Urheilevat fordelaiset

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 15 Helmi 2010 13:18

Shay kirjoitti:Joko on keksitty uusi treenausohjelmatyyppi, josta mää en oo kuullu tai tutustuin ahdistunut-ruipelo-teinipoika
-ohjelmaan tänään salilla. :friikkipeukku: Salille tuli nuori poika, joka suihki laitteelta toiselle tehden jokaisessa
vain muutaman liikkeen ennen sämähdystä seuraavaan laitteeseen. Huippuna 3 sivuttaista selkälihasliikettä
puoleensa ennen laitteen vaihtoa. :friikki: Tekihän poju lähinnä selkä- ja vatsalihaksiin kohdistuvia liikkeitä,
mutta meno oli kyllä melkoista eivätkä liikkeet olleet aina kovinkaan hallittuja. 20 minuuttia sitä ja se häipy... Höö...

Tässä yksi niistä syistä, miksi en viihdy salilla. En kaipaa toisten ihmisten katseita tai varsinkaan arvostelua - sanatonta tai ei - liikkuessani. En osaa käyttää kaikkia laitteita kunnolla ja aina ei ole mahdollista kysyä apua eikä muilta treenaajilta välttämättä kehtaakaan. Silloin olisi kiva, jos joku tarjoaisi apuaan eikä vain vilkuilisi kaikessa hiljaisuudessa ja :friikkipeukku:ilisi.

Minä en nyt ihan ymmärrä tätä, sori. :sori:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 15 Helmi 2010 20:49

Maija kirjoitti: Minä en nyt ihan ymmärrä tätä, sori. :sori:

Joo, ymmärrän, mitä tarkotat. :o Sillä ite käyn just kyseisellä salilla,koska siellä käy monenlaista porukkaa
ja siellä välttyy useimmiten nokkavien bodareiden halveksuvilta katseilta. En ole itsekään mikään asiantuntija,
mutta kai sitä nyt jokainen, joka joskus on jotain jumppaamisesta tai salilla käynnistä lukenut, että kolme
liikettä per laite ei ehkä tuota tahdottuja tuloksia ja rauhalliset, oikein suoritetut liikkeet ovat tärkeitä, ettei
nivelet pauku ja paikat revähdä. :sori: Perusteet löytyy, vaikka netistä, jos ei muuten tiiä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 15 Helmi 2010 23:00

Vikat maanantaijumpat vedetty.
Nyt pitää sitten vähän pohdiskella, että mistä mulle lisää liikkumistunteja, kun
ei enää palkallisena tule pakkoliikutettua.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 16 Helmi 2010 18:12

Olen nyt taas saanut kävelystä parempaa fiilistä kaivettua esiin. Aiemminhan minulla esiintyi tätä suomalaista olympiaongelmaa, että en vaan jotenkin syttynyt. :virne:

Nyt olen rikkonut rajoja tekemällä esimerkiksi vakioitumassa olevaan lenkkiini lisäkiepsauksen ja Töölönlahteakin olen kiertänyt 1,5 kertaa aiemman 0,5:n sijaan. Ensi kerralla kokeilen varmaan 2,5 kierrosta. Kumma miten matkan pidentäminen lisää motivaatiota. Tänään ainakin n. 70 minuutin kävelyn jälkeen tunsin jo selvää väsymystä. Jalkalihaksetkin alkoivat tuntua siltä, että niillä on jotain tehty.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 16 Helmi 2010 19:10

Maija kirjoitti:
Shay kirjoitti:Joko on keksitty uusi treenausohjelmatyyppi, josta mää en oo kuullu tai tutustuin ahdistunut-ruipelo-teinipoika
-ohjelmaan tänään salilla. :friikkipeukku: Salille tuli nuori poika, joka suihki laitteelta toiselle tehden jokaisessa
vain muutaman liikkeen ennen sämähdystä seuraavaan laitteeseen. Huippuna 3 sivuttaista selkälihasliikettä
puoleensa ennen laitteen vaihtoa. :friikki: Tekihän poju lähinnä selkä- ja vatsalihaksiin kohdistuvia liikkeitä,
mutta meno oli kyllä melkoista eivätkä liikkeet olleet aina kovinkaan hallittuja. 20 minuuttia sitä ja se häipy... Höö...

Tässä yksi niistä syistä, miksi en viihdy salilla. En kaipaa toisten ihmisten katseita tai varsinkaan arvostelua - sanatonta tai ei - liikkuessani. En osaa käyttää kaikkia laitteita kunnolla ja aina ei ole mahdollista kysyä apua eikä muilta treenaajilta välttämättä kehtaakaan. Silloin olisi kiva, jos joku tarjoaisi apuaan eikä vain vilkuilisi kaikessa hiljaisuudessa ja :friikkipeukku:ilisi.

Minä en nyt ihan ymmärrä tätä, sori. :sori:

Sama homma minullakin. Ei sinne salille viitsi itseään naurunalaiseksi tekemään lähteä. Mutta hei, sain juuri kuulla, että olen ainakin hartioista salilla käyneen näköinen, vaikka ainoat lihaskuntoharjoitukset teen kotona kahvakuulan ja käsipainojen kanssa. Ei sitä tarvitse kotoaan välttämättä mihinkään lähteä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja damn » Ti 16 Helmi 2010 21:29

Saatan aloittaa kuntonyrkkeilyn :täpinä: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 16 Helmi 2010 22:30

Iskä toi tänään mun vanhat sukset. Muuten olivat hyvässä kunnossa
mutta minun painoni on ehkä jokusen kilon verran kasvanut teini-
vuosista. Sutket painuivat hieman liian lähelle maata niillä seistessä.
Vaan kyllä niillä jotenkin hiihti. Tuli ainakin lykittyä kunnolla käsillä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 17 Helmi 2010 14:15

Mä tein sen, mä tein sen! :superhymy:

Kävin siis kuviokellumassa eläkeläisten kanssa, eli vesijumpassa. Sehän oli kivaa :isosilmä: Paitsi että vetäjä oli aivan liian ylipirteä. Vedessä lilluminen oli kuitenkin vielä ihanampaa kuin muistin, ja sain inspiksen ruveta käymään siellä 1-2 kertaa viikossa. Uimahalliin kelpaa liikuntasetelitkin, joita en ole tänä vuonna vielä käyttänyt yhtään. Jei!

Aika kevyttä se vesijumppa oli ainakin näin kun rauhallisesti aloitin, vetelin sitten jokusen altaanvälin uiskennellen sen jälkeen, niin alkoi ikävästi alaselkää särkeä. Ja pylly pomppi veden pinnalla kuin korkki :virne: Tai siltä se ainakin tuntui. Tuo lantion asento on jo sen verran muuttunut. Se varmaan sen selkäsärynkin aiheutti. Mä testailen vielä uusia uintiasentoja, mutta voip olla, että jää tuohon kelluntaan vesiurheilut.

Otan vähän ronskimmin ensi kerralla tuon jumpan, ja jos edelleen tuntuu liian kevyeltä, niin tuolla on tarjolla myös syvän veden vesijumppaa. Siirryn sitten sitä testailemaan.

Muuten on edelleen vähän heikossa hapessa, olin sunnuntaina luistelemassa, niin vartin sisään tuli niin huono olo, että silmissä melkein pimeni. Ihan vaan sen fyysisen "ponnistelun" takia. Tää on niin outoa, tuota tapahtuu alvariinsa. Se olo menee kyllä ohi, kun lepuuttaa hetken, eikä yleensä enää sen jälkeen palaa, vaikka tekisi mitä. Onkohan tää edelleen työuupumisen fyysisiä oireita, vai liekö mussa jotain isompaakin vialla? :huoh:

No, onneksi tuo liikuntahana on nyt saatu auki, jos vaikka tulisi edes siedettävään kuntoon ennen kesän urakkaa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 17 Helmi 2010 19:54

Jee Aukku!
Mullakin tulee selkään joskus rasitusta uidessa, kun ei ole oikeaa
uintitekniikkaa. Asentoa korjaamalla suoremmaksi kipu helpottaa.
Miten on selkäuinnin laita? Mä en ole saanut siinä selkään rasitusta
aikaiseksi.
Sitten on myös nykyään niin suosittu vesijuoksu.

--
Ja nyt tietää, että tuli lykittyä käsillä. Kyynärvarren lihaksista muutama
on hellänä. Samoin yllätystekijänä lonkan ympäriltä koukistajat ja lähen-
täjät ilmoittelevat olemassaolostaan. Uusi laji altistaa uudensorttiselle
kehonkäytölle. Se on hyvä. Menen laduille uudemman kerran tällä viikolla,
vaikka en hommaa oikein kunnolla osaakaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 17 Helmi 2010 22:27

Shay kirjoitti:
Maija kirjoitti: Minä en nyt ihan ymmärrä tätä, sori. :sori:

Joo, ymmärrän, mitä tarkotat. :o Sillä ite käyn just kyseisellä salilla,koska siellä käy monenlaista porukkaa
ja siellä välttyy useimmiten nokkavien bodareiden halveksuvilta katseilta. En ole itsekään mikään asiantuntija,
mutta kai sitä nyt jokainen, joka joskus on jotain jumppaamisesta tai salilla käynnistä lukenut, että kolme
liikettä per laite ei ehkä tuota tahdottuja tuloksia ja rauhalliset, oikein suoritetut liikkeet ovat tärkeitä, ettei
nivelet pauku ja paikat revähdä. :sori: Perusteet löytyy, vaikka netistä, jos ei muuten tiiä...

No nyt ymmärrämme jälleen toisiamme. :D

Silti mielestäni tuollaista tapausta voisi yrittää hienovaraisesti auttaa, jos touhu näyttää siltä, että kohta menevät paikat rikki vääränlaisten liikkeiden takia. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 23 Helmi 2010 01:41

Kävin pitkästä aikaa hämmentämässä kuntosalin hikistä tunnelmaa.
Kiva fiilis tuli, etenkin kun pääsi taas saunaan kuntoilun lopuksi.
Alussa hiihtelin vähän (=20 min) semmostella vetkuttelulaitteella ja
sitten punttia punttia.

Hyvä minä!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 24 Helmi 2010 22:41

Kuntoilu on jatkunut tällä viikolla tanssien.
Lihakset on vähän kipeänä ja liikkuminen
on vähän laiskaa ja mukavimman kautta
menevää, mutta kai se silti lasketaan, kun
kuitenkin aina välistä tulee hiki ja pientä
liikettä kuitenkin on.
Keskiviikkon kohdalla saldo tältä viikolta:
1h 15min kuntosalia
n. 6h tanssia
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kaari » Ti 02 Maalis 2010 10:33

Mä aloitin tänä vuonna ajoissa pyöräilykauden. Hommasin muutaman vuoden tauon jälkeen pyörään nastat ja viikonloppuna tuli vähän poljettua jo koeajoa. Ja ihan kivastihan se meni. Huomenna ajattelin kokeilla vähän pakon sanelemana miten tuo työmatka sujuu näin talviaikaan.

Matkaa on reilut 20 km suuntaansa, joten veikkaus on, ettei se ihan yhtä herkkua ole kuin kesäaikaan. Mutta ehkäpä siitä lähtee kunto vahvaan nousuun, kun syksyn ja alkutalven aikana meni sairasteluiden takia kunto ihan pohjalukemiin. Tähän mennessä olen alkuvuodesta hiljalleen salilla ja spinningissä nostattanut kuntoa, joten ihan nollakunnolla ei onneksi tarvitse lähteä polkemaan tuota matkaa...
Kaari

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 10 Maalis 2010 02:19

Onko jonkun silmään osunut edukasta sykemittaria?
Tuumailin, että koska olen laiskistunut kovin, pitäisi
minun ehkä korvata liikunnassa määrää laadulla. Ja
tavoitteena olisi että aerobinenkunto ei pääsisi aina-
kaan romahtamaan... Ja olisihan siitä mittarista
hyötyä töissä, että voipi vähän vertailla nuita syke-
aloja ja tuntemuksia toisiinsa. Kun koskaan en ole
ollut oikein verenmakuosaston liikkuja, niin ehkä nuo
elektroniikat voisivat vähän valottaa sitä puolta kanssa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja getchoo » Ma 15 Maalis 2010 20:53

Huh, parin viikon flunssatauko liikunnasta päättyi viimein :D

Jumppa teki todella gutaa, vaikka olikin aika tuskaista ja huomenna varmaan tiedän käyneeni.. Mutta jos paikat ei kipeydy ihan liikaa, niin sovittiin jo kaverin kanssa kuntosalitreffit huomisellekin. Viihdyn salilla eniten siellä aerobisella puolella, koska en oikein koe osaavani tehdä mitään kovin asiallista niillä lihaslaitteilla ja tosibodaajat on vähän ahdistavia. Mutta käydään aina kaverin kanssa räpläämässä laitteita vähän kerrallaan ja sovittiin, että mennään joskus tosi hiljaiseen aikaan tutustumaan paremmin. Ehkä se siitä.. :p

Lisäksi just nyt himoitsen ihan älyttömästi jalkapalloilua kesällä. Yritän kuumeisesti löytää jotain jengiä johon pääsisi vähän höntsyilemään vaikka puistofutiksen merkeissä. Vaikuttaa vain siltä, että ei ole kovin helppoa sellaisen löytäminen..
today my heart swings
getchoo

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 15 Maalis 2010 23:58

Mun tekisi mieli tanssia :D

Harmi vain, että olen niin huono siinä, etten kehtaa mennä mihinkään kunnon tanssitunneille, mutta olen kovin viihtynyt vakiojumppapaikkani kuntoliikuntatanssitunneilla. Sellaista siis, että tehdään suuressa ryhmässä jotain yksin tanssittavaa sarjaa (vaikka hip hopia tai show-tanssin tapaista) ihan kuntoilun vuoksi hyvän musiikin tahdissa, eikä välitetä siitä meneekö jalat oikein.

Niitäkin tunteja on vain kovin harvoin, haluaisin tehdä enemmän! Eilen yritin huvikseni harjoitella kotosalla jotain hip hop -pätkää, johon löytyi juutuubista opetusvideo. Totesin kyllä, että ei musta ole tanssijaksi, kun oli kamalan vaikea käsittää, miten päin kaikki liikkeet olisi kuulunut tehdä, kun ne olisi tietysti pitänyt tehdä peilikuvana suhteessa video-opettajaan. Jumppasalissa voi sentään luntata edessä olevalta, siinä pärjään nykyään kohtuullisesti. :keijo: Sääli etten osaa, mutta on se silti kivaa. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 16 Maalis 2010 02:49

Videon opissa on todella vaikea tanssia, ettei sen varaan kannata laskea.
Kun rohkeutta on tarpeeksi, niin kannattaa mennä koittamaan tanssitunteja.
Jos menee alkeistunnille ja lukukauden alusta niin hyvin pitäisi päästä mukaan.
Tanssitunneilla on usein enemmän aikaa harjoitella liikkeitä, kun ei keskitytä
vaan siihen että syke pysyy ylhäällä ja hiki lentää. Alussa voi tuntua siltä, kun
liikettä olisi aivan liikaa ja muistettavaa olisi kamalasti. Se on tavallista. Muu-
taman kerran jälkeen sarjat muistuvat mieleen kuin itsestään ja voi keskittyä
enemmän siihen tekemisen laatuun. Ja ainahan voi muistitreenailla kotona/
pihalla/bussipysäkillä mitä on jäänyt mieleen tunnilta.
Vaihtoehtoisesti voi mennä improvisaatiotunneille, niin ei tarvitse stressata
meneekö jalat oikeaan suuntaan oikeaan aikaan oikeassa järjestyksessä.
Tanssi-iloa!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja kmaria » Ti 16 Maalis 2010 11:21

Mäkin kannustan menemään tunneille, jos tanssituttaa. Itse en ole koskaan ollut erityisen liikunnallinen tai hyvä missään,
missä on vähänkään koreografiaa, mutta nykyään olen ihan hurahtanut tanssiin. Olen parin vuoden ajan käynyt parilla
eri tanssitunnilla aikuisten ryhmissä, ja se on todella mukavaa. Niin kuin Pvi jo sanoi, kannattaa suunnata alkeistunnille, itse aloitin
juuri sellaisista. Musta on ollut mukava huomata, että nykyään opin sarjatkin jo paremmin, joten jotain kehitystä on tapahtunut.
Suosittelen! :)
kmaria

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 16 Maalis 2010 16:03

Kiitos kannustuksesta! :D

Ehkä mäkin voisin uskaltaa, jos joku muukin ei-liikunnallinen on kerran pärjännyt. Seuraavan kerran alkaa tosin varmaan vasta syksyllä alkeiskursseja, joten pitää katsella sitten. Jos nyt innostusta sitten taas riittää, mutta toivottavasti. :tilt:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 19 Maalis 2010 00:58

Voi myös ottaa yhteyttä kouluun ja kysyä olisiko mahdollista
päästä katsomaan/koittamaan tuntia. Sillai ei tarvitsisi heti
rahallisesti sitoutua, jos kesken kauden ei pääsekkään mukaan
touhuun.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 06 Huhti 2010 15:31

Katselin, että kesällä alkaisi mulle sopivan kuuloinen tanssikurssi, ehkä menen sinne, jos olen siinä vaiheessa riittävän rikas.

Pitäisi muutenkin kyllä lisätä liikuntaa, huomasin, että painoa on tullut vähäsen lisää. :epäilevä: Johtuu epäilemättä liiasta suklaasta. Onneksi olenkin innostunut liikkumaan nyt myös kotosalla vähäsen (lähinnä omaa improvisaatiota musiikin tahtiin :keijo:), jos en jaksakaan joka välissä mennä ohjatuille tunneille, ja kesän tullen vakijumppapaikkakin menee sulki. Ajattelin hommata kotiin käsipainotkin, niin voi niilläkin treenata, kun muuten ei tule lihaksia hirveän usein harjoitettua. Jumppapallokin olisi kiva, mutta en toisaalta uskalla hankkia sellaista nurkkiin pyörimään, jos en sitten käytäkään sitä. :keijo: Muutenkin itsekseen tehdessä ei kyllä aina tule tehtyä riittävän tehokkaasti tai riittävän monia toistoja...
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 06 Huhti 2010 20:13

L-S kirjoitti:Ajattelin hommata kotiin käsipainotkin, niin voi niilläkin treenata, kun muuten ei tule lihaksia hirveän usein harjoitettua. Jumppapallokin olisi kiva, mutta en toisaalta uskalla hankkia sellaista nurkkiin pyörimään, jos en sitten käytäkään sitä. :keijo: Muutenkin itsekseen tehdessä ei kyllä aina tule tehtyä riittävän tehokkaasti tai riittävän monia toistoja...

Käsipainot on. Levytankokin löytyy. Ei niitä tule yksinään hirveästi ja silloinkaan tarpeeksi ankarasti käytettyä.
Suosittelen kyllä lämpimästi kunnon jumpissa tai vastaavissa käyntiä kunnon kohottamiseksi ja laihduttamiseksi
vähintään pari kertaa viikossa ja muina päivinä lenkkeilyä sun muuta. (paraskin puhumaan. :pepsodent: mutta yritys
on henkisesti kova.. :p ) Ei sitä yksin liikkuessaan ja harjoitellessaan niin huomaa kunnon nousevan kuin silloin,
kun bodattu fitnessnainen iloisesti kehottaa nostelemaan niitä saatanan kuuden kilon painoja vielä kymmenen
kertaa,vaikka kädet ovat kuin keitetyt spagetit ja kyykkäämään vielä kolme sarjaa, vaikka pakarat revähtävät
minä hetkenä hyvänsä... Jälkeenpäin olo on kipeä, mutta fantastinen. :superhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Nugat » La 10 Huhti 2010 17:33

Olin tänään ensimmäistä kertaa zumbassa. :D Ihana päästä kunnon jumppaan. Töissä ollessa jumppaa ei kaipaakkaan, sillä siellä on kuitenkin koko päivän liikkeellä.
Zumba-tunnilla pääsääntöisesti heiluteltiin lantioita ja hytkyteltiin olkapäitä (lue rintoja). :virne: En tosin osaa näköjään hytkyttää yläkroppaa, vaan persvatkaukseksi se jotenkin tuppasi menemään. :hullu: No eipä mulla ole yläkropassa hirveästi hytkyteltävääkään. :friikki: Sitten tehtiin erillaisia helpohkoja askelsarjoja.

Oli kyllä mukava tunti ja mukava tunnelma. Hiki virtasi vaikka ei se niin tavattoman rankkaa ollut. Ryhmässä oli vielä niin eri sorttista kroppaa siellä pyörimässä että oli oikein kotoisa olo. :virne: Joskus kun olen eksynyt Kiinteiden Mimmien-klubille missä kaikilla on nutturat liian kireällä, niin se oli ahdistavaa jos mikä.

On muuten tavattoman naisellista pyöritellä lantioita. :tilt:

----

Kapaisin kovasti takaisin pilatekseen ja lihaskuntojumppaan. Täälläpäin tuota pilatesta on vain niin vähän ja ihan hassuihin aikoihin. Ja kunto-klubit ahdistaa. No syksyllä täytyy ilmoittautua ajoissa kansalaisopiston kursseille, ne on aina olleet ihan mukavia.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Huhti 2010 18:28

Shay kirjoitti:Suosittelen kyllä lämpimästi kunnon jumpissa tai vastaavissa käyntiä kunnon kohottamiseksi ja laihduttamiseksi
vähintään pari kertaa viikossa ja muina päivinä lenkkeilyä sun muuta. (paraskin puhumaan. :pepsodent: mutta yritys
on henkisesti kova.. :p ) Ei sitä yksin liikkuessaan ja harjoitellessaan niin huomaa kunnon nousevan kuin silloin,
kun bodattu fitnessnainen iloisesti kehottaa nostelemaan niitä saatanan kuuden kilon painoja vielä kymmenen
kertaa,vaikka kädet ovat kuin keitetyt spagetit ja kyykkäämään vielä kolme sarjaa, vaikka pakarat revähtävät
minä hetkenä hyvänsä... Jälkeenpäin olo on kipeä, mutta fantastinen. :superhymy:

Näinhän se tietysti on, olen kyllä itsekin huomannut, että sillä fitnessnaisella on suuri vaikutus. Mutta mulla on tuo sama ongelma, että yritys on henkisesti kova... mutta sitten toisinaan kuitenkin luistan jumppaan menosta kun väsyttää/en jaksa kantaa muiden tavaroiden lisäksi jumppavaatteita mukaan kun lähden töihin/tai muu yhtä hyvä tekosyy. Sitten kun sinne itse jumppaan pääsee, siellä on kyllä yleensä poikkeuksetta kivaa.

Ostin nyt kuitenkin käsipainot, kävin kunnon kunnostaan huolta pitävän elitistinaisen tavoin hakemassa ne Stockalta, missä sporttipoju myi mulle kivat punaiset painot. Olisin ostanut kyllä toisaalta, kun ne olivat halvemmat, mutta ne olivat turhan isokokoiset ja väriltään ruman vihertävän keltaiset, en mä sellaisia halua nurkassani säilyttää. :keijo:

Ainakin viime aikoina olen sentään kyennyt vähän jumppaamaan kotonakin ja paikkailemaan väliin jätettyjä jumppatunteja. Kai sekin sohvalla lojumista parempi on.

Zumba on kyllä ihme villitys, joka paikassa se nousee esiin kuin sieni sateella. :tilt:
Meidän jumppapaikassa ollaan ajasta jäljessä, eikä varsinaista zumba-tuntia vielä ole, mutta jo toukokuussa on kai tulossa. PItää kai sitten mennä itsekin kokeilemaan. Jollain tunnilla oli kyllä kuulemma jotain zumbavaikutteista liikehdintää, hauskalta vaikutti.

(Mä olen koko ajan näköjään tässä ketjussa, olen varmaan selittänyt samat asiat jo moneen kertaan. :keijo: Mutta kuvittelen, että liikuntakokemusten jakaminen motivoi.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » La 10 Huhti 2010 22:17

L-S kirjoitti:Zumba on kyllä ihme villitys, joka paikassa se nousee esiin kuin sieni sateella. :tilt:
Meidän jumppapaikassa ollaan ajasta jäljessä, eikä varsinaista zumba-tuntia vielä ole, mutta jo toukokuussa on kai tulossa. PItää kai sitten mennä itsekin kokeilemaan. Jollain tunnilla oli kyllä kuulemma jotain zumbavaikutteista liikehdintää, hauskalta vaikutti.

Munki tekis mieli kokeilla zumbaa. Meille korpeen ei villitys ole vielä edennyt, joten pyörittelen persaustani toistaiseksi kotona musakin tahtiin.
Uskon, että zumba tekee kyllä gutaa vatsalle eikä keskity tylsien istumaannousujen ja total abdominalin tapaan pelkästään suoriin vatsalihaksiin.
Kuulostan ihan ostos-tv:ltä, mutta tällä kertaa se saattaa olla asian ytimessä. :tilt:
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Urheilu