Lyyra kirjoitti: 85 palkintoa ja 90 ehdokkuutta. On se minusta aika paljon.
No kyseessä oli lähinnä retorinen kysymys.
No kyseessä on minun mielipiteestää, koska minä kyseisestä elokuvasta pidän, kyseessä on myös yleisesti arvostetusta elokuvasta, joka on osa yhtä menestyneintä elokuvasarjaa, joten en ole ainoa tuon mielipiteen kanssa, tokin varmasti löytyy myös sellaisia jotka siitä ei tykkää.
Oma henkilökohtainen arviointiasteikko on seuraava: Elokuva ei vaadi suuresti ajattelemaan, siinä pysyy hyvin mukana, se on hauska ja jännä, eikä se ole yhtä taiteellista paskaa, johon kätketään jatkuvasti erilaisia piilomerkityksiä tai -viestejä ja joka kilpailee tylsimmän ja pitkä veteisimmän kerronnan tittelistä. Nämä asteikot eivät kuitenkaan sulje toisiaan pois, vaan vaikuttavat lähinnä kokonaispisteytykseen, näin ollen en siis arvostan elokuvia pääasiallisesti viihteellisessä mielessä, en taiteellisessa ja listaan kuuluu näin ollen elokuvia Kaurismäestä Stalloneen, kunhan ne on hyviä. Mutta tästä ei tässä ketjussa enempää, muistele Tähtien sota keskustelua, ja jos haluat jatkaa keskustelua, perusta ketju tai siirrytään Tv elokuvatyyppistä ilmoittelua -ketjuun. (Perustelut, kun itse niitä halusit.)
Liimasi hatun päähänsä?
Ei.