Pitää kai ruveta harrastamaan urakalla liikuntaa, kuivahierontaa ja geelejä... 
Oikeassa (oikein huonossa) valossa kokovartalopeilin edessä huomasi kuinka kivasti noita muhkuroita
on. Tympiä. Ei niistä pääse kuitenkaan millään eroon.

Pitää kai ruveta harrastamaan urakalla liikuntaa, kuivahierontaa ja geelejä... 

ahkera kirjoitti:tissit on ihan ihme tyhjät lärpyt, jotka ei kuitenkaan mahu mihinkään

Mutta en minä näistä päivistä pidä. Kiitän onneani siitä, että pillerit sopivat mulle. Ei tarvi ihan joka kuukausi kestää kuukautisia.

Kuolo kirjoitti:Tulee vielä isommansta kupista mieleen kuva, jossa kuppi jääkin jo pullottamaan housuun. Sit ihmetellään ja mietitään todellista sukupuolta
Mut ehkä jotkut tykkää. 

Nyt sitä oikein tunsi, kuinka veriklönö valuu alaspäin ja on juuri tipahtamaisillaan ja ja.... sen jälkeen toivoo pääsevänsä äkkiä vaihtamaan siteen.
Kun ei kuukautisia olisikaan! Nyt laitto onnistuu suitsait ja pois ottokin pienen ähellyksen jälkeen.
Nugat kirjoitti: Siis kuka oikeesti käyttää vielä siteitä ja tamppooneja?
Kupin mukana kuljettaminen on mulle jotenkin kauhean vaikea asia muistaa, etenkin kun vuodan vain parin kuukauden välein (e-pillerit
). Joskus on joutunut hätävarana turvautumaan siteeseen ja yäk kun se on ällöttävää!

Nugat kirjoitti:Vietin yhden vuotopäivän siteen kanssa ja hyi kuinka inhottavalta ja sotkuiselta se tuntuikaan.Nyt sitä oikein tunsi, kuinka veriklönö valuu alaspäin ja on juuri tipahtamaisillaan ja ja.... sen jälkeen toivoo pääsevänsä äkkiä vaihtamaan siteen.
![]()
Palasin siis pikimiten kupin ääreen. Ensimmäisillä käyttökerroilla se tuntui niin epämukavalta, enkä vielä uskaltanut leikata sitä antennia kovin lyhyeksi. Nyt leikkasin sitten reilulla otteella ja johan nyt on elämä paljon mukavampaa.Kun ei kuukautisia olisikaan! Nyt laitto onnistuu suitsait ja pois ottokin pienen ähellyksen jälkeen.
Siis kuka oikeesti käyttää vielä siteitä ja tamppooneja?
Ite vietin edellisen vuodon melkein kokonaan siteiden kanssa, kun olin reissussa ja kuppi oli unohtunut kotiin. En suosittele. 

skray kirjoitti:No mua ällöttää kyllä enemmän ajatus kupista, kuin siteistä ja tamponeista.![]()
Siteitä en ole käyttänyt herran aikoihin, mutta tamponeihin turvaudun aina välillä. Täytyyskray kirjoitti:No mua ällöttää kyllä enemmän ajatus kupista, kuin siteistä ja tamponeista.
Lisäksi poikkesin Body Shopissa ostamassa vartalovoita, kun mulla kuivuu iho ihan törkeen paljon näillä keleillä. Muuten tyttöilyt ovat jääneet vähemmälle, tukalla pitäis kyllä tehdä pikkuhiljaa jotain kun se on aika kulahtanut.
Musta tärkeää on, että tuntee olonsa mahdollisimman hyväksi kuukautiskierron jokaisena päivänä. Jos ei tykkää kupittaa, niin sitten käyttää jotain itseään miellyttävää tapaa hoitaa kuukautiset. Musta on kuitenkin myös tärkeää, että tuosta uusvanhasta tavasta löytyisi enemmän tietoa ja käyttäjäkokemuksia. Siksi ainakin itse puhun paljon kupista. En oikeasti tuputtaakseni, vaan kertoakseni vaihtoehdoista. Valitettavasti jotkut saattavat joutua kuuntelemaan/lukemaan innostuneen mainospuheeni useampaankin kertaan. Pahoittelut siitä. Itselle se vain oli niin mullistava löytö, ja kun haluaisi, että kanssasisarilla kuukautisista tulisi yhtä vaivattomat ja harmittomat kuin itselle löydön myötä... 
Yllätin itseni tajuamalla, että vaikka en kupittelua juuri kaipaakaan, niin eipä kuukautisten pois jääminen mitään suurempia riemun tunteitakaan herätä (siis kuukautisten kannalta, muutenhan kyllä
). Ihan sama
Kiva olla niin sinut asian kanssa, ettei sitä tavitse vaivautua edes pähkäilemään.Aurora B. kirjoitti:Siksi ainakin itse puhun paljon kupista. En oikeasti tuputtaakseni, vaan kertoakseni vaihtoehdoista. Valitettavasti jotkut saattavat joutua kuuntelemaan/lukemaan innostuneen mainospuheeni useampaankin kertaan. Pahoittelut siitä. Itselle se vain oli niin mullistava löytö, ja kun haluaisi, että kanssasisarilla kuukautisista tulisi yhtä vaivattomat ja harmittomat kuin itselle löydön myötä...

heartless kirjoitti:
Tuttu tunne, oon ihan hiljattain vasta tutustunut sarvikuono-nenähuuhtelukannuun ja tekisi mieli hehkuttaa siitä lähes joka vastaantulijalle, kun se kannu vaan on niin mahtava.
Räkätaudissa aivan välttämätön kapistus.
Ensimmäisillä kerroilla iski aina paniikki, ettei vaan vahingossa hengitä nenän kautta kuppia käytettäessä. Se vaatii suorastaan keskittymistä. Ja kun muistaa vaan laittaa sopivan lämpöistä vettä... kylmä vesi on aivan kamalaa. 
heartless kirjoitti:Ja kuppiuskovaisille tiedoksi, kyllä, minulla on myös kuppi pölyttymässä kaapissa muutaman kokeilukerran jäljiltä joten ällötys ei ole lähtöisin tietämättömyydestä. Se on juttu, josta haluaisin tykätä, mutta en vaan voi kun se tuntuu vastenmieliseltä.
Mutta päätin olla iso tyttö ja vaikeuksista piittaamatta yrittää ja tyytyväinen olen ollut. Itseeni ja kuppiin.
Tärkeintä on, että itsellä on mukavaa ja kivaa. 
Nugat kirjoitti: Ensimmäisillä kerroilla iski aina paniikki, ettei vaan vahingossa hengitä nenän kautta kuppia käytettäessä.
Joo, kuppia käytettättäessä kannattaa varoa, sitä nenän kautta hengittämistä!
Aika laajat sieraimet vaan saa olla. Ja tosiaan kannattanee varoa, ettei vahingossa vedä sitä keuhkoihin 

Shay kirjoitti:Nugat kirjoitti: Ensimmäisillä kerroilla iski aina paniikki, ettei vaan vahingossa hengitä nenän kautta kuppia käytettäessä.Joo, kuppia käytettättäessä kannattaa varoa, sitä nenän kautta hengittämistä!
No mut mä luotan, että te kuitenkin ymmärrätte. 

skray kirjoitti:Kaikki mun hyvät rintsikat on hajoamispisteessä.

Myyjä oli ihana ja mittasi koon ja toi sitten sopivankokoisia tissiliivejä sovitettavaksi. Ja härregyyd, suurin osa niistä sopi ja istui täydellisesti! Kävin uudelleen viime viikolla ja reilu satanen meni ihan hups vaan.
Tietty jos ahdistaa ajatus vieraasta ihmisestä kurkistelemassa sovituskoppiin, niin ei ehkä sitten ole sopivin ostosmuoto, mutta mulle ihan nappijuttu. Uskoisin tosin, että liikkeessä voi myös asioida ihan oma-aloitteisesti ilman myyjän apua. Ja ei tarttenut itse pukea välillä ollenkaan, myyjä toi koppiin uusia rintsikoita sovitettavaksi ja vei ne epäsopivat siinä sivussa pois. Sellaista shoppailun pitäisi aina olla. 
Outolintu kirjoitti:Mä en kanssa ennen tykännyt ollenkaan rintsikkaostoksista, mutta sitten eksyin ensimmäistä kertaa Changen myymälään.Myyjä oli ihana ja mittasi koon ja toi sitten sopivankokoisia tissiliivejä sovitettavaksi. Ja härregyyd, suurin osa niistä sopi ja istui täydellisesti! Kävin uudelleen viime viikolla ja reilu satanen meni ihan hups vaan.
Tietty jos ahdistaa ajatus vieraasta ihmisestä kurkistelemassa sovituskoppiin, niin ei ehkä sitten ole sopivin ostosmuoto, mutta mulle ihan nappijuttu. Uskoisin tosin, että liikkeessä voi myös asioida ihan oma-aloitteisesti ilman myyjän apua. Ja ei tarttenut itse pukea välillä ollenkaan, myyjä toi koppiin uusia rintsikoita sovitettavaksi ja vei ne epäsopivat siinä sivussa pois. Sellaista shoppailun pitäisi aina olla.

Outolintu kirjoitti:Mä en kanssa ennen tykännyt ollenkaan rintsikkaostoksista, mutta sitten eksyin ensimmäistä kertaa Changen myymälään.Myyjä oli ihana ja mittasi koon ja toi sitten sopivankokoisia tissiliivejä sovitettavaksi. Ja härregyyd, suurin osa niistä sopi ja istui täydellisesti! Kävin uudelleen viime viikolla ja reilu satanen meni ihan hups vaan.
![]()
[/rintaliivivalitus] 
Nykyään vaan kaikki laukut tuntuvat olevan kummallisen mallisia niin että aanelonen ei ainakaan mahdu ja sitten niissä on kaikenlaisia ihme kilkuttimia ripusteltu niin että sen kanssa kulkiessa näyttää suurin piirtein joulukuuselta.
Tietysti on siistejä nahkalaukkuja, mutta ne maksavat maltaita. Koskakohan laukkumuoti muuttuisi? [/laukkuvalitus]
Näin talvisin on helposti vähän väsynyttä ulkonäköjutuissakin. Välillä sentään yritän laittaa aamulla nätisti meikkiä ja valita kivat vaatteet, ihan omaa päivää piristääkseni (sitten taas toisina, väsyneinä aamuina tulee kiskottua päälle mikä ensimmäiseksi vaikuttaisi riittävän lämpimältä talvisäähän ja levitettyä korkeintaan kosteusvoidetta naamaan...)Emilia kirjoitti:Mun pitäisi varmaan myös ostaa rintsikoita. Koko ei ole ongelma, ihan peruslindexeistä löytyy kyllä sopivat, mutta tänä keväänä tuntuvat kaikki olevan vain rumia. Oottelen siis seuraavaa sesonkia, jos tulisi jotain nätimpää. Haluaisin ihan perus-t-paitaliivit, semmoiset sileät. Joko en osaa katsoa (todnäk. vaihtoehto) tai sitten niitä ei ole kuin valkoisia enkä tykkää valkoisista alusvaatteista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa