Yabba kirjoitti:Aaah ja ooh, kyseessä on Sonyn oma (kopiosuojattu) audiotiedostomuoto... jota Sony ei näemmän sitten enää tue
Raaahhhahaha

Reilua.
Meidän perheessä pistettiin Sony ja sen tuotteet boikottiin silloin, kun Sony alkoi tosissaan sekoilla noiden kopiosuojausten kanssa. Onneksi musapuolella alkaa jo hiipua tuo kuolleena syntynyt idea. Huolestuneena olen pistänyt merkille, että sama sekoilu alkaa nyt e-kirjapuolella

Toisten tekemät virheethän kannattaa toistaa, koska omalla kohdalla se voisikin toimia. Not. Täytynee odotella se 5 vuotta, ennen kuin siirtyy sähköisien kirjojen maailmaan.
TripleH kirjoitti:Operaattorit lupaavat ymmärrettäviä sopimuksiaToivottavasti uutinen pitää kutinsa. Ärsyttävää, jos perussopimuksen kanssa saa tulkita pitkään.
Yabba kirjoitti:No jos edes ilmoittaisivat asiakkaille että teidän kannattaisi muuttaa tilauksenne tyyppiä,
Hah. Paremmalle puoliskolle tuli DNA:lta lappu, että mepä vaihdetaan sun liittymä tällaiseen uuteen hienoon juttuun, kun vanha liittymä on niin vanha. Kuukausimaksu olisi viisinkertaistunut ja muut maksut nousseet myös. Puheluminuuttiraja olisi toki ollut suurempi, mutta kymmenkertainen siihen nähden, mitä ukko puhelimessa pölpöttää. Liittymävertailulla ko. operaattorilta löytyi paljon edullisempikin liittymä kuin mitä tarjottiin. Oli kyllä niin tökerö ryöstöyritys, ettei mitään rajaa

Mulla kävi samoin Elisan kanssa aikoinaan. Pakottivat vaihtamaan liittymää, kun eivät enää "myyneet" vanhaa. Tuli sellainen 2 vuoden pakkovankeus. Olivat sen verran ovelia, että soittivat, ja jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että asia pitää päättää just nyt heti välittömästi... En jaksanut ruveta miettimään, mihin sitouduin, olinhan mä ollut vuosikausia Elisan tyytyväinen asiakas. Mies siellä luurin toisessa päässä oli myös melko ovela myyntimies, painotti sitä, että nyt palkitaan pitkä asiakkuus jne. (silloin oli just kovimmillaan liittymäkilpailu, uudet asiakkaat sai liittymiä ja puheluita liki ilmaiseksi, joka se(kin) ärsytti mua). Koko sen 2 vuotta mua *tutti se pakkoasiakkuus. En enää ikinä suostu sellaisiin, vaikka tulisi kuinka "halvaksi".
Valivali

Ainiinjoo. Sopimusten lukemisesta tuli mieleeni, Jyrki Kasvin Facebook-horinoita lukiessa osui silmiini tieto, että iTunesin käyttöehdot on 55 sivua pitkät

Aivan järkyttävää. Eihän tuollaista jaksa lukea kuin vannoitunein nörtti piru raamattua -tyylillä. Jos hekään. Kuka oikeasti voi sanoa tietävänsä, mihin on sitoutunut? Kuinkahan monta kertaa on tullut vaan klikattua rasti ruutuun, ja naputeltua yesyes, seuraava -painikkeita? En tohdi edes ajatella...