Huomenna nukun niin pitkään kun vaan voi, ja juhannuspäivänä pitää olla kirkossa vasta kolmen aikoihin, niin illoinkin saa nukkua. (Paitsi että ehkä tuskailen hiusteni kanssa koko aamun.
) Ajattelin sen verran "juhlia" juhannusta, että ostin pari siideriä, mutta en tiedä jaksanko juoda niitä. Ajattelin lähteä myös huomenillalla kävelylle keräämään kukkia, ja laittaa kukat tyynyn alle. (Ehkä en näe yhtä ahdistavaa unta kuin viime juhannuksena.
)
Suvi kirjoitti: illoinkin
Ei toimi aivot ei.

Varmaan vedetty taas mielenkiintoisia johtopäätöksiä meikäläisestä ja tulkittu vapaasti.

Pascal Lemoix kirjoitti:Just niin fucking mahtavaa vastaanottaa viesti illalla, että "Et sit vissiin oo tulossa." Silleen että tämä tapahtuma on jo henkisesti ohi, etkä ole vielä tullut, joten teimme nyt tällaisen päätelmän. Emme voineet lähettää vastaavaa viestiä esim. kaksi tuntia sitten, jolloin asiaan olisi ehkä mahdollisesti voinut jopa vaikuttaa vielä.
KommunikaatioVarmaan vedetty taas mielenkiintoisia johtopäätöksiä meikäläisestä ja tulkittu vapaasti.
No eikö ole ihan looginen päätelmä, että et oo menossa, jos et ole mennyt ja jossain kuitenkin joku odotti sun olevan paikalla tiettyyn aikaan....?
All I know.
Melkein aina läsnä, mutta ei se helpotu missään vaiheessa.
En ole kyllä ihan varma, mikä mättää. Osaksi se, että mies käyttää
Myöhäisteini.Shay kirjoitti:Onko muilla iskenyt keski-ikä tai varhaiskeski-ikä, sillä välillä tuntuu, että olen ainoa angstaaja täällä...
Ei keski-ikäset angstaa, ne ostaa talon ja Volkkarin.Shay kirjoitti:Onko muilla iskenyt keski-ikä tai varhaiskeski-ikä, sillä välillä tuntuu, että olen ainoa angstaaja täällä...

Kesätyöskentely on näillä säillä liian rankkaa. Töissä on jatkuvasti yli 28 astetta lämmintä. Yritä siinä sitten olla nuutumatta. Onneksi olen saanut työskennellä mukavissa paikoissa, mikä on auttanut kestämään trooppista ilmastoa. 
Otti niin paljon päähän, että katsoin Radio tulee hulluksi ja kuuntelin tämän biisin.
Sopii niin hyvin fiilikseen. Kone ja netti ja feisbuukkikin vaan v*ttuilevat, ja kaikki on niin vaikeaa.
Se kyllä tekisi ihan hyvää.Suvi kirjoitti:Radio tulee hulluksi

En ole koskaan itseäni fiksuksi väittänytkään, mutta häiritsee sumuinen mieli kun kerrankin voisi ottaa ilon irti kaikesta. Kivaa oli kuitenkin, vaikka mää olen tämmöinen.
Heräämisen perästä koko päivän
En osaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa