päivänpolttaja kirjoitti:En tiedä, kuuluuko tänne, mutta tämä 18-vuotiaan abiturienttitytön kirjoittama kolumni oli varsin provokatiivinen ja näyttää herättäneen keskustelua. Kieltämättä kolumnissa näkyy "pitkä ja syvällinen elämänkokemus."
Ehkä tuokin tytteli jossain vaiheessa Walker kirjoitti:Näyttelijä Dennis Hopper on kuollut

Lyyra kirjoitti:Walker kirjoitti:Näyttelijä Dennis Hopper on kuollut
Juuri tulin laittamaan samaa linkkiä, mutta eri ketjuun.

Jorssi kirjoitti:Guatemalassa taas vähän maa auennut. Viimeksihän näin kävi Guatemalassa vuonna 2007.

päivänpolttaja kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Guatemalassa taas vähän maa auennut. Viimeksihän näin kävi Guatemalassa vuonna 2007.
Kun näin tuon kuvan toisessa paikassa ensimmäisen kerran, olin varma, että se on feikki. Ihan uskomatonta, että tuollainen reikä voi syntyä. Tai no, luontohan aina pyrkii symmetriaan.

Näin vain aamulla uutisissa tuon reiän sivusta, niin kuin tuossa yhdessä kuvassa oli, ja luulin sitä kuopaksi. Olin järkyttynyt jo siitä ja nyt olen vielä järkyttyneempi tuosta.
Miksiköhän se on noin tavattoman pyöreä?Emeritus kirjoitti:päivänpolttaja kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Guatemalassa taas vähän maa auennut. Viimeksihän näin kävi Guatemalassa vuonna 2007.
Kun näin tuon kuvan toisessa paikassa ensimmäisen kerran, olin varma, että se on feikki. Ihan uskomatonta, että tuollainen reikä voi syntyä. Tai no, luontohan aina pyrkii symmetriaan.
Kuitenkin niitä Arrakisin hiekkamatoja...

Kattelin häitä jonkun verran mielenkiinnon

Dnd kirjoitti:
Rauhaisaa lepoa hänelle. Uutisvuoto hänen aikanaan oli parasta tv:n ulosantia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa