Myös mulla on Heinolassa jyrää takana ja olo on kuin jyrän alle jääneellä. 
Itsekään en tunnistanut kuin 3-4 biisiä, mikä minua kyllä pikkuisen haittasi. Tätä keikkaa seurasin neljännestä rivistä.Kuvia, Lautturi, Kovemmat kädet, Matkalaulu, Viimeinen valitusvirsi, Joutsenet, Matoja, Rusketusraidat, Kesäkaverit, Pikkuveli, Se vaikenee joka pelkää ja Joku raja

). Pikkuisen häiritsivät ne paikallaan etiurivissä/lähes eturivissä seisseet Apulanta-fanit. Mutta vain pikkuisen. Mahtava keikka oli.
Välispiikit olivat toki melko Heinola-painotteisia, mutta eipä se mua häirinnyt. 
Vetivät sitten kuitenkin Kuurankukkaa myös Heinolassa.Pascal Lemoix kirjoitti:Toisesta päivästä näin pikaisesti: Apulanta yllätti eniten. Toni kuuluttaa, että nyt tulee sellainen biisi, mitä ei varmaan moneen vuoteen soiteta uudestaan. Ja aloittaa: "Turhaa, aivan turhaa..."ja
Kuurankukkaa vetivät sitten hyvän pätkän...
Kokonaisuudessaan hyvä keikka. 

Tytöt ei ois varmaan saanu edes vetää encorea, koska suunniteltu tunnin aika oli jo normisetin puutteissa ylittynyt lähes kymmenellä minuutilla.marenkienkeli kirjoitti:Encorea ei taaskaan soitettu.
Jorssi kirjoitti:Tytöt ei ois varmaan saanu edes vetää encorea, koska suunniteltu tunnin aika oli jo normisetin puutteissa ylittynyt lähes kymmenellä minuutilla.marenkienkeli kirjoitti:Encorea ei taaskaan soitettu.
Ne on ollu aika tarkkoja aikataulusta tuolla Jyräässä ennenkin, varsinkin Apulannan alkamisajasta.
Suunniteltu juttu siis.
En valita. Siinä ajassa, joka olisi kulunut encoren odotteluun, ehti vetää yhden biisin. Siinä mielessä olen erittäin tyytyväinen, ettei "pakollista" encorea vedetty. 
marenkienkeli kirjoitti:Vetivät sitten kuitenkin Kuurankukkaa myös Heinolassa.Pascal Lemoix kirjoitti:Toisesta päivästä näin pikaisesti: Apulanta yllätti eniten. Toni kuuluttaa, että nyt tulee sellainen biisi, mitä ei varmaan moneen vuoteen soiteta uudestaan. Ja aloittaa: "Turhaa, aivan turhaa..."ja
Kuurankukkaa vetivät sitten hyvän pätkän...
Kokonaisuudessaan hyvä keikka.
En osta enää ikinä ja keikoillakin katson muihin päin (vrt. yhtyeen poistumisraita
).
).
)theia kirjoitti:(Ja muille kiville tiedoksi, että näiden lisäksi myös Kent tulossa Hämeenlinnaan)
Tuohan täytyy sitten laittaa vakavalle harkintalistalle. 

theia kirjoitti:
Ilosaarirock, 16.-18.7., jonne on tulossa kaks tän hetken lenpparia, Katatonia ja Imogen Heap ().

Himottaisi ihan hulluna mennä, mutta nyytti on about kuukauden ikäinen tuolloin, niin voi olla vähän hankala järjestää.
Esiintyjälista on ihan kiva, tulee ainakin Iron Maiden ja Alice Cooper nähtyä ensimmäistä kertaa. Teini-iän suosikkipändi Lake of Tears on kanssa pakko tsiikailla. Iik, ei millään jaksaisi enää odotella noita karkeiloita, viimekertainen kokemuskin oli aivan täydellinen!

. Kai se sitten pitää lähteä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa