Suvi kirjoitti:Vedin eilen lipat. Tulos: käsi kipeänä.
....
Pirun kipeä se on, tai oli etenkin eilen. Nyt kävelen tuolla ulkona yhtä varovaisesti kuin joku vanha munmo.Saisivat kyllä jo nuo jäät sulaa kokonaan...
Kun yritti käyttää jotain vähän nätimpiä kenkiä.
Ostan ensi talveksi jotkut kunnon munmokengät. Tai pitäisi varmaan ostaa jo nyt. 
En muistaakseni lyönyt päätäni, mutta silti on kauhea päänsärky ja oksettaa. Ja paikat tietenkin mustelmilla. Auts!Maija kirjoitti:Minäkin menin ja kaaduin. Selälleni. Jäisillä rappusilla.En muistaakseni lyönyt päätäni, mutta silti on kauhea päänsärky ja oksettaa. Ja paikat tietenkin mustelmilla. Auts!
Minun käteni on pientä tuon rinnalla.
Sitä paitsi se on melkein parantunut. Kun vaan uskaltaisi urheilla... 

Vielä en kuitenkaan uskalla.
Angiinaksi tuo todettiin, vaikka ei mulla kurkku ollut kipeä kuin kaksi hassua päivää.
Yleensä olen ollut aivan vainaa angiinan aikana. Mutta lääkkeet nyt on ja ne saa mut kipeämmäksi kuin olenkaan. Koko aika tuntuu siltä, että unet on pakko ottaa tai ei tule mitään eli makuullaan saa olla koko ajan. Lämpökin on laskenut huimaan 35,54 lukemaan.
Soitin terkkariin, että mitä tämä tämmöinen on ja se on kuulemma normaalia, mutta pitää seurata tilannetta. Seurataan sitten. Pelkäsin jo että ovat erehdyksessä määränneet penisiliiniä, sille kun olen allerginen, mutta ihan oikeat penisiliinittömät lääkket nuo kyllä ovat. Nokkosrokkoakaan ei meinaa vielä ole tullut. 
kirveli niin maan pirusti. Sitten ne heitti siitä sisään jotain typpihapolta tuntuvaa nukutusainetta, jonka kirvelyä en onneksi ehtinyt tuntea kuin matkan kädestä rintakehään ja sitten pelasti uni. Heräsin noin neljän tunnin kuluttua jumalattomiin kipuihin, johon hoitajat joutuivat antamaan 7 annosta morfiinijohdannaista (mitä lie fentanyyliä, en muista enää) ja kolme annosta diapamia ennen kuin kipu asettyi siedettäväksi. Kysyin jälkeenpäin, se on kuulemma oikeastikin aika iso määrä. Yllättäen niistä määristä tuli sitten paha olo ja sain jotain pahoinvointilääkettä, joka väsytti kovin. Vietin sitten seuraavat nelisen tuntia nukkuen ja valvoen noin 10 minuutin pätkissä. Jostain syystä yöunta ei nyt sitten riittänyt puoli neljää pidemmälle...
Ei pysty ajattelemaankaan, että tätä pashaa on jäljellä vielä kuusi viikkoa, tai muuten lähtee järki. Pitää nyt vain yrittää elää päivä kerrallaan ja toivoa ettei kipuilisi. Ja että oppisin olemaan tosi näppärä vain yhdellä kädellä.
Koita kestää.
Kuulostaa aivan kamalalta ja hirvittävältä ja... kivuliaalta.
Pitkään aikaan ei ole tomaatin kanssa ollut oireilua, no niin pitkään aikaan etten edes kunnolla muista mitään ongelmia omaavani. Lounaspaikoissa olen käynyt syömässä paikoissa joissa käytetääm luomu-tomaatteja ja kotiinkin olen ylipäätään ostanut luomua. Jos ei ole ollut luomua olen ottanut "ihan pikkusen vain" tai en ollenkaan. Tomaatti on mun herkkua.
Kiitos, oi kiitos taas tästä kokemuksesta normitomaatit. 
Pitäisi mennä kauppaan ja keksiä jotain mistä maha ei järkyty. Syytän tästä viime viikolla lopettamaani antibioottikuuria. Vaikka napsin maitohappobakteereita, niin ei olisi uskonut että taas olisin samassa pisteessä kuin vuosi sitten. Toivottavasti nyt voin syödä hedelmiä ja tuoretta ruokaa, viime kesänä se ei onnistunut.
Dnd kirjoitti:Nugat: Munkkitippojen ohjeessa lukee, että ne auttaisi myös ns ilmapallovatsaan.
Kiitos Dnd vinkistä, kirjataan muistiin.
Mut onneksi voi silti valittaa! 
Äsken rentouduin Pratchettin parissa hyvässä asennossa sohvalla auringon lämmittäessä ikkunan läpi, niin isi tulee ja laittaa Ylesuomen huutamaan. Arvatkaa odotanko innolla, että pääsen takaisin kaksikätiseen elämään ja omaan kämppään!

Ei edes allergiaperäistä, oli tämä tuloillaan koko viime viikon, sunnuntaina sitten iski krapulan ohessa. Pää taas niin täynnä räkää ettei paremmasta väliä.. Tämä on jo toinen kerta tälle keväälle kun reissusta tultuani puhkee kauheeton flunssa. 
Tää kuulostaa ihan mun eilisillalta ja tältä päivältäskray kirjoitti:Se on nyt täällä, kevätflunssa.
Eilen jo tuntui kurkku vähän kipeältä ja tänään se vasta riemu repes, kun aamula herätessäni kurkkuun sattui vielä enemmän, nenä on ihan tukossa ja korvissakin paukkuu kun niistää oikein kunnolla.
olihan se flunssa poissa jopa... reilun kuukauden?theia kirjoitti:Tää kuulostaa ihan mun eilisillalta ja tältä päivältäskray kirjoitti:Se on nyt täällä, kevätflunssa.
Eilen jo tuntui kurkku vähän kipeältä ja tänään se vasta riemu repes, kun aamula herätessäni kurkkuun sattui vielä enemmän, nenä on ihan tukossa ja korvissakin paukkuu kun niistää oikein kunnolla.![]()
Pitäis töissä puhua aika paljon, mutta ei kuitenkaan oo yhtään sellanen olo että pitäis saikulle jäädä.
kummallekin. Itse en ole varma, onko tämä allergiaa, vai flunssaa. Ehkä kumpaakin.
päivänpolttaja kirjoitti:Helteellä kurkku kipeä ja vähän lämpöä. Aivan uusi kokemus sairastaa flunssaa tällaisessa säässä.

Onpa "kiva" loma. Ehkä tää tästä menee ohi...jossain vaiheessa.

Onneksi itselläni on noista hermostoista sen verran tietoa etten pahemmin ihmettele, mutta on se kuitenkin mukavaa kokea asioita oikein käytännössä.
:infotilaisuus: Kädet ja jalat ovat siis hermostojen suhteen vastakkaiset, eli jos polven sisäsyrjää särkee saattaa vika olla vastakkaisen kyynärpään sisäsyrjässä. :/infotilaisuus:Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa