)
Kuolon autoprojekti, Lumikin kielipoliisi-topikki, Darkkiksen tilastot, jne tulivat aika kirkkaasti muistiin... Mahtavatkohan nuo muistot pitää enää ollenkaan paikkaansa?
En oikein osaa sanoa mikä tänne ajoi, ehkä muistui mieleen forden hyvä meininki. Jotenkin jäänyt kaipaamaan sellaista "jotain" mitä siellä oli. Kirjoittelin fordelle muistaakseni vuosina 03-06 tällä samalla nikillä. Tuskinpa kukaan muistaa, mutta ei se mitään
Katos perkele, täällähän on vanhoja hymiöitäkin. Vaikuttaa ihan yhtä mukavalta foorumilta kuin aiemminkin, niin päätin liittyä. Löysin vielä jonkun ikivanhan avatarina olleen kuvankin koneelta, laitetaan se nyt tuohon.
Tervetuloa takaisin!
Teretulemast (takaisin) Fordelle. 

Suvi kirjoitti:Oo, jos googlettaa fordea, tämä tulee oikeasti ekaksi tulokseksi.![]()

Lyyra kirjoitti:Minulla on muistikuva sinusta. Tervetuloa Keijolaan.
Ethän sitten katoa, jooko?

Aranwe kirjoitti:mitähän mulla mahtoi silloin olla avatarina? Ei minkäänlaista muistikuvaa.
Lyyra kirjoitti:Mulla on joku hämärä muistikuva, että se ois voinu olla joku mangatyylinen keijunnaama tai joku semmonen.
Lyyra kirjoitti:Aranwe kirjoitti:mitähän mulla mahtoi silloin olla avatarina? Ei minkäänlaista muistikuvaa.
Mulla on joku hämärä muistikuva, että se ois voinu olla joku mangatyylinen keijunnaama tai joku semmonen.

Olikohan se sitten arwen tai joku muu vastaavantyylinen nimimerkki, johon yhdistän sen kuvan.. 

Lyyra kirjoitti:No mutta hei, valitset nyt jonkun uuden ja kivan!
Eikös sulla ollut wanhalla fordella King Crimsonin levynkansi avana?Lyyra kirjoitti:Ai.Olikohan se sitten arwen tai joku muu vastaavantyylinen nimimerkki, johon yhdistän sen kuvan..

Lyyra kirjoitti:Ai.Olikohan se sitten arwen tai joku muu vastaavantyylinen nimimerkki, johon yhdistän sen kuvan..

Suvi kirjoitti:Tere tulemast Aranwe!Eikös sulla ollut wanhalla fordella King Crimsonin levynkansi avana?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa