminkin niiden kahden tyhjäpään tunkeminen mukaan bb-hääpariksi. Alkuperäinen karsinnan kautta tullut hääpari oli ihan mukava, mutta senkin tilaisuuden ainutlaatuisuus saatiin syötyä tuomalla Henna ja Antti taloon. Oikeesti. Joku raja mediahuorauksellakin.
.

Kibaya kirjoitti:Ja muutaman kuukauden päästä luetaan parin erosta tms. Siis tämän tyrkky-julkkuparin. Aivan pöljää laittaa heidät sinne samalla. Mun mielestä olivat löytäneet tuohon touhuun hyvän parin joka tahtoi kokeilla erilaisia häitä ja maistaa hieman BB:tä. Se jokaisen 15-min julkisuudessa-tarve tuli heille tyydytettyä. Mutta tuo toinen pari oli vain ja ainoastaan mauton, hyi.

Tässä äänestyksessä siis Kätlin voitti Esan huikealla 0,02 prosenttiyksikön erolla. Erot olivat taas niin pieniä, että hieman epäilyttää. Lapista kannattaa näköjään pyrkiä BB-taloon. Persoonalla ei ole mitään väliä, vaan plussaa satelee, kunhan vaan olet lappilainen. Tällä kertaa ei ihan finaaliin ylletty, mutta viime vuonnahan siellä oli kaksikin.Jorssi kirjoitti:Toni -17,43%...-0,10%
Dana -9,54%...+0,08%
Stephania -3,13%...-0,13%
Antti -0,19%...+0,55%
Sampo +0,67%...+0,35%
Aso +2,14%...+3,90%
Kätlin +7,16%...+5,71%
Esa +8,53%...+5,69%

Maija kirjoitti:Toki on varmasti vaikea päivän antia tiivistää yhteen tuntiin, mutta kyllä siellä aivan takuulla tapahtuu paljon kiinnostavampia asioita kuin koosteet antavat ymmärtää. Esimerkiksi Esan ja Antin keskusteluja olisin seurannut suuremmalla mielenkiinnolla kuin älämölöporukan lisääntymisriittejä. Se, että kykenee nousemaan keskustelussa navan yläpuolelle tai että on hieman harvasanaisempi, ei tee ihmisestä mielestäni lainkaan vähemmän viihdyttävää.

Maija kirjoitti:Hennasta ja Antista en muuta sano kuin sen, että se kielari papin silmien edessä oli tosi sympaattinen.
oisin odottanut jotain vähän juhlavampaa. Ihan totta musta tota taloa ei oltu laitettu mitenkään niiinku juhlatunnelman mukaiseksi. Mikä show se tuo oli?
Kun kerran kampaajakin talossa kävi niin miksi sitten ei oikeasti hienoja vaatteita sinne olisi saatu?Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa