theia kirjoitti:Eka vuosi viisuissa, olis sietänyt päästä :nirppa:
LazyBastard kirjoitti:Tämän karsinnan selkeästi paras kappale, eli Bosnia-Hertzegovinan kappale meni jatkoon
Mukavaa, että Teräsbetonikin pärjäsi. Se sopii viisuihin sinänsäkin hyvin, että on silkkaa iskelmää. Mitä nyt rankasti soitettuna.

Rulla kirjoitti:mulle tuli Bosnia-Hertzegovinan Lakasta mieleen lähinnä joku YUP:n Jarkko Martikainen - ja kummankaan 'hienoutta' en vaan ymmärrä...
Rulla kirjoitti:Häh? En mä nyt arvostellut herran tukkaa. Pitäneisi ilmaista itseään selkeämmin.
No tolla kertoimella Israelia kannattaa jo muutamalla eurolla kokeilla. Mua ärsyttää se San Marinon tippuminen niin, etten tiiä viittinkö ees kattoa toista semiä. Mutta siellä on Turkki, pakkohan se on kattoa. Odotetaan parempaaDarkSide kirjoitti:21. Israel 75
Kuolo on saanut hyniöt takasin
Hyvä Kuolo

LazyBastard kirjoitti:Tässä kohtaa oli muuten juontajien paras kommentti, Peltsi: No nyt tiedän, miksi hotellin solarium oli aina varattuna.

Pascal Lemoix kirjoitti:Venäjän kohdalla havahduin, että toihan on ihan kuin Plushenko... ei kun se on se! Kattookohan Sade tätä?
Kaikkea sitä missaa kun kuvittelee yöunien olevan Euroviisuja tärkeämmät. Onneksi on YouTube. Ja tosiaan, Jevgenihän se siellä. Olisin varmaan tikahtunut nauruun tai johonkin muuhun, jos olisin tuon varoittamatta eilen nähnyt - nyt tikahduin vain vähän.
ja

San Marino oli
Radiosoitto näköjään auttoi asiaa.Suvi kirjoitti:Teräsbetonin jatkoon pääseminen oli kiva yllätys, vaikka en usko että
pärjäävät.
Is it just me, vai kuulostiko Bulgarian DJ, Take Me Away-lallatus kovin kovasti
Duussi kirjoitti:Turkin biisistä tykkäsin ihan oikeasti. Toimivaa rokkia. Viime vuonnakin Shake it up shekerim oli yksi suosikeistani - pitäisköhän joskus mennä käymään Turkissa jos sieltä kert tulee hyvien kebujen lisäksi hyvää musiikkiakin!
Rulla kirjoitti: Pelottavinta tässä asiassa on, että Perrelli (ent. Nilsson)
on syntynyt 1974! Mitä rouvan kasvoille on tehty?!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa