Kuukuppikunnasta en oikein saanut mitään irti, kun melkein kaikki vinkit on jo kokeiltu.

Heikko olokin katosi särkyläkkeen jälkeen!
Seuraavalla kerralla, jos menkat alkavat niin että olen kotosalla, ajattelin olla ottamatta särkylääkettä ollenkaan. Tulevina kuukausina asia varmistunee, että missä tässä on kyse. 

Ei se olkapää nyt missään huonossa kunnossakaan ole ollut, mutta en ole sitä nyt niin rasittanutkaan.

Lyyra kirjoitti:No en vaan osaa!![]()

marenkienkeli kirjoitti:Ärsyttävää huomata pitkän päivän jälkeen, että pillerit ovat kotona, joten on pakko käydä kotona sen sijaan, että menisi suoraan Pojan luo. Noin tunti hukkaan heitettyä aikaa. Senkin voisi käyttää vaikka opiskeluun.
Ehkä hieman liioiteltua, mutta mä rakastan tota ehkäsyrengasta. Paras keksintö hormonaalisen ehkäisyn saralla. En vaihda ikinä enää muuhun.Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:No en vaan osaa!![]()
Osasin sittenkin!
Onnittelut.Kylmä talvi-ilma ei voi tehdä hyvää pillereille ja jotenkin on vähän keinot hukassa.

Shay kirjoitti:Kylmä talvi-ilma ei voi tehdä hyvää pillereille ja jotenkin on vähän keinot hukassa.
Emmää kyllä oo ikinä aatellu, ettei pillereitä sais säilyttää pakkasessa... Nestemäisiin lääkkeisiin
sun muihin se vaikuttaa, mutta ei kai pillereihin?
Pvi kirjoitti:Shay kirjoitti:Kylmä talvi-ilma ei voi tehdä hyvää pillereille ja jotenkin on vähän keinot hukassa.
Emmää kyllä oo ikinä aatellu, ettei pillereitä sais säilyttää pakkasessa... Nestemäisiin lääkkeisiin
Ei mullekaan ole tullut mieleen, että kylmä voisi tehdä tuhojaan kuivissa pillereissä.
Luulisi riittävän lämpösuojaksi, että antaa niiden olla pahvilaatikossaan (tuleeko e-
pillerit pahvilaatikossa niinkuin muut lääkkeet?) Tai sittan käärii ne johonkin. Vaikka
varapaidan nurkaan. Näin lämpötilanvaihtelut eivät ole niin suuria ja äkkinäisiä, jos
sillä nyt on merkitystä minkään kannalta.

Aattelin viikonloppuna, et tahdon otsiksen ja polkkatukan ja sitten näin maanantaina lehdessä JUST sellaisen hiuksen. Koitan varaa ens viikolle jonkun illan, jos kamu nyt oikeasti suostuu. Lupasi tehdä sen vieläpä kohtuuhinnalla, joten ei tarvii itteään edes kipeäksi maksaa.
Intona olen.
Itsekin olen moisesta haaveillut jo pidemmän aikaa, mutta ei riitä rahkeet.
Olen niin tottunut tähän ikuisuuden vanhaan pitkään malliin, että siitä on vaikea luopua, saati kuvitella päähäni edes sopivan minkään muun mallista hiuksistoa. Oma hius on myös suhteellisen ohut, joten sitä saisi varmaan olla aina laittamassa polkka-otsis-mallissa.
Alan myös olla suhteellisen kyllästynyt tähän omaan hiusväriini, jota aloin hankkia takaisin vuosi sitten. Ääh, jotain muutosta olisi hyvä saada, joten saapa nähdä!
(Ei siis järin pelottava)
Ensimmäisenä pitäisi varmaan käydä katsastamassa hieman pikkujouluvaatteita, jos siinä samalla jonkun pitkähihaisenkin löytäisi.
Sen näkee tarkemmin sitten kun paketti tulee. 
marenkienkeli kirjoitti:Pvi kirjoitti:Shay kirjoitti:Kylmä talvi-ilma ei voi tehdä hyvää pillereille ja jotenkin on vähän keinot hukassa.
Ei mullekaan ole tullut mieleen, että kylmä voisi tehdä tuhojaan kuivissa pillereissä.
Luulisi riittävän lämpösuojaksi, että antaa niiden olla pahvilaatikossaan (tuleeko e-
pillerit pahvilaatikossa niinkuin muut lääkkeet?) Tai sittan käärii ne johonkin. Vaikka
varapaidan nurkaan. Näin lämpötilanvaihtelut eivät ole niin suuria ja äkkinäisiä, jos
sillä nyt on merkitystä minkään kannalta.
Tiedän kyllä, ettei repussa lämpötila niin nopeasti vaihdu. Kyllä noita tulis kuitenkin periaatteessa huoneen lämmössä säilyttää. Ehkä käärin ne johonkin ja laitan meikkilaukkuuni.

Joten sovimme, notta mie meen huomena muutosleikkiin. Jee jee!
Ei mulla muuta. 

Olisi pitänyt toimia aiemmin. 

Ilmoitusluontoisissa Emilia kirjoitti::pomppuhymy:
Uusi hius. En oo tainnut muuttaa kampausta juurikaan 13 vuoteen ja nyt tuli lyhykäinen. Mullahan on kaula!![]()
Pitkän roikkutukan kanssa sitä ei edes näe. Otsista ei tosin vielä leikattu, kun tuli sivut vähän lyhyemmäksi mitä alkuun
aateltiin. Makustelen muutaman viikon ja leikkautan sit otsatukan, jos tuntuu vielä siltä, että sen haluan.
Ja otsatukka mulla oli viimeksi vissiin ala-asteen kakkosella. (Ai, miten niin kaavoihin kangistunutta.
) Lähinnä odottelen pipokauden päättymistä ja oman värin esiinkasvamista. Vähän pidemmän juurikasvun muodostuttua lyhyet hiukset näyttänevät paremmilta. Jos vaikka jättäisi muutaman sentin värjättyä hiusta latvoihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa