Pascal Lemoix kirjoitti:Niin, se taitaa alalla olla normaaliratkaisu, että esimerkiksi yksi työntekijä eristetään komeroon ja kielletään avaamasta ovea IKINÄ.

Kiitti Theia! Katsoin finaalijakson äskön ja oli se vähän kyllä.. noh.. mahalasku. En tiiä, ihan hyvä sarja se oli enkä oikein osaa sanoa, mitä lopulta odotin. Joskus suunnaton pelkkä pahuus olisi piristävää, mutta tossakin se tyyppi oli vaan sekopää ja hullu. Ja se itse pääpahis, ei edes selvinnyt miksi se oli niin sekasin että listi kaikki. Vähän WTF olo jäi.. Höh.Haahuilija kirjoitti:Olin kyllä positiivisesti yllättynyt näistä Harper´s island:in loppuvaiheen tapahtumista, onneksi malttoi olla tarkistamatta tapahtumia etukäteen.
Mulla ihan sama. Pidin sarjasta kyllä, mutta loppu ei ollut järin mieleinen. Sarjan aikana sai monesti miettiä, että kukahan se tappaja on ja kuka on Wakefieldin apuri ja kuka on ym. ym. Sikäli hyvä sarja, vaikka sitten loppujen lopuksi arvasinkin Henryn syyllisyyden muutamaa jaksoa ennen kuin se oikeasti paljastui. Loppu lässähti pahasti. Kyllä siitä varmasti paremmankin olisi voinut saada.Emilia kirjoitti:Katsoin finaalijakson äskön ja oli se vähän kyllä.. noh.. mahalasku. En tiiä, ihan hyvä sarja se oli enkä oikein osaa sanoa, mitä lopulta odotin. Joskus suunnaton pelkkä pahuus olisi piristävää, mutta tossakin se tyyppi oli vaan sekopää ja hullu. Ja se itse pääpahis, ei edes selvinnyt miksi se oli niin sekasin että listi kaikki. Vähän WTF olo jäi.. Höh.Haahuilija kirjoitti:Olin kyllä positiivisesti yllättynyt näistä Harper´s island:in loppuvaiheen tapahtumista, onneksi malttoi olla tarkistamatta tapahtumia etukäteen.

Yabba kirjoitti:ei siitä Tom Hanksin tähdittämästä (en kyllä ole kahtonu, muttei vaikuta järin kiinnostavalta)

Tätä on tehty vain kuutisen jaksoa, joten älkäähän päästäkö ohi! Ensimmäisen näkee vielä uusintana keskiviikkona klo 23.30.

puolikarkea kirjoitti:Yabba kirjoitti:ei siitä Tom Hanksin tähdittämästä (en kyllä ole kahtonu, muttei vaikuta järin kiinnostavalta)
Ja Harper's island:n loppu oli miustakin vähän... kökkö. Lopussa sain eniten hupia ajattelemalla, ettei Ugly Bettyllä oo haisuakaan Henryn oikeesta luonnosta.

Unenpuutteen vaikutus suorituskykyyn on suorastaan pelottavan suuri.Pascal Lemoix kirjoitti:Katso tänään, ensi viikolla tai Areenasta, mutta ihan mielenkiintoinen dokumentti unenpuutteesta: Väsymys tappaa.
Saattaa tosin viedä yöunet, mutta...Unenpuutteen vaikutus suorituskykyyn on suorastaan pelottavan suuri.

@gen.fi kirjoitti:Tämä vuosi on kyllä ollut uusintaversioiden vuosi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa