Emilia kirjoitti:Sinkku

Emilia kirjoitti:Mikä saa miehen ajattelemaan, että on hyvä idea pistää suhde poikki julkisella paikalla?![]()
Kiitti nöyryytyksestä, kusipää.

Emilia kirjoitti:Mikä saa miehen ajattelemaan, että on hyvä idea pistää suhde poikki julkisella paikalla?![]()
Kiitti nöyryytyksestä, kusipää.

oon aina ollut sitä mieltä, että aina saa mennä jos siltä tuntuu. Varsinkin Pojan alalla kovin useasti duunin jälkeen saatetaan jäädä muutamalle (tai "muutamalle"), ja itsekin kovin usein olen saattanut olla mukana, huolimatta aamuvuoroista tai muista.
Sit kun toinen tulee kotiin, niin käytös on semisti
-luonteista, vaikka ei olekaan syytä siihen. Eli just sellaista käytöstä mitä en siedä, itseltäni varsinkaan! Milläköhän saisin ajatukseni sille tasolle, että se on ihan ok vaikka ei kaikkea vapaa-aikaa yhdessä ollakaan? Varsinkin kun ollaan kovin paljon oltu yhdessä, ehkä hieman muiden kustannuksella. Musta tuntuu että Pojan frendit on NIIIIIN kyllästyneitä muhun, yleensä aina kuitenkin ollaan yhdessä. En mä tahdo kiukutella yhtään, jos toinen nyt kerran kaks viikossa (nyt parissa viikossa, tosin) haluaa jäädä tuulettumaan paskan päivän jälkeen, mutta jotenkin vaan... PUUUUH. I don't wanna be a psycho bitch! 
ja se teki sitä niin kauan kunnes mä rauhoituin.theia kirjoitti:Ja eilen kyllä taas huomasin, kuinka ihana tuo toinen on - se tiesi, että mulla on ollut superpaska päivä, ja mitään sen enempää kyselemättä (muuta kun "vituttaako vielä?", johon vastasin "mä en halua puhua") se vaan tuli viereen, halaamaan ja paijaamaanja se teki sitä niin kauan kunnes mä rauhoituin.

Musta ainakin tulis psykobiaatsi tollasessa tilanteesta. Raja kai se on kaljottelullakin...? Niin mä ainakin aattelisin. 
Hyvä asia kuitenkin, että tiedostaa ongelmansa, tarvii enää keksiä keino sanoa vaivaantuneisuutensa ääneen ilman että toinen ottaa sitä loukkauksena tai syyttelynä.
) tyttöystävänä ja se oli rasittavaa touhua, kun miesosapuolen piti soittaa töistä 6-7 kertaa työpäivän aikana ja vapaalla sitten jokseenkin vartin välein rämpyttää tekstiviestillä koordinaatteja, että missä ollaan, kenen kanssa ja miksi.

Tänään puhuimme puhelimessa kaksi reilun tunnin mittaista puhelua. Viimeisen puhelun tarkoitus oli lähinnä toivottaa hyvää yötä, mutta taas puhelu venyi.
Toisaalta on ehkä ihan hyvä välillä olla eri paikoissa, ettemme liian nopeasti kasva yhteen. 
Mulla on paljon opittavaa ihmissuhdetaidoissa, kun kyse on tunteiden ilmaisusta ja keskustelusta. Kun on tottunut siihen, että tunteita/mielipiteitä ei kannata tuoda ilmi, ne asiat kummittelevat mielessä kerta toisensa jälkeen, vaikka vierellä on ihanista ihanin Poika. Mutta mulla on suunta ja se on ylöspäin. 

Emilia kirjoitti:(Oikeesti, luulin et tollanen on utopiaa.)
se puhumattomuus tuntuu olevan se, joka ne suurimmat ongelmat [mun päässsä] aiheuttaa. Ja väärinkäsitysten syntyminen on aina siitä kiinni, etten vaan ole avannut suutani tuolle toiselle. Sitten kun sen vihdoin teen, saan aina
-olon itselleni siitä, että odotin juttelua niinkin kauan. Ja silti en opi!, sillä saan keskustelun aikaan niin, ettei se kuulosta loukkaukselta tai syyttelyiltä.Pvi kirjoitti:anteeksi kun olen tämmönen kun päässä on pieni ristiriita

theia kirjoitti:Sinänsä oon ihan fine sen kanssa, että tuo menee kavereiden kanssa, musta tuntuu, että suurin ketutuksen aihe on se, että se menee kavereiden kanssa ja minä en. Mun kaveripiiri on enimmäkseen muilla mannuilla, eikä muutenkaan mulla ole niin suurta sosiaalista verkostoa (kai?), ja se kun mä olen himassa ja se ei. Kateutta vain, kunnon kuolemansyntejä. Osa on tietty myös sitä, että tahtoisin olla Pojan kanssa.

skray kirjoitti:Tämmösinä kertoina, kun ei toista kerkee näkemään ennen kuin tämä lähtee viikonlopuksi, on jotenkin kummallisia. Tulee nopeammin ikävä ja kaipaus, olisi halunnut sanoa heihei ja halata.

Puhelinoperaattori tykkää. Aivan mahtavat keskustelut taas Pojan kanssa puhelimessa.
Ehkä tästä ikävöinnistä ja omasta ajasta on ollut hyötyäkin.
Voi, että mä rakastan Häntä! 
theia kirjoitti:Sinänsä oon ihan fine sen kanssa, että tuo menee kavereiden kanssa, musta tuntuu, että suurin ketutuksen aihe on se, että se menee kavereiden kanssa ja minä en. Mun kaveripiiri on enimmäkseen muilla mannuilla, eikä muutenkaan mulla ole niin suurta sosiaalista verkostoa (kai?), ja se kun mä olen himassa ja se ei. Kateutta vain, kunnon kuolemansyntejä. Osa on tietty myös sitä, että tahtoisin olla Pojan kanssa.

Kaks kuukautta eri maissa ei tunnu kivalta. Ja tämä lienee edessä vielä joskus toistamiseen, kun senkin pitää tehdä samainen vähintään kahden kuukauden kieliharjoittelu. Ja jos minä luen ruotsia perusopintoja pitemmälle niin vielä kerran. Tai no jos nyt lukis edes ne perusopinnot 

annastindeli kirjoitti:Ja niitä juttuja kuulet sitten vielä monta vuotta... Onneks itsellä on mies joka oli armeijassa vain 4 päivää, eli sillä on kovin vähän juttuja siltä ajalta.
Maija kirjoitti:Onneksi tämä vuosi on ohi. Ei se helppoa ollut kummallekaan meistä.
Onnittelut siitä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa