Mites on? Vieläkö jatketaan?

Pahoittelen. Tarkoitin sitä, että nämä visat alkavat "hiipua" kun osallistujia ei paljon ole.
Suvi kirjoitti:Ei ollut tarkoitus haukkua ketään.Pahoittelen. Tarkoitin sitä, että nämä visat alkavat "hiipua" kun osallistujia ei paljon ole.
Lyyra kirjoitti:Suvi kirjoitti:Ei ollut tarkoitus haukkua ketään.Pahoittelen. Tarkoitin sitä, että nämä visat alkavat "hiipua" kun osallistujia ei paljon ole.
Siis mun kommentti oli osoitettu Laaksoselle, joka kävi valittamassa ettei yleisö tiedä ilmeisesti liian helppoa tai ilmiselvää vastausta.

Lyyra kirjoitti:Ei mulla oo mitään sua vastaan, mua vaan ärsyttää välillä kun turhaudut kun me ei tiedetä vastauksia sun kysymyksiin, (edes sun ns. "ilmiselvien" vinkkien jälkeen), ja toisekseen se, kun sulla ei riitä pinna, että odottaisit niitä kysymyksiä välillä vähän pitempään. Taukoa saa pitää vaan sillon ku Laaksoselle sopii.
Joskus sitä kysymystä vaan ei keksi ihan heti, ja joskus se 50 Cent ei vaan tuu mieleen, sori.

Pascal Lemoix kirjoitti:Olisko sitten Roxette?

Moonlight Serenade on pirun hieno, pitäisikin ottaa levy soitantaan taas.
Oliskos ollut Jimi Hendrixin kuolinpäivä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa