Levyale.

1. Anna Puu

Oon kuunnellu kappaleita tältä levyltä aiemminkin ja keikalla oltiin viime lauantaina, kokemusteni perusteella päätin hankkia levyn itselleni. Kivaa musiikkia ja sopivan leppoisaa tunnelmaa.
2. Mew - No more stories

Tää levy ostettiin siskon kans äitille joululahjaksi ja nyt oli saatava myös oma kappale, kun levyn näin alehyllyssä. Näin ensikuulemalta kuulostaa kivalta levy, paremmalta kuin edelliset minun mielestäni ja kolahtaa muhun ehkä paremmin kuin ennen. Hyvää bussimusiikkia kotikotimatkoille.

3. Donkeyboy - Caught in a life

Tää olikin normaalihintainen levy ja tätä sieltä kaupasta lähdin hakemaan. Muut levyt tuli vähän puun takaa, paitti ite Puu, joka myös oli harkittu ostos. Kappale
Ambitions on kuulemma radiossa puhki soitettu, onneksi en kuuntele radiota ja voin edelleen fiilistellä kappaleen tahtiin ilman kyllästymisen merkkejä. Muutkin kappaleet kuulostavat kivoilta. Tosin yllätyin, kun ambitionsisakin mukana oleva naislaulaja onkin vookaaleissa vain kolmessa kappaleessa ja lopuissa laulaa joku poika. En tiennyt sitä ennen kuin avasin levyn mukana tulleen kansivihkosen. Ehkä selviän silti järkytyksestä, sillä laulu kuulostaa kivalta.
4. Rödsögården

Yllästyslevy. Luin kotikodin paikallislehdestä, että bändi on tulossa soittelemaan sinne ensi viikolla, muistan kuulleeni yhden biisin joskus viime vuonna, mutten tiedä enää kuinka biisi meni. Kai se oli ihan kuunneltava. Ja nyt ostin sitten levynkin koluttavaksi. En ole vielä kerennyt kuuntelemaan ambitionsiltani, mutta ehkä huomenna.
Vielä sinne alehyllyyn jäi pari elvyä askarruttamaan, ehkä joudun ne tänään hakemaan pois omaan hyllyyni.

Depeche Moden levy viime vuodelta,
Sounds of the universe oli jo kädessä, mutta sitten alkoi mietityttää liikaa ja päätin nukkua yön yli ennen ostopäätöstä. Lisäksi mukaan meinasi tarttua Amy Winehousen
Back to black, mutta yhtäkkiä aloin miettiä, josko olen sen levyn jo ostanut.

Oon kai niin monta kertaa ollut kaupassa se levy kädessäni, mutta jättänyt sen kuitenkin aina ostamatta. Ehkä haen senkin nyt sitten pois tänään, niin ei tarvitse tuskailla asian kanssa enää ikinä.