Okei. Nyt on parempi mieli.
(Alkoholilla voi olla osuutta asiaan.)
Okei. Nyt on parempi mieli.
(Alkoholilla voi olla osuutta asiaan.)Shay kirjoitti:Ei hele!Okei. Nyt on parempi mieli.
(Alkoholilla voi olla osuutta asiaan.)

Just kun on Levillä solminu mittavan määrän toverisuhteitakin.
Eikä tiä pääseks ens talvena lain.
Ja tietysti sähköpostissa oli heti yksi lisäpyyntö: "Viitsisitkö hoitaa tän asian?" Onneksi tajusin kieltäytyä. Mä todella tarvitsen nyt aikaa hoitaa asiat kuntoon, jotta voin nauttia lomasta.

Pvi kirjoitti:En oikein ymmärrä miksi feisbuukki ahdistaa minua.
Onkohan mussa joku isomman sorttinen päävika?
Tulee ihan höntti mieli kun katsoo mitä ihmiset
puuhaa ja kuinka muilla menee asiat niin sujuvasti.
En ymmärrä.
Enkä tiedä, edes miksi. 

Aurora B. kirjoitti:Olen ällöttävän onnellinen![]()

mutta se ei nyt ole mitään uutta. 

Sattui kaikki leveät askellukset eivätkä kädet nousseet yhtä kevyesti kuin yleensä. Tänään tuntuu kuin olisi puukot molemmissa pakaroissa ja käsivarsien lihakset ihan juntturassa. En ole vuosiin ollut näin kipeä jumpan jälkeen. Tai en tiedä... nykyään olen paljon herkempi huomaamaan jos kroppa ja pää ovat epäkondiksessa. Pää vaikuttaa aina kroppaan ja kroppa päähän. Kai sitä huomaamattaan stressatessa oli kroppa hieman pinteessä.
Emmie tiiä, tunnen koko ajan odottavan kuitenkin, että jotain tärkeää tapahtuu.
Ensvei, nyt tuntuu hyvältä että kesää on vielä pitkään jäljellä. 
En saa unta. Tekis mieli pistää kullalle viestiä, mutten kehtaa.

Emilia kirjoitti:Ehkä se oli työstressiä, mutta ajattelin sen menevän ohi, kun päätän ettei ole mun ongelma. Koska niitä asioita, joista stressasin, en voi itse korjata vaan siihen tarvitaan päätöksiä korkeammilta tahoilta. Joten, stressaatko itse.

Nyt lomaillessa on vähän möykky pienentynyt. Täytyy seurata fiiliksiä ja käydä jollekin juttelemassa, jos ei edistystä tunnu syntyvän. En ainakaan tuon työn takia aio itselleni burn outia hankkia.Pvi kirjoitti:Voihan itku.
Onko se vaan niin että jos yrittää olla rehellinen niin maailmassa jää yksikseen?
Eläkä anna sydämmen mennä rusinaksi. 
Shay kirjoitti:Pvi kirjoitti:Voihan itku.
Onko se vaan niin että jos yrittää olla rehellinen niin maailmassa jää yksikseen?
Rehellisyys ei nykymaailmassa ole kovin arvostettu hyve, mutte vika ei ole sinussa
vaan maailmassa.Eläkä anna sydämmen mennä rusinaksi.
Eli siis semmonen 100 kilsaa suuntaansa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa