+ Kaarinan ava päälle, kun kuulin kolmen joukkoon selvinneet.
Varsinkin kun en ollut ollenkaan aiheeseen perehtynyt, seurannut aiempia karsintoja tai kuullut yhtään kappaletta aiemmin.
Eläkeläiset olisi ollut ihan hilpeä, mutta olen hieman samaa mieltä Bjurströmin kanssa siitä miksi Eläkeläiset ei sovi. Toisaalta Suomella tuskin olisi kuitenkaan mahdollisuuksia menestyä, olisi näistä ehdokkaista valittu mikä tahansa, ja joku kansallinen häpeä Euroviisuedustajan takia on ihan turhanpäiväistä, joten sikäli olisi minun puolestani voinut lähettää Eläkeläiset. 
Ajattelin, että melkoisen rohkea veto Euroviisuihin kritisoida koko kansaa, mutta tuntui kyllä siinä määrin uskomattomalta, että piti tarkistaa mitä siinä oikeasti lauletaan. Heli Kajon biisi oli musiikillisesti ihan mukava, se tuo mieleeni erään ainakin yhden levyn julkaisseen yhtyeen jonka nimeä en millään saa päähäni juuri nyt (ja mulla vielä on se levy jossain, olen tulossa vanhaksi kun ei muisti pelaa), mutta joka tapauksessa ko. yhtyeelle Ultra Bra taisi olla joku eksplisiittisesti nimetty esikuva. Ts. Heli Kajon biisi ei ehkä ihan muistuta Ultra Brata, mutta jotain Ultra Brata muistuttavaa yhtyettä ehkä.Pascal Lemoix kirjoitti:
Että Heli Kajo ei ollut edes kolmen joukossa, ihmeellistä käsittää. .

tiipetti kirjoitti:Marsoa on myös uhkailtu.

ja Islanti 
Mun mielestä sen karsintavideo oli ihan hyvä vielä, mutta lavalla se oli varsin huono.

) vaikuttivat ihan hyviltä siinä finaalissa kun vertasi siihen astisiin muihin kappaleisiin, mutta sitten tulivat nämä vähän paremmat biisit kehiin, enkä sitten loppujen lopuksi osannut ollenkaan arvuutella menisikö Suomi jatkoon vai ei. Sitten kun tulokset alkoivat tulla, huomasin että kaikenmoista soopaa on jatkoon päässyt, enää muutama paikka jäljellä ja kaikki parhaat maat tuloksetta, joten Suomi jäisi auttamatta ulkopuolelle. Hyvä näin, vaikka siellä nyt niitä kakkoja onkin mukana.
Itse olisin päästänyt Ruotsin mieluummin kuin vaikka umpitylsän Kyproksen. Vaikka ei tähän toiseen otokseen ihan valtavasti tullut kyllä keskityttyä.

ja muutenkin show oli melko korni. Esittelyvideokin on melko rankkaa kamaa, miesenergiaa...
Ja Saksan kappaleesta tykkään oikeasti, tuo on vähän sellainen Emiliana Torrini -henkinen. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa