Tänään on kivaa, aurinko paistaa ja loma alkaa
Jäyhän Juicy Fruittia ja muistelen lapsuuden kesiä. Hyräilen mielessäni aamulla autoradiosta kuulemaani Elviksen biisiä. Juuri nyt on hyvä olla.
Jäyhän Juicy Fruittia ja muistelen lapsuuden kesiä. Hyräilen mielessäni aamulla autoradiosta kuulemaani Elviksen biisiä. Juuri nyt on hyvä olla.
Heti on ihan eri fiilis kuin alkuviikosta, maanantai varsinkin oli sääpoliittisesti kovin masentava päivä, sai talsia vesilätäköissä ja loskassa.
Mahtaisiko asennemuutos auttaa? Ei se tosin taida muuttaa sitä seikkaa, että talvella vaan on kylmempi ja vähemmän energiaa. Luin jostain, että kylmässä aivotoimintakin kärsii. 
22-vuotta tuli mittariin.
.
.

Onneksi en ollut kirjoittanut mitään. Etsin vain oleellisia kohtia eräästä tekstistä ja lihavoin niitä.
skray kirjoitti:Nyt suunnittelen huomiselle ohjelmaa:
Siivoan, käyn vähä lenkillä ja kaverin postilaatikolla, kun hän on matkoilla.
Huomenna iltapäivällä kerron mitä näistä olen tehnyt.

) ja tapaamaan sen kavereita. Maanantaina vaan nökötettiin ja eilen sitten käytiin kahvilla sen kaverin luona, sitten se teki mulle taas ruokaa (ihana, ihana kokki) ja sitten taas ihmeteltiin sohvalla toisiemme silmiin tuijotellen
Kyllä saatettiin jotain siinä päivän aikana höpötelläkin (ihan tyhmää että se on niin fiksu että saa mut kiinni mun epäloogisuuksistani
).

On ollut jo joitakin päiviä. Kummasti on olotila ihan erilainen tällä säällä. Vaikka kadut ovatkin märkiä ja sohjoisia, ainakin lumi sulaa eikä sitä ole tullut lisää muutamaan päivään (paras koputtaa puuta). 

). Oon nukkunu viimisen 24 tunnin sisään jotain 15 tuntia. On ollu aika raskas viikko (siitä ehkä enemmän jossain privakeskustelussa).

Galileo kirjoitti:Päätin, että nyt riittää kalliista "sinä vedät kerran - Mach kolme" -teristä maksaminen ja alkaa hifistely. Tilasin itselleni vanhan koulun partahöylän ja irtoteriä:
Jos minusta ei kuulu enää mitään, niin en oppinut säätämään terää oikein.

suoraan meän Fordelta. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa