. Nyt janottais enemmänkin.
. Nyt janottais enemmänkin.
Nyt on pakko ruveta nukkumaan, vaikkei varmaan ihan vielä pitäisi. Naapuritkin ovat kerrankin hilljaa, joten täytyy käyttää kultainen tialisuus hyväksi.

Ja huomenna taas klo 8 luennolle.
Mytta oli kyllä kivaa. Ääni aivan käheänä, mutta tulipa oikein kunnolla laulettua. (Jo baariin mennessö oli ääni käheänä ja baarissa laulettiin lisää.
Parjautta. (j=h) Baarissa sain ihailijan, joka ei ollut ihan mieleiseni. Suunnilleen isän ikäinen tyyppi.
Oli sitä mieltä, että olen kuulemma kainis, vaikka mulla ei ole edes meikkiä.
Mutta juttelin kyllä myös erään todella mukavan tyypin kanssam , joka liittyi seutraammekin. Matkalla bussille tosin tuli töää "Oon sinkku, että jos haluat ottaa yhteyttä..."-tyylinen juttu. Mä en oo... Harmitti pikkuusen sen puolesta. Oli nimittäisn todella mukava jätkä. 
kaverit pelaa singstaria ja tappelee mihin mennään, voin jo arvata että tasan sama kaava ku aina ennenki on tiedossa. ei siinä, hyvä kaava, tykkään kyllä. nyt tosin teksi mieli vaan asettua sohvannurkkaan katteleen mun ihania kavereita ku ne on niin kivaja ja nättejä. no, ehkä meen kattoon miten nätisti ne tanssii baarissa, ja hekä tanssin itekin! jee! 

skray kirjoitti:Tai "Korkkaan ketjun neitseyden"?
Tosin on kivempi varoitella ketjun neitsyitä, kuin viedä itseltä ketjuneitseys.
Eli voipi olla kumpi vain 
Ja kirjottamista ei todellekaan helpota se, että tutun ja turvallisn öytäkoneen sijaan joudun käyttämään läppäriä, jossa on hiiri tuossa edessä sotkemassa kaikkea.l Nyt pizzan tekoon. Ihmisillä alkaa olemaan bälkä.

Ja ihan järkyttävä päänsärky.
.
.

.
). 

teetä ja räkätautia. tekisi mieli imuroida, mutteen tähän iakaan kehtaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa