Oon tänään lähinnä lusmuillut ja tavannut rakkaan ystäväni. Nyt oli vuorossa kandin parissa väkertäminen, mutta eksyinkin tänne.

Emeritus kirjoitti:Onko ihan brittiläistä terästä?

Lumikki75 kirjoitti:
Muuta ilmotettavaa ei juurikaan ole, paitsi että mä olen niin kyllästynyt tuohon lumisateeseen.
Paitsi nyt sataa vettä (joka kohta varmaan taas jäätyy...
).
Tuntuu, että koittaa sataa projektia saattaa eteenpäin samanaikaisesti. Ja moni näistä asioista on vielä positiivisia. Kuten työnhaku, työttömyyspäivärahan haku ja deittailun organisointi.

Pascal Lemoix kirjoitti:...ja deittailun organisointi.

Pascal Lemoix kirjoitti:...ja deittailun organisointi.

skray kirjoitti:Tää on nyt 24.![]()

Pascal Lemoix kirjoitti:työnhaku, työttömyyspäivärahan haku ja deittailun organisointi.
Kerrothan meille sitten myöhemmin, miten on sujunut? Eikös vaan. 
Se on tämä nopea maailma sellaista.
Pascal Lemoix kirjoitti:Yhdet deittailut ainakin päättyivät vastapuolen ilmoituksella viikon sisällä niiden alkamisesta.Se on tämä nopea maailma sellaista.
Ainakin olet yhtä kokemusta rikkaampi.

Ja jotta maanantaiaamusta ei muutenkaan tulisi liian kivaa, niin autotallin oven edessä oli 40 sentin jäätynyt lumikinos
Eilen suojasäällä ja sateella tullut katolta lunta, joka sitten yön pakkasella jäätyi siihen oven eteen oikein jämäkästi
Sitä huhkiessa tuli uudestaan pää kipeäksi. Ja pissapoika oli tyhjä, ja taivaalta tuli jotain pisaraa tuulilasille. Pakko oli hakea Lasolia huoltamolta. Pissapoika toimi suolatulle, tummanruskeaa möhnää tuulilasille roiskivalle moottoritielle asti, sitten vissiin jäätyi piuhat
Ja myöhästyin töistä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa