).
).

Ja iso Toblerone siihen päälle. 
. Muutkin kuin minä siis. Neljä päivää, viisi reikää, ei täsmää.
+ 4,5 kg:n Toblerone
Kuinkahan monta työmatkaa pitäisi veivata fillarilla, että polttaa kaikki kalorit 

Jos kerrankin sais tuosta arvasta vähän isomman joululahjan. Lienee kuitenkin turha toivo.
Mukavaa joulunodotusta kuitenkin kaikille keijoille, piditte sitten joulusta tahi ette.

puolikarkea kirjoitti:Skray on päättäny kasvatella viestimääräänsä, kun tuplana raapusteloo useempaan ketjuun.

Broidi on yleensä vaikea lahjottava, kun sillä on kaikki tarvitsemansa ja yleishyödyllisiä tuotteita hän ei juurikaan arvosta.
Eihän sieltä mitään tullu, 

Yksi mukavista työtovereista myöskin toi mulle Muumi-joulukalenterin, olisi tuokin jäänyt hankkimatta melko suurella todennäköisyydellä.

"
Aattona oon töissä ja menemme siitä Äiskän luo syömään ja saunomaan, jonka jälkeen sitten kotiin lorvailemaan.
Kortit väänsin ihan itse ja oon aika tyytyväinen niihin, sain tehtyä nätit kortit suht edullisesti. Ja osoitteetkin löytyivät Enirosta ilman mitään tuskailuja.heartless kirjoitti:Ja osoitteetkin löytyivät Enirosta ilman mitään tuskailuja.

.
Ehkä jouluaattona vasta saa sen
Shay kirjoitti:Tänään taidan koristella porukoitten seinät.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa