, viitataanko tällä nyt todellakin CMX:n 

Sitten orkesteri marssi sisään yleisöstä katsottuna vasemmalta, Yrjänä ja Halmkrona aurinkolaseihin sonnustautuneina. Olin varsin alkupäässä, mutta en ihan eturivissä. CMX-faneja oli paikalla, mutta siinä ihan etuosassa oli myös jännä kiila nuorehkoa mieshenkilöä, jonka molemmin puolin eläydyttiin rytmeihin, mutta he eivät.
Hyvin esittivät sen.
Lisäksi mukana oli Palvelemaan konetta.
Pascal Lemoix kirjoitti:CMX lauloi yllättävän rivoja juttuja uransa alkupuolella.
Ruamaa. Bändillä oli DBTL:n kei-
Pascal Lemoix kirjoitti:Vieläköhän joskus edes osia siitä palaisi keikkaohjelmistoon? Onhan se tavallaan jonkinlaista haaskausta, että nuo biisit jäävät vain albumin raidoille ja sinänsä paljon turhemmat jatkavat elämäänsä
On kyllä todella sääli että Talviku-
Lyyra kirjoitti:No ainakin viimeksi kun näin CMX:n, he soittivat kyllä sen Talvikuninkaan avausraidan.
Tammerfestin keikalla Kaikkivaltias oli
Sippura kirjoitti:Lyyra kirjoitti:No ainakin viimeksi kun näin CMX:n, he soittivat kyllä sen Talvikuninkaan avausraidan.
No niin, just tämä multa jäi kirjoittamatta edelliseenTammerfestin keikalla Kaikkivaltias oli
tosiaan soitettu, käsittääkseni se oli ainoa kerta tämän kesän/kuluneen vuoden aikana. Ja yllättäen
mä jätin just tämän keikan väliin muka sopimattomiin aikatauluihin vedoten![]()
Sippura kirjoitti:Tämän lisäksi joulun välipäivinä on luvassa dokumenttia ja liveherkkua Yle Tee-
malta, kun 29.12. klo 12.55 alkaen esitysvuorossa on "Näin se tehtiin - Aura"
sekä alkuvuodesta 2008 kuvattu Kosketuksessa CMX -keikka.

päivänpolttaja kirjoitti:
Tässähän tulee ihan vanhat ajat mieleen, kun saa odottaa uutta CMX-julkaisua.
Ja kun iloinen sinkku tupsahtaa radioaalloille olen poikkeuksetta aina järkyttynyt. Ties mistä johtuu, sillä kun pääsen tämän alun ylitse pidän yleensä kovasti yhtyeen tuotoksesta ja olen onnellinen. 

Varsinkin
No, jos myöhemmillä keikoilla kuulisi sitten noitaKäyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa