No ei kyllä voi päästä. Crystal ja Lee ovat olleet kaksi parasta jo pitkään ja todellakin toivon heidän menevän finaaliin. Periaatteessa on sitten sama kumpi voittaa, mutta hieman enemmän kallistun Crystalin puoleen. Crystalin ja Leen duetto oli paras esitys tällä kaudella by a mile.Shay kirjoitti:Casey olisi tosiaan saanut pakata kamppeensa. Toivottavasti se ei pääse finaalikaksikkoon.
Laaksonen kirjoitti:Mä en oikein ymmärrä Caseyn dissaamista. Sehän on oikeasti todella hyvä. Toki "kehittymistä" ei ole juuri tapahtunut, toisin kuin esim. Leellä. Mutta kuitenkin Casey olisi mun mielestä todella hyvä artisti. Mukavanoloinen heppu. Varsinkin, ku verrataan Leehen, joka vaikuttaa edelleen aika takakireältä tyypiltä. Leessä häiritsee myös se, että kun hän nyt on rokkari, niin verrattuna David Cookiin tai Chris Daughtryyn (ja kaikkia AI-rokkareitahan pitää verrata DC:hen tai Daughtryyn) verrattuna niin paljon huonompi. Lee on eniten kehittynyt matkan varrella, mutta silti en lämpeä hänelle.
Shay kirjoitti:Mun mielestä Casey on hyvä laulaja, mutta eri tasolla Leen ja Crystalin kanssa. Leen ujous tuo mieheen suloista inhimillisyyttä, jota oli
myös Chris Daughtryssa, joka ei ujo ollu, mutta osasi pitää jalat maassa - ja osaa edelleen. David Cook sen sijaan rupesi välillä luulemaan
liikoja itsestään ja muutenkaan en pidä häntä Leen veroisena artistina. Chris Daugthry on ylitse muiden ja Lee rosoisella äänellään tulee
hyvänä kakkosena.
Eihän tuossa koko sarjassa ole ollut yhtään tyyppiä, joka olisi ollut enemmän jalat maassa mitä David Cook! Ja ei se voinut luulla itsestään liikoja, sillä sehän oli aivan ylivoimainen. Lee on valovuoden päässä Davidista...
En koskaan oikein kunnolla lämmennyt DC:lle. Leen ujous ja
Sitä tekee mieli halata. (Ei välttis
)Shay kirjoitti:Let's agree to disagree.![]()
Sovitaan vaan. Taavista tykkäsin kovin, Leestä en niinkään. Vaikka hänkään ei missään nimessä ole huono. Olen onnistunut. En ihan tarkkaan muista, mutta en ole vissiin minään vuonna spoilaantunut voittajasta ennen kuin se Suomessa on näytetty. Kohtuu hyvä saavutus siihen nähden, miten paljon nettiä käytän.Laaksonen kirjoitti:Onko muuten muut onnistuneet olemaan spoilautumatta voittajalta?

Jenkeissä ei juurikaan ole Idolsin kaavaa siinä määrin, mitä Suomessa on. Se sinkku on julkaistava, mutta sen jälkeen saa kyllä tehdä ihan omantyylistänsä musiikkia. Siitä kertoo jo edellisten kausien voittajien laaja eri tyylilajien kirjo.skray kirjoitti:Mutta Crystal on niin ihana, että soisin hänelle toisen sijan vain siksi, että sitten hän pääsisi tekemään ihan omaa juttuaan ja menestymään siinä, eikä vältisti tarvis niin mennä idolsin kaavan mukana.

Molemmat on kyllä hyviä, notta melkeinpä ihan sama kumpi voittaa. 
Mutta olin jo kyllä spoilaantunut voittajasta aiemmin viikolla. 
Juu, tätä mäkin ihmettelin. Siellä on ennenkin ollut kaksi ihan eri genreissä taistelevaa artistia, joille kuitenkin on onnistuttu tekemään jonkunlainen finaalibiisi. (Hyvänä esimerkkinä vaikka neloskausi, jolloin Carrie Underwood ja Bo Bice lauloivat Inside Your Heavenin ja tulipa se jopa molemmilta sinkkunakin.) Ja oikeassa olet siinäkin, että Beautiful Day on vitun paska biisi.Shay kirjoitti:Mää en kyllä ymmärrä, miksei tänä vuonna vaivauduttu kirjoittamaan voittajalle omaa kappaletta. Ehkä
Crystalin ja Leen genret ei ihan kohtaa, mutta niiden duettokin aikaisemmassa jaksossa oli sen verran
briljantti, että kyllä DioGuardi vaikka ois jotain molemmille sopivaa osannu räpeltää. Leen ääni ei todellakaan
pääse oikeuksiinsa siinä saatanallisessa Beautiful Dayssa, joka on muuten vitun paska biisi.
Jorssi kirjoitti:Ja oikeassa olet siinäkin, että Beautiful Day on vitun paska biisi.Shay kirjoitti:Leen ääni ei todellakaan pääse oikeuksiinsa siinä saatanallisessa Beautiful Dayssa, joka on muuten vitun paska biisi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa