FlashForward

Re: FlashForward

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 26 Tammi 2010 23:03

Muuten ihan hyvä sarja, mutta väkinäistä ihmissuhdetraamaa liikaa. Lisäksi tuo päähenkilön alkoholismi on naurettava "twisti". Itse asiassa koko päähenkilö on naurettava. Mutta tosiaan kun pääsee noista parista epäkohdasta yli, niin täytyy sanoa että kyllä mä tykkään kovasti sarjasta. Sopivassa suhteessa scifiä ja muuta äksöniä.

Btw se arabinainen on 24 neljännellä kaudella, kolmas kausi oli se Meksiko/Salazar-kausi
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 27 Tammi 2010 01:06

Mun mielestä sarjan suurin miinus on näyttelijät. Fienneskin, eikö sen pitäisi osata näytellä? Nyt se vaan on sillä samalla puolihuolestuneella tuijotuksella kaiken aikaa, ei kovin uskottavaa. Ja se pomo, samanlainen käheikkö se on ollut jossain muussakin roolissa.

Mielenkiintoisinta on se, miten tilanne ja se mitä kukin näki, vaikuttaa yksittäisiin ihmisiin. Sen takia sarjaa tulee luultavasti vielä ainakin hetken katsottua.
Purple

ViestiKirjoittaja Eowyn » Pe 29 Tammi 2010 10:47

Kyllähän tuota katsoo jos ei muutakaan tekemistä ole. Mua vaan häiritsee se, että miksi ne koko ajan muistuttaa katsojia mitä tapahtui jonkun flashissa. :hullu: 50 kertaa näyttää sitä kun se lääkärimuija oli sen toisen miehen kanssa. Ja ihan liikaa ihmissuhdejuttuja muutenkin. Enempi toimintaa kiitos! :O:

Kuva

Ja aina sillä on tuo sama ilme! Alta kulmien tuimasti. :salaliitto:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 29 Tammi 2010 11:02

Jäi eilinen jakso väliin, kun 2/3 telkkarinkatsojista halus katsoa Satuhäitä. :friikki:
Pitää koittaa jaksaa katsoa uusinta sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. :bubbles:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 29 Tammi 2010 19:42

Joka jakson jälkeen negatiivista sanottavaa on enemmän. Nyt huomasin erityisesti dialogin väkinäisyyden. Henkilöiden välille synnytetään maailmankuvien eroavaisuuksiin pohjaavia väittelyitä, jotka eivät kuitenkaan juonen tasolla johda mihinkään pitempään kehityskaareen. Eivätkä ne näyttelijätkään tosiaan sitä ainakaan paremmaksi osaa tehdä, etenkin päähenkilöllä tuntuu olevan vain yksi tapa olla.

Kaikesta huolimatta tuo mysteeri itsessään on niin kiehtova, että se kantaa sarjaa ainakin toistaiseksi.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Eowyn » Su 31 Tammi 2010 11:30

Kaikesta huolimatta tuo mysteeri itsessään on niin kiehtova, että se kantaa sarjaa ainakin toistaiseksi.

No nimenomaan. Harmittaa kun tuon olisi voinut tehdä paremminkin. :hullu: Nyt se polkee liikaa paikallaan.
Eowyn

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 19 Helmi 2010 10:58

Mä oon ruvennut tykkäämään FF:stä. Fiennes on ihan persiistä edelleen, sarjan heikoin lenkki, eikä muukaan näyttelijätyö hirveästi hihkuta (paitsi tykkään siitä Californicationista tutusta tyypistä), mutta tapahtumat kiehtoo. Varsinkin viimeisin juonenkäänne mutkistaa kuvioita melkoisesti. Seurattavahan tätä on, toivottavasti pysyykin jännittävänä.
Purple

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 21 Helmi 2010 14:52

Mua on häirinnyt ihan kamalasti, ettei kukaan kyseenalaista näkyjä vaan kaikki tekee justiin niin, että näyt varmasti toteutuu. Onneks edes viimeisimmässä jaksossa joku teki jotain toisin. Muutenkin koukutti tuo tän viikon jakso katsomaan vielä seuraavankin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 26 Helmi 2010 16:34

Sarja jäänyt itsellä vähälle huomiolle olympialaisten takia, mutta ilmeisesti tällä viikolla sarja huilasi myös olympialaisten takia. :hämillään: Lostia tullut siis eilen, mutta ensi viikolla taas FlashGordon. Eiku FlashForward.

Itseäni on vaivannut kanssa tuo, että kaikki pyrkivät vain toteuttamaan näkyjään. Jotenkin olisi vaikea uskoa, että kaikki noin kritiikittömästi alkavat profeetallisesti toimia yhden välähdyksen perusteella.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 16 Huhti 2010 16:16

Pascal Lemoix kirjoitti:Itseäni on vaivannut kanssa tuo, että kaikki pyrkivät vain toteuttamaan näkyjään. Jotenkin olisi vaikea uskoa, että kaikki noin kritiikittömästi alkavat profeetallisesti toimia yhden välähdyksen perusteella.

Nyt on sitten tullut muutos tähän. Eilisen jakso avasi muutenkin monia asioita. Uskon nyt tietäväni, mistä tajuttomuudessa oli kyse ja mihin teoreettisen fysiikan ilmiöön se liittyy. Olisi kiva yllätys, jos uskomukseni osoittautuisi vääräksi.

Tuntuu siltä, että on kaikesta ihmissuhdehöpöstä ynnä muusta huolimatta kannattanut jaksaa roikkua sarjan mukana.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 16 Huhti 2010 23:43

Mä en jaksanut roikkua mukana. Nimenomaan roikkumista se oli enkä nähnyt sitten enää pointtia kyseiseen toimintaan. Jos ei sarja noin 7-8 jaksossa vakuuta, niin tuskin se tekee sitä myöhemminkään.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Edellinen

Paluu Leffa.tv