Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja skray » To 20 Touko 2010 22:06

Mä haluan kampaajalle! Kampaajalle!

On tulossa yhdet lakkiaiset joihin pitäisi puskea. Meinasin jo, että pitää lähtee shoppailemaan jotain mekkoa/hametta, mutta sitten tulikin mieleen, että mullahan on viime kesältä yksistä häistä mekkonen, joka käy vallan mainiosti tähänkin tilaisuuteen. Eikä tarvi shopata! En oo pitkään aikaan ollu näin tyytyväinen siihen, ettei tartte lähtee ahdistumaan kaupan kuumuuteen ja rumiin vaatteisiin. :superhymy:

Mut jos kuitenki kengät osais... :raps:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » La 22 Touko 2010 21:03

Pvi kirjoitti:Mulla on ollut viime päivinä aika reilusti tummasävyisiä ajatelmia.
Toisena hetkenä feisbuukki ahistelee. Muutama kulmien kurtistus on varattu ihan vaan ajattelemattomille
miehille (eli siis melkein kaikille tuntemilleni) Ja jos ei muuta, niin sitten
kärsitään maailman tuskaa.

Pieni ennakko nipistys kävi jo masussa... Tule jo veri ja vie pois turha musta!

:femmat:
Alkaisi nyt ne hemmetin vuodot, niin päästäisiin siitäkin paskasta taas. Kun kaikki merkit ovat kuitenkin ilmassa...
:gaah:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » La 22 Touko 2010 22:40

Halusin shoppailla netissä, mutta kaikki mitä halusin ostaa, oli loppu omassa koossani. :huoh:
Lisäksi olen odottanut erästä tilaamaani villatakkia toimitettavaksi varmaan neljä kuukautta jo eräästä nettikaupasta. Ja aina vaan sieltä tulee viestiä, että ei voida vielä toimittaa.. Jos syksy kerkeää tulla ennen kuin saan haluamani, perun koko tilauksen. :viha:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 08 Kesä 2010 11:48

Mun hiuksista tuli ahdistavan lyhyet, kun kävin kampaajalla. En osaa laittaa niitä mitenkään.
Ne on myös ihan oudon väriset alta, vaikka juurikasvua on vain vajaa sentti. Tuntuu, että
päällyhiukset ovat paljon tummemmat ja värikkäämmät kuin alta paljastuneet. :friikki: Kai
tähän pituuteen tottuu... :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 08 Kesä 2010 11:53

Mä tilasin paketin Lushilta. :hullu:

Nille oli tullut saunajuttuja uutuuksina, ja niiden seassa Grass-suihkugeeli, jonka pitäisi tuoksua vastaleikatulta ruoholta. Niin että jumalauta jos ei ala ruohontuoksua tulla pesulla käydessä niin vedän möksypöksyt jalkaan ja menen pihalle pyörimään nurmikolle, saatana! :D

Miksei Turussa voi olla Lush-kauppaa niin ettei tarvitsisi aina sokkona tilailla? Kyllähän niiden nettisivujan myyntipuheiden perusteella kaikki kuulostaa ihan uskomattoman ihanalta..
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Poukko » Ti 08 Kesä 2010 12:49

Deni kirjoitti:Niin että jumalauta jos ei ala ruohontuoksua tulla pesulla käydessä niin vedän möksypöksyt jalkaan ja menen pihalle pyörimään nurmikolle, saatana! :D
:virne:
Miksei Turussa voi olla Lush-kauppaa niin ettei tarvitsisi aina sokkona tilailla? Kyllähän niiden nettisivujan myyntipuheiden perusteella kaikki kuulostaa ihan uskomattoman ihanalta..

...toisaalta Lush-kauppa ei oo ollenkaan niin ihana kuin voisi kuvitella - ohi kulkiessa paikan haistaa jo pitkän matkan päähän. Eikä se kaikkien mahdollisten tuotteiden yhteishaju ole ollenkaan miellyttävä. :umpfh: En tajuu miten joku voi olla töissä tommosessa hajukaupassa. Mutta yksittäin tuotteet on kyllä ihquja. :tilt:

Mä oon tässä viime aikoina lakannu pitkästä aikaa kynsiä. Ihanan tyttömäistä! :sydän: Nyt on valkoista lakkaa, se on ihan übersöpöä ja kesäistä! :superhymy: Siihen, että löysin kynsilakan ihanuuden, voi olla osasyynä sekin, että aloin syödä kalsiumtabletteja ja D-vitamiinia ja kynnet ovatkin ihan älyttömän hyvässä kunnossa ja pysyvät pitkinäkin siisteinä liuskoittumatta jne. Suosittelen! Siis sekä vitamiineja että kynsilakkaa. :D
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 08 Kesä 2010 19:18

Poukko kirjoitti:...toisaalta Lush-kauppa ei oo ollenkaan niin ihana kuin voisi kuvitella - ohi kulkiessa paikan haistaa jo pitkän matkan päähän. Eikä se kaikkien mahdollisten tuotteiden yhteishaju ole ollenkaan miellyttävä. :umpfh: En tajuu miten joku voi olla töissä tommosessa hajukaupassa. Mutta yksittäin tuotteet on kyllä ihquja. :tilt:

Joo, mä olen kuullut kauhutarinoita sen kaupan yleisestä "tuoksusta", ja ei kyllä ihmekään, jo pelkkä niiltä tullut paketti tuoksahtaa tosi voimakkaasti. Hain äsken pakettini postista (olipa muuten uskomattoman nopea toimitus) ja ainakin se ruohontuoksuinen suihkugeeli pullon suulta tuoksuteltuna tuoksuu siltä mille pitääkin, voin siis jättää kiukkuiset pihalla kierimiset väliin. :) Huulirasva ja kiinteä parfyymi (Lip service ja Olive branch) on molemmat ihan jees, mutta mun mielestä molempien koostumus saisi kyllä olla pehmeämpi, menee ikä ja terveys kun yrittää hinkata noista jotain sormenpäähän. Tilasin myös jotain meikkivoiteenkorvike-väriainetta, jota testaillen huomenissa. Pitäisi olla jotain kosteusvoiteeseen sekoitettavaa mönjää, saa nähdä kuinka käy. :D Mä en kuitenkaan näin kesällä tykkäisi meikkivoidetta käyttää, kevyempi vaihtoehto olisi erittäin tervetullut.

Ja ostin uutta pinkkiä kynsilakkaakin tänään! :gay:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 08 Kesä 2010 20:45

Pvi kirjoitti:Mulla on ollut viime päivinä aika reilusti tummasävyisiä ajatelmia.
Toisena hetkenä feisbuukki ahistelee. Muutama kulmien kurtistus on varattu ihan vaan ajattelemattomille
miehille (eli siis melkein kaikille tuntemilleni) Ja jos ei muuta, niin sitten
kärsitään maailman tuskaa.

Pieni ennakko nipistys kävi jo masussa... Tule jo veri ja vie pois turha musta!

Tähän asiaan liittyen; Lunette myy Mielivoidetta. Olisikohan tuosta jotain iloa? Täysin sanan merkityksessä. :keijo: Vuodot nyt menee suht helposti (mielialan kannalta) kun kivuista pääsee, mutta se aika ennen h-hetkeä... :pillitys: :kiro: :itku: :friikki: Ja pahimmillaan tämä on mulla kestänyt jopa yli viikon, mutta onneksi harvemmin niin kauan. On kyllä elämä niin tuskaista ja turhaa, yhtä kärsimystä vaan ja synkimmistä synkimpiä ajatuksia pieni pää pursuaa. Tämä on nyt pahentunut taas jostain syystä.

Onks kellää hyviä vinkkei? :kauriinsilmät: Itseäni ottaa aivoon, kun olisi kivaa ja mukavaa muuten, mutta hormoonit heittää päätä seinästä toiseen. En tiedä yhtään helpottavaa vinkkiä muuta kuin... suklaa. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 08 Kesä 2010 21:14

Mulle on suositeltu luontaistuotekaupasta saatavaa kauraversouutetta.
En ole kokeillut, mutta sen pitäisi tasoittaa näitä aaltoiluja noin muutenkin :sori:
En oo vaan vielä hankkinut :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 08 Kesä 2010 22:24

Mulla tekis kans mieli kokeilla tuota Mielivoidetta, mutta sen hinta tuntuu aika suolaiselta. Tarttis jotain koepakkauksia.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 09 Kesä 2010 00:10

Ton Mieli-voiteen kohdalla fiillis on lähinnä tällainen: :salaliitto: No, niinhän se vähän aina mun kohdalla menee. Leimaan tuon tapaiset jutut (liiankin?) helposti humpuukiksi, enkä edes kokeile. :p

Tyttöilyttäisi ihan hirmuisesti. Haluaisin käyttää hameita. Mutta kun, mutta kun...uudehkot nahkakenkäni ovat äärimmäisen hyvät jalassa ja hyötyliikuntaa tulee harrastettua lähes päivittäin, ei hameita tule käytettyä. Täytynee käyttää kaikki tyttöilyenergia sitten kandin juhlinnan yhteydessä. :tyttö:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Kesä 2010 09:23

Tulevan farmaseutin ei kuulukaan luottaa muuhun kuin kovaan faktaan ja tieteeseen! :soosoo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 09 Kesä 2010 21:03

Joo olisi mielivoiteet taas aika ajankohtaisia. Rinnat kiristää, mutta kiukkua ei vielä
ihan kauhiasti ole. Ei ainakaan sillä tasolla, että sen voisi luotettavasti tunnistaa pms-
kiukuksi.
Mietin, että tämmöistäkö se sitten on vaihdevuosien jälkeen, kun hormonitasot laskevat
pysyvästi. Aiemmin olin korvaushoita vastaan, mutta nyt pistää kyllä miettimään, että
haluanko olla jatkuvasti yksi kiukkuperse... No onneksi tässä pitäisi olla ainakin kymmenen
vuotta aikaa pohtia asiaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Kesä 2010 21:32

Sama täällä. Ei tämä oo ihan normaalia jos kerran kuussa tulee semmonen olo, että kohta pistän itteni narun jatkoksi. Tässä vaiheessa sitä on valmis kokeileen ihan mitä tahansa.

Edit: Tai ois, jos ois varaa kokeilla ihan mitä tahansa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 10 Kesä 2010 15:01

Lyyra kirjoitti:Sama täällä. Ei tämä oo ihan normaalia jos kerran kuussa tulee semmonen olo, että kohta pistän itteni narun jatkoksi. Tässä vaiheessa sitä on valmis kokeileen ihan mitä tahansa.

Edit: Tai ois, jos ois varaa kokeilla ihan mitä tahansa.

Narun jatkoon tosiaan. :p

Tällä kertaa taidan päästä helpolla. *koputtaa puuta* Tai onhan tässä vielä vähän aikaa kiukkua ja masista odotella. Ehtii se vielä tulla. Monta kertaa. EI! Ei nyt en ala! Sitä ei saa päästää lähelle!!!! EEEIIII!!!!

Menen miettimään positiivisia ajatuksia riippumattoon. -->
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 14 Kesä 2010 14:17

Kuva & Kuva

:ahihi: :sydän:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Ma 14 Kesä 2010 17:15

shaaaana, nuo oikeanpuolimmaiset = :kuola: !
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ma 14 Kesä 2010 17:54

Mulla on joku kynsilakkahurahdus meneillään. Yleensä vaivaudun lakkaamaan kynsiä ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta nyt kynnet on olleet hyvässä lakassa jo varmaan kuukauden yhtä mittaa. :o: Uusia lakkojakin on tässä tullut osteltua läjä.

Kuva

Tänään näyttää tältä. Näin jossainpäin nettiä samantapaiset kynnet, ja oli ihan pakko hommata lakat joilla tuollaiset saa aikaan. Tykkään!
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 14 Kesä 2010 18:03

:tipahdus: Millä tuollaisen saa aikaan? :O:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ma 14 Kesä 2010 18:24

Alimmaisena aluslakkaa ettei kynnet värjäänny, sitten pari kerrosta ihan perusmustaa lakkaa, sen päälle väritön lakka jossa on noita kiiltohiutaleita (tää mun on merkkiä Gosh), ja päällimmäiseksi väritön matta päällyslakka (mun on IsaDoran). Ne mistä otin mallia oli tehty jollain kalliilla hifistelylakoilla joita saa vaan ulkomailta, mutta löysin onneksi "halpis"vastineet Sokokselta. :D (Vaikka ei nämäkään nyt niin huimaavan halpoja olleet.)
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 14 Kesä 2010 22:43

Onpa Kumkvatilla kivat kynnet!
Mun kynsissä on edelleen perusmustat kynsilakat, oon välillä koittanut jotain muiden värisiä lakkoja, mutta en osaa elää niiden kanssa.. Välillä, kun näkee kuvia ihmisten kivoista kynsistä (esim. nää :tipahdus: ) iskee kauhee into kokeilla kaikkia ihanuuksia, mutta kun siihen mustaan on niin tottunut. Pitää ehkä aloittaa harjoittelu varpaankynsistä.. :virne:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 15 Kesä 2010 15:23

Deni kirjoitti:
Poukko kirjoitti:...toisaalta Lush-kauppa ei oo ollenkaan niin ihana kuin voisi kuvitella - ohi kulkiessa paikan haistaa jo pitkän matkan päähän. Eikä se kaikkien mahdollisten tuotteiden yhteishaju ole ollenkaan miellyttävä. :umpfh: En tajuu miten joku voi olla töissä tommosessa hajukaupassa. Mutta yksittäin tuotteet on kyllä ihquja. :tilt:

Joo, mä olen kuullut kauhutarinoita sen kaupan yleisestä "tuoksusta", ja ei kyllä ihmekään, jo pelkkä niiltä tullut paketti tuoksahtaa tosi voimakkaasti.

Kävin tänään Lushin-liikkeessä eikä siellä kovin pahasti haissut. :O: Siellä oli tosin ovi auki, joten oli saattanut tuulettua. Yhteistuoksu oli kyllä varsin sekava ja siinä mielessä voimakas, että yksittäisiä tuotteita piti nuuskaista nenä paloissa kiinni.

Mä olisin halunnut ostaa sieltä kaikki. :tilt: Mukaan lähti työn kuivattamille käsille suihketta, kuoriva saippuapala kropalle ja shamppoopala. Mökille hankittiin juhannukseksi saunaan mereltä tuoksuva saippua. Saippuat olivat aivan syötävän hyvän näköisiä. :kuola:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Kesä 2010 07:48

Bhhhh eilen alkoi, tänään on sitten tuska ja kipu ja työpäivä. Mun mielestä kk-kivut pitäis olla täysin validi syy jäädä pois töistä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » To 17 Kesä 2010 15:29

Ai että on tuskaa olla töissä kun kipu alkaa. :p Tai missä vaan muualla kuin kotona. Ensin on pieni väsymys ja nuutunut olo. Sitten heikottaa ja tärisyttää ja kylmä hiki alka valumaan. Tässä vaiheessa arvaan tilanteen ja yritän livistää pukkariin nappaamaan särkylääkkeitä, mutta on tosi kiva, jos ei pääsekkään livahtamaan. :keijo: Alkaa heikottamaan vielä enemmän, maailma pyörii ja sitten alkaa vääntämään mahasta, kuin joku laittaisi sisuskaluja umpisolmuun. Sitten multa lähtee vasen jalka alta ja sätii koko alakroppa. Oo siinä sitten jossain korkealla telineellä. Oksennuslisä siihen vielä ja avot.

No jos hyvin käy ehdin ajoissa ennen kivun alkamista lääkevarastolle vetämään kourallisen pillereitä. Sitten jaksaa jotenkin, kunhan välillä voi istua alas ja hengähtää hetki. Sais munkin mielestä Se päivä olla vapaapäivä.

Tekisi mieli kokeilla joku kerta ilman särkylääkkeitä, mutta en uskalla. :( Kivun määrä vaihtelee ja joskus pääsee helpolla, mutta entä sitten jos on se paha kerta? Se on niin hirveää, etten halua kokeilla. Nykyään ei kivut ole olleet lääkkeiden kanssa niin pahoja kuin nuorempana, jolloin oli aivan sama mitä napsi, aina oli helvettiä.

MSM-jauhe auttoi useamman kuukauden todella paljon, mutta sitten teho lakkasi. Tiiä sit miks.
----

Lushin Godiva shamppoopala on ihanan tuoksuinen. :tipahdus: Ollaan kaikki käyty vuoronperään nuuskimassa pesuhuoneessa, on niin kukkaistuoksu. :sydän:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Suvi » To 17 Kesä 2010 22:28

Uskalsin vihdoin hakea lääkitystä menkkakipuvaivoihin, kun tuntui, että perusburana ei enää auta. Hormoneillahan nyt sitten itseäni lääkitsen. Vielä en ole päässyt testaamaan, auttaako lääkitys oikeasti kipuihin, mutta nyt tuntuu, että olen huonolla tuulella koko ajan. :friikkipeukku: Tietenkin tähän huonotuulisuuteeni vaikuttaa varmaan, jos ei pillerit yksinään, niin stressi ja yleinen väsymys yleensäkin. :friikkipeukku:

Mulla on aivan ihana hääasu ja -kengät. Niistä ehkä kehtaisinkin laittaa kuvia tänne... :raps: Pelottaa vähän, että kampaus ja meikit pilaavat kokonaisuuden, sillä en yhtään tiedä, mitä hiuksilleni ja pärställeni tekisin, että olisin edes jotenkin ihmisen näköinen. Luultavasti paras ratkaisu olisi leikata pää kokonaan irti. :keijo:

Muuten on ihan kamala RTL päällä. :huoh: Ehdin/pääsen vasta ensi viikolla jumppaan... toivottavasti.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa