Aurora B. kirjoitti:skray kirjoitti:Mun mielestä se pollymainos on ihan kiva.

skray kirjoitti:Mun mielestä se pollymainos on ihan kiva.

skray kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:skray kirjoitti:Mun mielestä se pollymainos on ihan kiva.

"Uuuh, aaah, ihana Unibet-mies, lisää, lisää!"
Pilaa kuuntelunautinnon täydellisesti!
elegia kirjoitti:Tässäkin on esimerkki paremmasta Spotify-mainonnasta.
Höpötyksen vähän monotonisesta sävystä tulee mieleen syntesisaattoriäänet, mutta muuten veikkaus menee jonnekin maahanmuuttajaosastolle...

Kyllä se tarkoittaa. Anarktinen alue on alue, joka on etelänavalla, kun taas arktinen tarkoittaa pohjoisnavalla olevaa. Lisäksi anarktinen vyöhyke on ilmastovyöhyke, joka vastaa etelässä vähän samaa kuin tundra ja arktinen vyöhyke pohjoisessa. Ei se kyllä kovin yleisessä käytössä ole, eikä moni varmaan tiedä mitä se tarkoittaa. Taitaapa jopa olla, että se on nykyään korvattu sanalla antarktinen, mutta muistelisin kyllä, että tuo sana osui eteen joskus maantiedon tunneilla (ja siitähän on jo aikaa). Lisäksi mä en ymmärrä auton mainostuksessa, että mihin sillä viitataan. Voiko uudella anarktisella Chevroletilla sitten ajella sujuvasti Etelänapamantereella? Mene ja tiedä.Emilia kirjoitti:Tarkoittaako anarktinen muka jotain?
Chevrolet hämmentää arktisilla ja anarktisilla autoillaan...

Lyyra kirjoitti:Eikös sen pitäisi olla anTarktinen? On ainakin englannissa.
Googlella taisi tulla 8 osumaa sanalle anarktinen, joten kuvittelin sen olevan virhe.
Yritin tuossa katso sitä kasvosarjaa, niin tuli alkutekstien aikana ruudun ääreen. Heti tuli mainokset. Mainosten jälkeen varmaan se kahdeksan minuuttia ohjelmaa ja uudet mainokset.

Paljastavat valheet varmaankin, MTV3 maanantaisin klo 21Lyyra kirjoitti:Mitä kasvosarjaa?

Deni kirjoitti:Mä en voi sietää sitä hammastahnamainosta, jossa kasvot pyörii laatikoissa ja eri äänet höpöttää että vaihdan hammastahnan vihloville hampaille. Ensinnäkin se on jotenkin surkean ontuvaa suomen kieltä koko mainos, ja toisekseen yksi niistä naisäänistä riipii mun selkärankaa. Hirveän kireä ja hankala ääni, tekee pahaa! Pakko vaihtaa kanavaa joka kerta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa