Emilia kirjoitti:[ihanvähänOT]
Oon muuten nyt melko varma, että fordemiittiin mentäessä meiän junavaunussa istui Arttu Kiramo.
Näin äsken sen haastattelun ja oli kyllä kovasti samannäköinen kuin se yksi poika, joka puhui aivan
helvetin kauan puhelimessa jostain Levin leiristä.
[/ihanvähänOT]

joukkueen kakkosnaisen kanssa ja Tanska antautuu tilanteessa 11-1.

Lumilautailu kiinnosti muutenkin kuin mitalitoivossa, ja kannattihan se katsoa - joku kaveri sanoikin, että oikeasti rännissä Peetun hopea on kulta, koska Whiten Shauni ei ole ihminen.
Ahi ja kaikki Suomen poijat on niiiiin sulosia

Se, että mulla tai Pojalla ei ole tv:tä on hyvä tekosyy olla katsomatta.
Tarkoituksella olen jättänyt katsomatta sen, milloin mitäkin tulisi. Jääkiekkoa on tosin jossain vaiheessa varmaankin pakko seurata.

Voivoi.
)
Hauskannäköistä menoa. Toivottavasti on jatkossakin mukana kisoissa tämä laji.Emilia kirjoitti:Skicross!Hauskannäköistä menoa. Toivottavasti on jatkossakin mukana kisoissa tämä laji.

päivänpolttaja kirjoitti:Emilia kirjoitti:Skicross!Hauskannäköistä menoa. Toivottavasti on jatkossakin mukana kisoissa tämä laji.
Aivan mahtava laji! Paljon jännempää katsottavaa kuin jokin yksitoikkoinen mäkihyppy.

Loistava laji tosiaan. Samoin on se snowboard cross, joka on siis ihan samanlaista, mutta lumilaudoilla. Nyt kun ne sais vielä Ice Crossin talvikisoihin. Jänniä lajeja, joissa sattuu ja tapahtuu.Wiggin kirjoitti:päivänpolttaja kirjoitti:Emilia kirjoitti:Skicross!Hauskannäköistä menoa. Toivottavasti on jatkossakin mukana kisoissa tämä laji.
Aivan mahtava laji! Paljon jännempää katsottavaa kuin jokin yksitoikkoinen mäkihyppy.
Emiliaa piti tulla konppailemaan jo eilisiltana, mutta väsy vei..
Tosiaan.. tätä lajia on tullut nähtyä pieninä annoksina sillointällöin, mutta nyt pääsi oikein todenteolla penkkiurheilemaan. Aika-ajot olivat kohtuu tylsä läpihuutojuttu, mutta kun hurautettiin neljä tyyppiä radalle, istuin kuin naulittuna.. tai siis korjaan.. eihän siinä meinannut pysyä sohvalla kun eläyty joka mutkaan ja väärässä asennossa otettuun hyppyriin.
Loistava laji!!

Ei tarvikaan, mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin varmaan Pelicansin liigajoukkue olis pelannu paremmin tuon pelin. Siksi varmaan on epäilykset heränneet. Surkein näkemäni Suomen pelisuoritus, jonka muistan, eli vuodesta 1988 lähtien. (Tämä siis tietty vaan mun mielipide.)Lyyra kirjoitti:Anteeksi, jos nyt pissin jonkun aamiaismuroihin, mutta mun mielestä Suomen ei edes tarvi hävitä tahallaan.

Tuollainen hermojaraastava jännitys on niin mahtavaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa