.

Emilia kirjoitti:Mä laitoin aina kaikki kanin purut ja jätökset biojätteeseen.

annastindeli kirjoitti:Ainakin siinä pussin kyljessä sanotaan että voi laittaa pienissä määrissä pöntöstä. Ja mielelläni kyllä hakisin ison säkin,
mutta rautakaupat on melko kaukana, vaan eipä ole autoa eikä sellasta säkkiä pyörällä kuleteta...
Meilläkään ei oo omaa autoa, mutta kaverilta on lainailtu. Suosittelen kyllä kyselemään, jos vaikka jollakulla tutulla olisi autoa, koska ainakin täällä se muutaman kilon paketti maksaa saman verran marketissa kuin 20 kg lämmityspellettiä.
Ja johan riittää pitkäksi aikaa!

Lyyra kirjoitti:Tuleeko Nugsu sitten meille kantoavuksi, kun me tuo 500-kiloinen säkki tilataan?
Mihin huoneeseen vipataan?
Vai laitetaanko koko kasa suoraan vatiin? 
Mun mielestä ei kyllä voi. Lienevät kaatopaikkajätettä. Paremmin tietävä kertokoon varmaa tietoa. En löytänyt netistääkään kuin jonkun Autokorjaamoiden ja kuljetusalan jätehuolto-ohjeen Lahden kaupungin sivuilta ja siinä luokiteltiin hiukset kaatopaikkajätteeksi.Triple H kirjoitti:Kai hiukset voi tuikata biojätteiden sekaan?

. Olen sitä kauan odottanut, samoin kuin lasin kierrätystä. Ehkä sekin ilmestyy vielä joku kaunis päivä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa